isyyspakkaus

Minäkin odottelen edelleen pakkausta, vaikka 25.3. tuli jo päätös (jossa sanottiin että pakkaus toimitetaan kahden viikon kuluessa)... Ei kuulu pakkausta, ja kaksi viikkoa meni. Kohta alkaa olla jo yllätys mullekin, mitä miehen isyyspakkauksesta löytyy, kun en enää muista mitä oon sinne laittanut :D
 
Täälläkin alkaa olemaan isyyspakkaus valmiina. Muutamaa tuotetta vielä odottelen postista. Mä ajattelin antaa sen vappuaattona. Meillä menossa silloin remontti pahimmillaan niin ajattelin että se olisi hyvä sauma antaa isälle hetki hengähdystaukoa siitä ja hiukan muuta ajateltavaa.
 
Miäki innostuksissani aloin sitä tekemään mut sithän se jotenki vähä jäi, ja nyt tajusin että hitto, mulla viel yks ja tärkein tilaamatta :D pakko hoitaa ens viikolla että saatais paketti kasaan. :)
 
Minun piti ihan tarkistaa että mitä minulla on tuolla. Puuttuu vieläkin se viskipullo, lakut... Noiden lisäksi nyt vielä ainakin ideana tehdä se soft kitty-body ja mietin josko ostaisin sen presidenttikahvipaketin joka olis nyt limited edition. Lisäksi haaveilin kyllä soittorasiasta, mutta en tiiä ku tuntuu etten löydä kivoja. Mutta onhan minulla aikaa kun kesäkuussa meinasin antaa synttärilahjana.
Tällä hetkellä siis kasassa: i:Heartreddad sukat ja body, kirahvikuvioinen muovitettu harso, sydänkuvioinen harso, tähti-kuolalappu, käsi-kasvo-puhdistuspyyhkeet, kylpyankat sekä kirja, jonka löysin varastoistani, oon ostanu joskus kauan sitten. Vauvan virike- ja aktivointiohjelma. http://www.karisto.fi/portal/suomi/kustannusliike/kirjat/?action=kirja&pid=1062
 
Miun paketti olis nyt valmis, huomenna annan sitte tulevalle iskälle :)
alkoholia ei tähän pakettiin tullut (tai sikareita), kun ei minusta kuulu lastenhoitotarvikkeisiin ja vasta toin pullon viskiä Prahan reissulta ni se saa riittää :wink ja ostakoot varpajaisporukka sitte niitäImageUploadedByVau Foorumi1428949049.320289.jpg
 
Yomanda, mistä oot ostanut tuon valk. Ainu Suomi-pupun?
Kärkkäisen nettikaupassa on niitä myytävänä mut väriä ei saa itse valita. :/
 
Mie ostin Lappeenrannan Rajamarketista, niit on hyllys ihan myynnis niissä tääl
 
Aijaa, onkohan muissakin Rajamarketeissa...? Noh, mä ehdin tilata sen pupun jo tuolta netistä+tarjouksessa olevan Fisher Pricen lelun. :D
 
Oletan et on varmaankii, ite ostin prisman vieres olevasta. No tuo oli ainaki halpa mikä tuolta linkistä löyty :) saman makso kaupassaki
Ainu kerhoon kannattaa sit liittyy jos ainua enemmän ostaa, sielt saa tarpeeks osteltuaan ni tilata jotain netistä pisteillä
 
Oltiin tänään vähän kylillä kuleksimassa, ni näin niin monta juttua ku olis tehny mieli hypistellä isiboksiin :D pitää salaa luikkia takas noihin paikkoihin. Mä en vaan oikeen keksi, että koska sen paketin antais.. Ehkä sopiva tilanne tulee ku tulee :) Mies niin söpöihana, kun halus tänään vaan kierrellä vauvaliikkeitä ja tutkaili kaikkea ja tarkasteli, että onko tämä jo :) :Heartred
 
Mä oon kans vihdoin ja viimein saanu hommattua tavaraa isukin pakettiin. Vielä pitäis käydä ostamassa pussillinen turkinpippureita, mutta ne on parempi hommata vasta lähempänä antoajankohtaa, syön ne muuten pian itse.. :rolleyes:
 
Tää nyt on tosi off topic, mutta mä oon jostain lukenut, että hankaa tai ei niin liukkaria tulis aina käyttää, ihan vaan siks kun se liike kuitenkin on hankaava naiselle. Vaikka ei inhottavalta tuntuskaan :) Jännä muuten, ettei pakkauksessa ole. Musta tuntuu, että liukkarin käyttö vieläkin yhdistetään jonkin sortin ongelmiin. Ei meillä onneks, kerran kun ostin, niin mies ei enää halua luopuakaan :'D
 
Samaa pohdin et jännä ku ei oo enää mammapakkauksessa liukkarii. Sit ku sen aika koittaa ni meen kauppaan hakemaan het 7 purkkia ettei lopu kesken XD Oon vähän harmitellu jo etukäteen et tulee hitokseen pitkä aika ilman seksiä (vaik ei sit teekkään luultavasti edes mieli, paitsi miehellä) :D

muoks. Tää topikkihan on isyyspakkaus.. Oon tullu siihen tulokseen et se ei meikäläisen miestä tuu liikuttamaan yhtään et teen sille sellasen jos se on täynnä "pientä" vaikkakin tarpeellista "krääsää".
Aattelin sen sijaan et kun hän on ihastellu semmosta pukukelloo (kallis meikäläisen budjettiin!) ni hankkisin sen sille ja antaisin sen sit ns. isyyslahjaksi :)
 
Takaisin
Top