Imetysliivit/paidat

Kiva kuulla sinusta Keijukaisprinsessa. :)

Heh... enpä ole löytänyt hyviä liivejä, saati sitten paitoja. Enkä ole löytänyt energiaa ompeluunkaan... voi kökkö, jotain pitäis kehittää. Mä uskottelen itselleni jatkuvasti, että kyllä se rintojen koko kohta pienenee... joopa joo. M-kuppi menettelee tällä hetkellä. Mulla on yhdet ainoat päälle menevät imetysliivit ja ne on huonot. (Lumingerie Charlotte) Luukku ei aukea tarpeeksi vaan rintaa on nostettava esiin ja takas sulkeminen vasta vaikeaa onkin. Eli ei ihan huomaamattomasti hoidu. ;)

Imetyspaidoista mulla on yksi Boobin paita. Se menettelee, mutta kangas ei ihan meinaa riittää rintojen yli. Oikeesti ihan kökköä. Olen yrittänyt metsästää niin hyviä liivejä kuin imetyspaitojakin, mutta ei ole vielä osunut silmään. Ei kauheesti ole vaihtoehtoja... Katoin jopa brittien nettikaupoista liivejä, mutta en mä sieltäkään ole löytänyt sopivan kokoisia.

Vinkkejä?
 
Vinkkejä ei valitettavasti kauheesti ole :(

Itse olen käyttänyt lähes pelkästään Bravadon custom-liivejä, ne ovat olleet oikeastaan aika hyvät tai no, ainakin ihan toimivat. Miinuksena kuminauhaympärys eli ei ole enää riittävän napakka eikä pysty kiristämään. On helpommat kuin mainitsemasi Charlottet ja saman valmistajan melko samanlaiset Sadiet. Kyselin Lumingerielta juuri Panache Lingerien valmistamista liiveistä vähän lisätietoa. Jospa niitä pitäisi seuraavaksi kokeilla.

Paidoissa olen pitäytynyt ihan tavispaitalinjalla, kun niitä hyviä imetyspaitoja ei kerran ole löytynyt, enkä ite ole jaksanut alkaa väsätä.

Hyviä vinkkejä olisin minäkin kaivannut ;)
 
Nyt mun kyllä täytyy ottaa kokeiluun nuo Bravadon Customit. En oo saanu aikaiseksi... Jos ne kerran on paremmat kuin Charlottet. Minkä ikäinen vauva sulla on Keijukaisprinsessa?
 
Minun pienokaiseni täytti pari viikkoa sitten puoli vuotta, joten meillä on jo kiinteiden maistelu aloitettu, mutta imetys jatkuu toivottavasti vielä pitkään.
 
Juu, minäkin toivon, että saisin ainakin vuoden ikäiseksi imettää. :) Saa nyt sitten nähdä, estääkö vauvan allergiat tämän...
 
Keijukaisprinsessa: Nyt olis yks vinkki, johon kandee tutustua imetysliivi rintamalla. Anna Cecilia Easy Zip -liivejä kokeilin tänään. Niissä on erittäin reilu mitoitus, joten pienempi kuppi riitti niissä. No, ei se täysin riittänyt, mutta ne antaa jonkin verran periksi. Avaussysteemi on tosi kätsä: vetoketju. Saa auki kunnolla kokonaan. Eivät tue älyttömän hyvin, mutta enpä ole vielä löytänyt imetysliivejä, jotka tukisivat... Tämä siis saattaa olla yksi vaihtoehto. Mulla ei vielä ole tästä muuta kokemusta kuin tuo yksi kokeilu. Liikkeessä ei ollut sillä hetkellä tarpeeksi pientä ympärystä, mutta mun koko tilataan sinne.
 
Enpä ole ennen kuullut vetoketjurintsikoista... mielenkiintoista. Odotan innolla lisäkommentteja käytöstä. Itseäni näin ensisilmäyksellä rupesi mietityttämään, että mahtaakohan ne vetskarit painaa? Itse en ole edes kaarituellisia nyt imetysaikana uskaltanut käyttää, kun tuntuu välillä, että pelkkä huonossa asennossa nukkuminen aiheuttaa tiehyttukoksia, ja ne ei oo kivoja.

Toivottavasti, meemi, teilläkin imetys saisi jatkua vielä pitkään, nuo allergiajutut on kovin ikäviä.
 
Vinkkiviitonen niille ketkä vielä imetyspaitoja käyttää..Stadiumissa on Warpin t-paitoja missä on "imetysluukku". Hintakin huimat 4,90€! Neljää väriä on ollut ainakin niissä kahdessa missä oon käynyt. Mulla ainakin b-kupilla toimii hyvin ja oon niin ilonen ettei vaan niitä henkkamaukan perus veeaukkoja tarvi käyttää koko ajan:)
 
Kiitti mair vinkistä, pittääpä käyä kattomassa. Tosiaan nuo hennesin paidat kyllästyttää :/
 
Vitsit olisin niiiin tarvinnu näitä paitoja mutta en kyllä löytänyt tänään Stadiumista, höh!
 
Takaisin
Top