Isänpäivä

Jebsu

Piirimestaruustason postaaja
Heinäkuunmammat 2015
Tammikuiset 2021
Se olisi meidän perheessä miehellä ensimmäinen isänpäivä edessä, ja jotenkin haluaisin muistaa vaikka Poika ei vielä itse osaa lahjoja tai kortteja askarrella.. Miten teillä vietetään isänpäivää ja miten olette ajatelleet lastenne isää muistaa?
Mietin jos, että josko tilaisin vaikka avaimenperän pojan kuvalla, se saattaisi vielä jopa ehtiä postissa kotio ennen h-hetkeä. Tai sitten ihan vaan kortti ja joku pieni leivos aamulla...
 
Ite kattelin tuossa t-paitoja pahiksesta tai sit kuulin vinkin et ku meillä tykätään kalastaa ni vuosiuistin ja siihen kaiverruksena vaikka tytön nimi. Jotkuu painaa lapsen jalan tai käden vaikka korttiin tai paitaan
 
Ja jos jotain yrittäis väsäillä sille ruuaks tai leipoo. Salassa mitään ei voi tehdä ku se on kumminki kotona, sillon vapaalla
 
Se olisi meidän perheessä miehellä ensimmäinen isänpäivä edessä, ja jotenkin haluaisin muistaa vaikka Poika ei vielä itse osaa lahjoja tai kortteja askarrella.. Miten teillä vietetään isänpäivää ja miten olette ajatelleet lastenne isää muistaa?
Mietin jos, että josko tilaisin vaikka avaimenperän pojan kuvalla, se saattaisi vielä jopa ehtiä postissa kotio ennen h-hetkeä. Tai sitten ihan vaan kortti ja joku pieni leivos aamulla...


Mikä sattuma, mie just tilasin miehelle avaimenperän jossa on vauvan kuva :) Toivottavasti ehtii tulla ajoissa! Sit varmaan lisäksi kortti ja hyvä aamupala katettuna. Ehkä vielä jotain pientä lisää vois yrittää lahjaan keksiä...tosin ei meinaa ideoita olla ku miehellä oli just synttärit ja senki lahjan miettimisessä meno ikuisuus :grin
 
Meilläkin isukilla eka isänpäivä tiedossa ja halusin muistaa häntä isänpäivälahjalla :happy: Pakettiin tilasin mukin, jossa yhteiskuva isästä ja pojasta sekä tietysti teksti ´maailman paras isi!´ :grin Pakettiin tulee myös ruokalappu jossa teksti ´isi tähtää ylemmäs´ ja tutti jossa lukee ´mute button´ heh :p Viimeisenä tilasin vauvalle bodyn, jossa hieno maisemakuva miehestä laskettelemassa ja alapuolelle teksti ´like daddy, like son´ koska miehelle laskettelu on elämäntapa ja hyvin rakas harrastus...mies haaveilee jo pojan rinteeseen viennistä kuhan muutaman vuoden kasvaisi ensin! :hello2 Jonkinlaisen kortin ajttelin myös askarrella ja muistuttaa siinä miten iso apu ja tuki mies minulle on ja jotakin muuta ´herkkää´ heh :love7
 
Mies joutuu silloin iltavuoroon töihin. Mutta tilasin sen perinteisen ja helpon kuvamukin. Siitä sitten aamukahvit. :-) jotain spessua vaikka aamapalapöytään. Tytön kanssa mennäänkin sitten moikkaamaan minun pappaani.
 
Mää aattelin kuvallista mukia mutta tuo avaimenperäki ois kiva! :) isäntä toivoi että sais jonku hienon paidan isänpäivänä mutta eihän me sellasia ruveta tytön kanssa tilailemaan. Isänpäivänä saadaan lapselta lahja (äitin avustamana tehty tai ei), eikä äidiltä :P
 
Mä tilasin netistä sellasen vauvan bodyn missä on kuva sellasesta mieshahmosta mikä on yleensä yleisissä vessoissa. Siis sellanen millä erotellaan miesten ja naisten vessa, vaikee selittää. Ja sit sillä ukolla on vauva sylissä ja teksti "your dad" ja vieressä sama kuva mutta sillä isällä on supermiehen viitta ja siinä on teksti "my dad" :D aattelin laittaa sen lapselle aamulla päälle ja sitten keitellä aamukahvit ja paistaa aamucroissantit kylkeen. Toi kahvimukikin kuulostaa hyvältä idealta, mut ehkä sitten ensi vuonna :)
 
Mää ajattelin ostaa hierontalahjakortin, kiitokseksi kaikesta tuesta ja avusta. Ja lisäksi ajattelin ostaa jonku pienen Technic legon :D mies on niistä haaveillu pitkään, mutta niihin isoihin ei ihan nyt oo varaa...
 
Me painettiin tänään kerhossa pojan kädet ja jalat paperille, josta tehdään sitten taulu (kehykset pitää ostaa). Tilasin myös kuvamukin (mukissa lukee Mun isän muki + pojan kuva):happy:
 
Oli muuten haasteellista saada pojan nyrkki auki, ei ihan joka kuvasta saa selvää, että siinä on käden jälki...:grin
 
Me askarrellaan varmaan esikoisen kanssa joku kortti, ja piirretään sitten toivottajien kohtaan myös pikkuveljen kädenjälki. :)
 
Me painettiin tänään kerhossa pojan kädet ja jalat paperille, josta tehdään sitten taulu (kehykset pitää ostaa). Tilasin myös kuvamukin (mukissa lukee Mun isän muki + pojan kuva):happy:

Katselin sitä mukia ja olin jo ihan hilkulla tilata kun olis ollu musta todella hauska, mutta kun tuo mies ei ehkä sittenkään sitä taida tarvita, kun ei ole työpaikalla kahvihuonetta tms. Paljon on kyllä kaikenlaisia kivoja valokuvatuotteita tarjolla :happy:

Tuo taulu-juttu olisi myös kiva, ehkä samall saisin vihdoin sinne vauvakirjaankin ne käden ja jalan kuvat laitettua :rolleyes:
 
Meillä kerhossa painettiin tpaitaan vauvan jalanjäljet, minusta kiva tommonen mihin on poikaki vähän osallistunu. Tolle kahviaddiktille ois kyllä varmaan mukiki kiva, vieläköhän kerkeis!
 
Sattumalta näin Jack & Jonesilla sellaisia ''Isukki'', ''Daddy'' jne -teksteillä varustettuja paitoja. Ostin sitten sellaisen. :) Jotain muutakin kyllä vielä varmaan.
 
Mä oon antanut sillon ensimmäisenä isänpäivänä(kun mies oli vielä paljon pois) sellaisen teetetyn tyynyliinan ja tyynyn, missä oli kuvia pojasta, minusta ja koiristamme, ja teksti "halaa meitä kun tulee ikävä", niin sai sen alukselle mukaan.. Korttina oli silloin pojan käden jälki.
Viime isänpäivänä askartelin sellaisen paitapuseron mallisen kortin, josta sisältä paljastui supermies-merkki ja teksti "some People don't believe in superheroes but they haven't met my dad", ja lahjaksi mies sai sellaisen t-paidan, jossa on eri sanoin kuvattu häntä isänä.
Tänä vuonna saa avaimenperän, jossa on kuva molemmista lapsista, ja sitten pojan päiväkodissa tekemän t-paidan. Isoisät saa kahvikupit lasten kuvilla ja tekstillä "meidän pappan/vaarin muki!"
Rakastan väsätä kaikkea, ja tekisin mielelläni kaiken itse, mut aikaa tarvitsisi jostain löytää :D
 
Laitoin mukin neljällä kuvalla ja tekstillä tilaukseen, isän isälle myös yhdella kuvalla ja tekstillä . Omalle isälle kehystän jo teetetyn kuvan ja lähetän sen koska teetin hänelle jo 50-v mukin pari vuotta sitten :P
 
Takaisin
Top