Ideoita isyyspakkaukseen

newi

Näppärä viestien naputtelija
Heippa! Ajattelin kasata tulevalle isälle isyyspakkauksen. Onko teillä kivoja ideoita mitä kaikkea sinne voisi laittaa? :-)
 
ImageUploadedByVau Foorumi1410775630.411802.jpg


Mä otin vaan pullo harjan. Tuttipullon, tuttia, nannia, harrastus oppaan, isä sukat, herätyskellon,korvatulpat, kofeiini tablettia, ykköskaljan, nikotiinipurkkaa, yms :) en keksiny oikeen mitää kivaa


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä ostin korin tavaroille, ja se kori toimii nykyään vaipanvaihtopöydällä vauvan hoitotarvikkeille korina (siinä on vaipat, kynsisakset, vanulaput, voiteet yms.). Tuli siis käyttöön myöhemmin.
Ja korissa tosiaan oli kaikenlaista tarviketta kun sen miehelle annoin.
Olin nimennyt ne tarvikkeet erilaisiksi seteiksi, ja setit olin kirjoittanut A4-kokoiselle paperilapulle:

ISYYSPAKKAUKSEN SISÄLTÖ:


1. ÄÄNENVAIMENNUSSETTI
- korvatulpat isälle
- tutti vauvalle

2. VARPAJAISSETTI
- sikarit
- konjakki

3. VAIPANVAIHTO & KYLVETYS -SETTI
- kertakäyttövaipat
- ohjeet kestovaippoihin
- nenäsuoja
- kosteuspyyhkeet
- käsidesi
- kumihansikkaat
- talkki
- sinkkivoide
- kylpyvaahto
- kylpylelu

4. SYÖTTÖSETTI
- tuttipullo
- äidinmaidonkorvike
- ruokalappu
- Vauvan & taaperon keittokirja

5. VIIHDE/HYÖTYSETTI
- satukirja
- muki isälle
- lahjakortti
- t-paita isälle
- sukat vauvalle
- liukuvoide
- kondomit

6. SELVIYTYMISSETTI
- Vauva-opas
- kofeiinitabletit
- päänsärkylääke
- proteiinipatukat
- laastarit


Tuollaiset setit :)
Vauvan tutissa oli teksti "Äänenvaimennin", nenäsuoja oli sellainen uimareille tarkoitettu klipsi (meinasin aluksi ostaa hengityssuojaimen apteekista mutta maksoi maltaita), ruokalapussa oli teksti "Tähtää ylemmäksi isi", muki isälle oli siis sellainen tekstillinen, t-paita isälle oli "Super-isi"-tekstillä, ja tuo Vauva-opas on sellainen ohjekirja-tyylinen, pilke silmäkulmassa kirjoitettu kirja (http://isukki.com/vauva-omistajan-opas-kirja/).
Niin ja lahjakortti oli siis itse kirjoittamani "Omaa aikaa"-juttu, en muista enää tarkkaa tekstiä mutta tyyliin "Tällä lahjakortilla olet oikeutettu saamaan yhden vuorokauden vauvattoman vapaa-ajan toivomanasi ajankohtana. Voimassa yhden vuoden lapsen syntymästä. Oikeudet muutoksiin pidätetään."
 
Muokattu viimeksi:
Aivan mahtava pakkaus martuti! Itse kanssa tekemässä isyyspakkausta ja olisin niiiin halunnut tuon vauva-omistajan opas kirjan mutta kaikkialta loppu se. Ens kuussa vasta tulee lisää niitä kun uusi painos samalla se... äh! noh.. on pärjättävä ilman sitä sitten. :)
 
Martuti, olipa monipuolinen ja hauska pakkaus! Tosta täytyy itsekkin ottaa mallia! :grin
 
Muokattu viimeksi:
Oi, kuulostaa aivan ihanalta paketilta, Marmuti!
Itse en ollut vielä yhtään ajatellut asiaa, mutta tästä saikin hienoja vinkkejä.
Mahtavaa!
 
Takaisin
Top