Isyyspakkaus isälle

ImanMaria

Asioista perillä oleva
Hei,

Halusin laittaa tän kanssa tänne meidön puolelle ja kysellä ihmisiltä kuinka moni on suunitellut tekevänsä isäpakkauksen miehelleen?
Itse ajattelin tehdä, sen tekeminen ja suunitteleminen kuulostaa hauskalta projektilta :D
Mutta mitä kaikkea laittaa pakkaukseen? Haluisin laittaa mahdollisimman paljon hyöty juttuja lapselle että isälle siihen. Minusta alkoholi ei kuulu isyyspakkaukseen kun sitäkin olen nähnyt että jotkut laittavat jonkun visku/konjakki/viina pullon sinne. Nähää. Ei aiankaan minun tekemää pakkaukseen tule sitä. :)
 
Mä oon miettiny mut oon sen verran laiska et en kuitenkaan sais aikaseks sitä ikinä :D
 
Minä olen jotain "huumoripakkausta" miettinyt. Eli kaikki perinteiset äänenvaimentimet ja muut mukaan. Luulen, että meillä kolahtaa miehelle sellainen parhaiten. Ja tietenkin siis tarpeellista tavaraa mukaan, mutta ehkä enemmän hauskasti ilmoitettuna. En tiedä, saiko kukaan kiinni ajatuksesta.
 
Joo sain. Siis hauskasti/mieleisesti miehelle sen pakkauksen mutta paljon kaikkea hyödyllistä olisi ideana. Ajattelin aloittaa lontoon matkalla sen ostelun Ku siel on alennukset kans menossa. Toivottavasti sieltä löytyisi jotain kivaa :)
 
Mä tein isyyspakkauksen esikoisesta... Laitoin mukaan vihon missä oli tuutulaulujen sanoja, samaa settiä olevat t-paita ja body iskälle ja vauvalle, harsoliina, paketti vahvaa kahvia, vauva omistajanopas-kirjan ja jotain muutakin mitä en nyt vaan muista :) kyllä tuo tykkäsi ja isänpäivänä poseerasivat sitten samis paidoissaan isä ja tytär :)
 
Tässä mun isyyspakkaus esikoisesta...


1. Äänenvaimennussetti
- tutti vauvalle (jota ei ikinä käytetty :p)
- korvatulpat isille

2. Varpajaissetti
- piccolopullo kuoharia
- kipparinpiippuja (meillä kun ei kessutella niin oikeaa sikaria ei irronnut :wink )

3. Vaipanvaihtosetti
- muutama vaippa
- kumihanskat
- pyykkipoika
- talkki

4. Varatissisetti
- tuttipullo
- äidinmaidonkorvike
- ruokalappu

5. Viihdesetti
- hymynaamahelistin
- kumiankka yhteisiin kylpyhetkiin
- Extreme Duudsonit body "100% komia" pojalle ja isille t-paita samalla tekstillä (olivat kummallakin kotiin lähtiessä päällä ♡♡♡)

6. Selviytymissetti
- Battery - lisää virtaa
- Brejk-patukoita - kun tarvitset taukoa :wink
- Sisua - sitä tarvitaan!
- Buranaa
- Vauvan huolto-opas (tehty miehille, kuin auton huolto-ohjekirja)
 
Itsekkin meinasin miehelle tollasen paketin väsätä ja ehottomasti pakettiin tulee tuo vauvan hoito -omistajan opas. :D pitäs vaan alkaa jaksaa rakentelemaan pikkuhiljaa kun puolivälikin lähestyy. :)
 
Mä myös tein esikoisen odotusaikana isyyspaketin. Meille ei esikoisen jälkeen ole tullut enää äitiyspakkausta joten taitaa jäädä isyyspakkaus tässäkin raskaudessa tekemättä :)
 
Mä olen laiska vaimo, en oo tommosia ees miettiny kummassakaan raskaudessa :) . Ja sitä paitsi, eihän se äitiyspakkauskaan oo äidille, vaan enemmänki vauvalle. Mitähän äiti siitä pystyy käyttämään, jotain siteitä ja liivinsuojia, kortsuihinkin tarvitaan se mies :D .
Mutta siis sinänsä kyllä ihan hauska idea :) .
 
Rosalinalta tuli monia hyviä vinkkejä! :)Kiitos niistä! ite aion kyhätä samanlaisen setin, nyt hankittuna kotiteollisuus-tutti (mies fanittaa niitä), i love dad-sukat, tää tääläkin puhuttu vauvanhuoltokirja tai mikä se nyt oli. Tarkotuksena hankkia vielä joku pääkallo-body jos löydän (mies rokkarina tykkää niistäkin hirviöitä) ja sit käyn läpi tuota Rosalinan listaa aika hyvin. :grin
 
Tein esikoisesta isyyspakkauksen , mutta tästä toisesta en mahda enää ryhtyä. Ellei jotain pientä kivaa. :wink

Tällänen isyyspakkaus meillä.

-Varpajaisiin minikonjakki(jota ei ole juonut vielläkään) ja sikareita. Jossakin oli juttu että jos syntyy tyttö tarjotaan tuoreelle isälle konjakkia että sikari, jos taas poika vain sikareita. Ei teidetty kumpi tulee niin varasin molemmat:D

-Vauvan huolto opas niin että insinöörin ymmärtää. Hauskasti kirjoitettu, ja kuvitettu autohuolto/tietokone tyyliin, mutta asia tekstiä kuitenki,

-itsetehty bodi, jossa kuvana ns auton mittaristo (nälkä, kärtty ja väsy)

-tuttipullo

-kylpyankka

-Kortit "vapaudut vaipan vaihdosta" "vapaa ilta"

-Rusina paketti(miehen herkku :angry1)

- Tutti jossa teksti "äänen vaimennin" (ei kyl ole käytössä ollut)

Kaikki pakattu kannelliseen punoslaatikkoon jonka sai hyötykäyttöön jatkossa :)

Nää tuli nyt mieleen, saattoi olla muutakin pikku ylläriä, mutta pääsisältö noin..
 
Mie oon löytäny nyt pari kivaa vaatetta isyyspakkaukseen :) viel pitäis etsii ja löytää muita kivoja juttuja :)
 
Mielessä ollut josko saisi paketin kyhättyä! Täältä sai heti monta hyvää ideaa! <Ö
 
Kyllä se on varmaa pakko itekin kyhätä miehelle moinen! Missä vaiheessa se sit kuuluis antaa? :D
 
Mä innostuin ja väsäsin sellasen "kelan kirjeen" isyyspakkauksesta, saas nähä miten mä sen tulostan, kun meidän on rikki. Isäntä on treeneissä niin aikaa tutkiskella ja kirjoittaa ylös mitä shoppailen. :)
 
Mä en tehny ihan noin hifisti ja hienosti :) mut sellasen kortin missä luki, että "teille on myönnetty isyyspakkaus etc." Jotkut kuulemma laittaa postilaatikkoon "saapumisilmoituksen" isyyspakkauksesta, siinä on sit ohjeet mistä se noudetaan (esim. kellarista). :wink Aika hauska idea, jos isä on sen tyyppinen, että innostuu sellaisesta. :)
 
Toivottavasti teidän miehet osaa arvostaa tuollaista vaivannäköä. Voisin veikata että mun mies ois ihan ihmeissään että mitäs hömpötystä tää nyt on..
 
No vitsit, ei munkaan mies siitä ihan niin paljon innostunut kuin olin toivonu:rolleyes: Oli se otettu, kun olin nähnyt vaivaa ja häntä varta vasten ajatellut, mutta se huuma unohtui nopeasti. Pöh, suomalaiset miehet...:shifty:
 
Takaisin
Top