Istukan kiinnittymiskohta paljastaa sukupuolen

Bluemoon

Näppärä viestien naputtelija
Luin juuri mielenkiintoisesta tutkimuksesta, jonka mukaan sukupuolen voi päätellä siitä, kummalle puolelle istukka on kiinnittynyt, jopa 97% varmuudella.
Jos istukka on oikealla niin tulossa on poika ja jos vasemmalla niin tyttö. :-)

Muistaako kukaan jo synnyttänyt, missä istukka on ollut, että pitikö paikkaansa tämä tutkimus?

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla oli nyt viimeksi ainakin vasemmalla ja poika tuli. Aiemmista en tiedä missä oli, tai en ainakaan muista.
 
Minulle ei ole sanottu kuin, että onko istukka etu- vai takaseinässä.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Hahaa.. mulla enemmän poika olo ja istukka ainakin doplerilla kuunnellessa on oikealla viuhtonut :D

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 
Haa :) , dopplerilla istukka tosiaan viuhuu vasemmalla tällä kertaa (ja tyttö tulossa). Aikaisemmista en muista kummalla puolella on viuhunut.
 
Mäkään en tiedä muuta ku sen, että istukka on etuseinässä kiinni.
 
tänää vois kokeilla dopplerilla missä se viuhoo :D
muoks. Äsken dopplerilla kokeilin viuhomista en tiiä miks en löytänyt oikeen mut syke kuului pikkasen enemmän vasemmalla
 
Muokattu viimeksi:
bluemoon: facebookin kirpparilla myydään perus dopplerii kympillä tai kahella :) äitiysvaatekirppikset ja lastentarvikekirppiksiä kannattaa kattoo
 
Mä en kyllä oo mitään istukan viuhumis ääniä kuullu.. Kuuluu molemmilla puolilla sekä keskellä oman sykkeen tahtinen viuhuminen..? Vauvan syke kuulunu aina enemmän vasemmalta puolelta :) ja tyttöfiilis mulla sekä miehellä ollu koko ajan :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Istukka on oman sykkeen tahdissa :) Se on sellainen viuhuminen kun omat verisuonet on sellainen suhina. Vähän huono selitys kyllä. Vauvan tahdissa menevä viuhuminen on napanuora ja laukkaääni sydän (kuulostaa oikeaoppiselta laukalta vaan juuri sydämen kohdalta, vähän suhisee sit eri lailla suunnasta riippuen jos ei tismalleen sydämeen osu).
 
Mulla on ollut ihan sata varma tyttöfiilis ja kaikkien muiden tämmöisten konstien ja kikkojen tulokset on kans viitanneet tyttöön. Saatiin keskiviikkona kuitenkin poikalupaus:Heartred, joten ehkä mun fiilikset on menneet pieleen.(ja kaikki muutkin niksit selvittää sukupuoli paitsi tämä istukka juttu). Mäkään en tiedä missä istukka sijaitsee, mutta oikealta puolelta kuului enempi äänet, joten tän testin perusteella siis poikaa luvattais kans :)
 
Kaivoin tämän ketjun, kun käytiin rakenneultrassa tänään ja mulla on istukka etuseinässä vasemmalla puolella ja tyttöä meille lupailivat :)
 
No mitäs kun mulla on ihan keskellä edessä.... :D toi on ihan hassuu!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla istukka oikealla edessä ja aikaisempi poikalupaus oli virheellinen, koska tyttöä täällä odotellaankin :) Mun kohdalla ei siis toimi ainakaan tämä kikka :wink
 
Selailin vanhoja ketjuja ja huomasin tämän. Kuulin taannoin, että myös se onko istukka etu- vai takaseinässä vihjaisi vauvan sukupuolesta: tytöstä se on edessä ja pojasta takana. Mulla oli edessä ja tyttö tuli, mites muilla?
 
Takaisin
Top