Isommat rintaliivit vai jo imetysliivit?

AnnLee

Silmät suurina ihmettelijä
Ultran jälkeen päätin ostaa uusia liivejä, kun entiset on liian ahtaat. Oletteko te muut ostaneet isompia liivejä vai suoraan imetysliivejä? Muistaakseni rinnat ei tästä imetyksen aikana kovasti kasvaneet (paitsi maidonnousun aikana hetken). Vai pitäisikö jättää kasvunvaraa?
 
Mä tilasin Bebesiltä parit Bravadon imetysliivit (joita voi siis käyttää myös raskausaikana) ja muita en ole niiden saapumisen jälkeen käyttänytkään! Huomattavasti miellyttävämmät päällä kuin normi liivit! Lisäksi nämä liivit ovat sen verta armolliset, että joustavat tarvittaessa kuppikoon verran. Suosittelen noita liivejä lämpimästi! Voi siis käyttää imetyksen jälkeen tavallisina liiveinä.
 
Hyvä vinkki, kiitos! Itse asiassa ostin eilen yhdet imetysliivit Lindexilta ja ne ovat epämukavat, joku kova osa painaa ikävästi sivussa. Pistänkin tilauksen heti vetämään : )
 
Bravadosit on tosiaan ihan huippuja. Olen käyttänyt itsekin niitä koko imetysajan ja käytän edelleen vaikka voisin jo vaihtaa takas normaaleihin liiveihin :) Bravadot saa Bebesiä halvemmalla tilattua brittiläisestä verkkokaupasta, en muista nyt sen osoitetta mutta voin kaivella sen kunhan ehdin. Itse tilasin sieltä heti synnytyksen jälkeen ja toimi hienosti. Bravadot on vielä helppo tilata kun niissä on joustava se koon valinta.
 
Mää oon hommannu muutamat kuppikoota isommat rintsikat ku rinnat turpos heti raskauden alkuvaiheesa. Saman kokoselta mammaystävältä sain sitte tulevaa varten muutamat vähänkäytetyt imetysliivit ja aattelin niitä vielä jokuset itekki hankkia, vaan en vielä. Nyt nuo tissit ei oo tuosta alkukasvusta oikiastaan isontuneet, vaan kasvu on jämähtänyt (onneksi, sillä muuten en enää mahtus mekkoihini) :D
 
Siellä on Tiina kohdassa worldwide sizing sellanen taulukko josta näkee mikä uk koko vastaa mitäkin eurokokoa eli ympärysmitta ja kuppikoko erikseen :)
 
Heh, eka ajattelin, että hyvinhän tässä vielä vanhoilla (siis edellisessä raskaudessa hankitut "tavalliset" ja imetysliivit) pärjätään, mutta nythän nää alkaakin tuntua ikäviltä ja kiristäviltä.. Ja teidän innoittamana menin sitten tilaamaan tommoset bravadosit! :D Toivottavasti tulevat pian ja ovat niin hyvät kuin väitätte!
 
Oijoijoi sentään! Kyllä on hyvät liivit! Suosittelen ehdottomasti hankkimaan bravadosit! :)
 
Täytyy perehtyä vielä tarkemmin tähän liiviosastoon. Ainakin kahdet kolmet imetysliivit on pakko olla. Varmaan enemmänkin, kun muistelisin, että mulla valui aina maidot minne sattui. Lisäks ihan loppuraskaudesta alkoi tavalliset liivit ahdistamaan. Mulla esikoisen jälkeen maito todella nousi ja sairaalassa yhdessä yössä rinnat kasvoi ehkä kolmekuppikokoa. Tokan kanssa vastaavaa ei sit enää tapahtunut. Ehkä kolmannellakin kerralla kasvu on maltillisempaa ja kyllähän se sit tasaantuu, kun maito lähtee liikkeelle.
 
Mulla menee vielä nykyiset 70E liivit, mutta tänään kylpylässä huomasin, että helmikuussa ostetut bikinit eivät olleet enää niin istuvat :D saa nähdä millaiseksi nää paisuu, kun toivon kovasti etteivät kauheesti löystyisi...
 
Takaisin
Top