Ilmaispakkaukset odottaville

silkkipakastin

Vauhtiin päässyt keskustelija
Joulukuiset 2024
Listataanko tänne mitä kaikkea ilmaispakkauksia ja -tuotteita voi odottava äiti saada ja mistä?

Kelan äitiyspakkaus on tietty selviö, mutta esimerkiksi liberolaukku oli ainakin itselle uusi, iloinen yllätys 😊
 
En tiedä onko enää lastentarvikkeen babybox olemassa
Edit. Ainakin googlen mukaan edelleen sen saa tilattua.
Aiemmin siellä ollut muistaakseni tutti tai tuttipullo, siteitä, vauvan sukat ja ainakin Viaplay koodi.
 
Muokattu viimeksi:
Huomasin n. vuosi sitten BioPro Terveys & hyvinvointi-liikkeessä myös heidän oman vauvapakkauksen. En muista enää tarkkaan mitä kaikkea siellä oli, mutta ihan käytettäviä juttuja oli. Netistä en löytänyt onko tätä pakkausta enää mutta jos kulkee ohi niin kannattaa kurkata/kysyä.
 
En tiedä onko enää lastentarvikkeen babybox olemassa
Edit. Ainakin googlen mukaan edelleen sen saa tilattua.
Aiemmin siellä ollut muistaakseni tutti tai tuttipullo, siteitä, vauvan sukat ja ainakin Viaplay koodi.
Tän sai Lapsimessuilta viime viikonloppuna haettua 🙏🏻
 
Mä tilasin just babyboxin netistä, ja sen saa kotiinkuljetuksella 5€ hintaan tai sitten voi noutaa ilmaiseksi lähimmästä lastentarvikemyymälästä. 😊 voipi olla että käydään tänään jo hakemassa, ehkä sitten auttaa konkretisoimaan tätä sekä mulle että miehelle.
 
Mä tilasin just babyboxin netistä, ja sen saa kotiinkuljetuksella 5€ hintaan tai sitten voi noutaa ilmaiseksi lähimmästä lastentarvikemyymälästä. 😊 voipi olla että käydään tänään jo hakemassa, ehkä sitten auttaa konkretisoimaan tätä sekä mulle että miehelle.
Mun pitää myös tilata kotiin kun täällä lastentarvike lopettanut 😵‍💫 Kerro sit mitä siellä oli, oliko 5€ arvoinen 😄
 
Mä tilasin just babyboxin netistä, ja sen saa kotiinkuljetuksella 5€ hintaan tai sitten voi noutaa ilmaiseksi lähimmästä lastentarvikemyymälästä. 😊 voipi olla että käydään tänään jo hakemassa, ehkä sitten auttaa konkretisoimaan tätä sekä mulle että miehelle.
Enpä tiennyt et sen saa tilattua kotiin, pitää laittaa tilaukseen kun lähin myymälä on kaukana täältä 😊👌🏻
 
Mä tilasin just babyboxin netistä, ja sen saa kotiinkuljetuksella 5€ hintaan tai sitten voi noutaa ilmaiseksi lähimmästä lastentarvikemyymälästä. 😊 voipi olla että käydään tänään jo hakemassa, ehkä sitten auttaa konkretisoimaan tätä sekä mulle että miehelle.
Saako sen nykyisin tilattua kotiintoimituksella? Menee kyllä heti tilaukseen! Viime raskaudessa v.-22 ei vielä saanut joten jäi hakematta kun lähin on niin kaukana.
 
Takaisin
Top