Ilmaiseen testiryhmään etsitään raksaana olevia, 2011 syntyneiden vanhempia ja teinejä!

Tsu-ku

Vasta-alkaja

Haluatko kokeilla uusia tuotteita ilmaiseksi ja jakaa testipakkauksia kavereillesi?

Buzzador hakee ensivuoden kampanjoihin uusia testaajia. Kun olet kokeillut tuotetta, raportoit mielipiteet netin kautta. Helppoa ja täysin ilmaista. Jokaiseen kampanjaan osallistuminen on vapaaehtoista.

 

Buzzador hakeee testaajia kohderyhmistä:

* Vuonna 2011 syntyneet lasten vanhemmat

* Raskaana olevat!

* Teinit vuosimallia 94-97

 

Rekisteröidy linkkini kautta, niin minä saan buzzador pisteitä ja pääsen helpommin ensi vuonna myös kampanjoihin mukaan.

Linkki: http://www.buzzador.com?refstr=vw1309

(jos jossain vaiheessa kysytään minun tunnusta, niin se on vw1309)

 

Olen itse aiemmin päässyt testailemaan mm. vaippoja, shampoota, lihaliemivalmistetta, lastenruokia jne jne. :)!

 

*******************************************

Tässä vielä buzzadorin virallinen ilmoitus:

 

Hei!

Tarvitsemme jälleen apuasi!

Moni yritys on kiinnostunut toteuttamaan kampanjoita kanssamme vuoden 2012 keväällä. Raskaana olevat, vauvojen ja pienten lasten vanhemmat sekä teinit ovat erittäin suosittu kohderyhmä - osaksi sen vuoksi, että moni asiakkaistamme toimii kyseisellä sektorilla, mutta osaksi myös sen vuoksi, että pienokaiset "vanhenevat" nopeasti ja tämän vuoksi meidän täytyykin värvätä ja täydentää jäsenrekisteriämme jatkuvasti.

Pyydämme apuasi seuraavien kohderyhmien värväyksessä:

•                    Raskaana olevat ja vanhemmat joiden pienet lapset ovat syntyneet 1. tammikuuta 2011- 31. joulukuuta 2011 välisenä aikana

•                    Teinit jotka ovat syntyneet vuosina 1994-1997.

Mitä enemmän meillä on oikeaan kohderyhmään kuuluvia Buzzadoreja, sitä enemmän voimme toteuttaa laajempia ja hauskempia kampanjoita näille kohderyhmille!

 

Tunnetko pienten lasten vanhempia tai teinejä?

Arveletko, että heidän mielestä olisi mukavaa toimia Buzzadorina ja saada mahdollisuus kokeilla mielenkiintoisia tuotteita ja palveluja sekä tietysti keskustella niistä ystävien kanssa?

Värvää heidät Buzzadoreiksi!

Käytä alla olevaa linkkiä värvätessäsi:

http://www.buzzador.com?refstr=vw1309

 

Värväyskampanja on voimassa tästä päivästä alkaen 15. tammikuuta 2012 asti.

 

 
Takaisin
Top