Ihmettelyä ovistestistä

Kyllä sen voi siitä ekasta vahvasta tuloksesta laskea irtoavan 12-72 tunnin kuluessa. Yleensä seuraavana päivänä. Usein vahvaa tulosta on 1-2 päivää. Toisilla on tosi nopea piikki, siks testaavat 2-3 krt/päivä.
 
eb91067503e2146710e3d2becc9f6d63


Onkohan tää ovisplussa vai ei? :confused: vasta kokeillut tikuttamista, niin ei kauheesti kokemusta näistä :D
 
AnnaS, pikkuista vaille plussa mun mielestä.
Jokaiselle tulee vähän omanlaisellaan tavalla nuo viivat, mutta yleisesti testiviivan pitäis tulla vähintään yhtä vahvaksi kuin kontrolli.
 
Onko jollain kokemusta sylkitesteistä? Miten teillä on ovulaatio näkynyt? Onko näyttänyt monta päivää hedelmällistä vai muutaman päivän ajan?

Itselläni käytössä maybybaby noin kuukauden ajan. Kuukautiskierto ei ole vielä palautunut synnytyksen jälkeen, mutta olen jo yrittänyt ovista löytää, kun oviksen tapaisia oireita ollut.

Mulla tälläistä nyt näyttänyt ja aiemmin kuukaus sitten sain kanssa melkein täydet lehdet ja muuten ollu tosi vähän lehtiä vaihtelevasti.

23.7-3.8 Näyttänyt ei hedelmällistä
4.8. En tehnyt testiä
5.8. ekan kerran täydet lehdet eli näytti hedelmällistä. Oisko ovulaatio? :woot:
6.8. Puolet lehtiä tänä aamuna.
 
Apua. Kp13 saakka ollut inhottavia tuikkasuja muniksissa, oikeesti siis kipeitä. Vaihtelee puolta päivän mittaa. Tuntuu selässä asti. Kuivaa kautta ei näy.
3XMiwc
 
Onko jollain kokemusta sylkitesteistä? Miten teillä on ovulaatio näkynyt? Onko näyttänyt monta päivää hedelmällistä vai muutaman päivän ajan?

Itselläni käytössä maybybaby noin kuukauden ajan. Kuukautiskierto ei ole vielä palautunut synnytyksen jälkeen, mutta olen jo yrittänyt ovista löytää, kun oviksen tapaisia oireita ollut.

Mulla tälläistä nyt näyttänyt ja aiemmin kuukaus sitten sain kanssa melkein täydet lehdet ja muuten ollu tosi vähän lehtiä vaihtelevasti.

23.7-3.8 Näyttänyt ei hedelmällistä
4.8. En tehnyt testiä
5.8. ekan kerran täydet lehdet eli näytti hedelmällistä. Oisko ovulaatio? :woot:
6.8. Puolet lehtiä tänä aamuna.

En oo käyttänyt sylkitestiä, mutta olis aika kiva, :D Mistä oot etsiskelly?
 
En oo käyttänyt sylkitestiä, mutta olis aika kiva, :D Mistä oot etsiskelly?

Ostin kotitesti.fi sivulta, mutta puistunut vissiin niiden valikoimasta.

Ja kommentoiden omaa aiempaa kirjoitusta niin vielä ei ainakaan ole ovulaatiota ollut vaikka selkeästi näyttää välillä hedelmällistä ja välillä ei, ilmeisesti vain ovisyritystä ois, kun vielä kuukautiskierto ei oo palautunut imetyksen vuoksi. Ja raskaustesti näyttänyt pari viikkoa sitten negaa.
 
Takaisin
Top