"isyyspakkaus" ja "isosisko-/isovelipakkaus"

Mulla on nyt hommattuna tulevalle isosiskolle iso muovailuvahapakkaus! Rakastaa muovailua, ja tuon parissa saa kulutettua aikaakin ilman että tarvii koko ajan olla itse mukana touhussa. :)

Ja miehelle varmaan tämän raskauden tärkein asia on ollut varpajaisten järjestäminen, ei se muusta ole tähän raskauteen liittyen puhunutkaan. :grin
 
Oisko teillä tiedossa mistä vois tilata kivoja isosisko/pikkusisko t-paitoja vai pitäskö käydä ihan paita painossa teettämässä? Ihan hyvä idea ois jättää kivaa tekemistä kotiin sairaalassa olo ajaksi! Meillä tosin muovailuvahat taitais päätyä 1,5 v neidin mahaan. :)
 
Minä suunnittelin 6 v. isosiskolle Rubens barn vauvaa ja muutamaa tarviketta, kuten kestovaippaa, potkareita ja kantoliinaa. Meillä on pari kyseisenmerkkistä "mollamaijaa" ja ovat ollet tosi suosittuja ja minustakin ne ovat ihania. Tyttö saisi sitten hoidella omaa vauvaansa ja minä omaani :).

http://www.rubensbarn.com/fi/max/
 
Mä ajattelin pojalle hommata 'vauvalta' duplopaketin. Tai siis mies varmaan sen sitten hakee jossain välissä :)
 
Oisko teillä tiedossa mistä vois tilata kivoja isosisko/pikkusisko t-paitoja vai pitäskö käydä ihan paita painossa teettämässä? Ihan hyvä idea ois jättää kivaa tekemistä kotiin sairaalassa olo ajaksi! Meillä tosin muovailuvahat taitais päätyä 1,5 v neidin mahaan. :)


Täältä löytyy ainakin ihan kivoja paitoja. Ja täältä.
Mietin, että josko meidänkin tytölle tilais isosisko-paidan :)
 
Takaisin
Top