Hyvän mielen ketju

Mä tulin niin hyvälle tuulelle tästä kun se osui silmään Facebookissa, että haluan jakaa tämän teidän kanssanne.
db7dc6a190d2532c563198a201734a35
 
Lyhyesti ja ytimekkäästi: veronpalautukset!!! :Heartred kyllä lämmittää 3.12 hoitovapaalla olevan äipän mieltä!
 
Se kun joku jollain tavalla antaa ymmärtää, että arvostaa sitä työtä, minkä minä teen, että arki muilla olisi edes himpun helpompaa. (Asutaan tällä hetkellä mun vanhemmilla ja yritän huushollia pyörittämällä korvata kun eihän ne meiltä vuokraa ota ja tuppaavat ruoatkin maksamaan)
 
-Oon onnellinen mun miehestä ja pojasta, meillä menee nyt paremmin kun koskaan. Hassua ajatella, että me ollaan perhe!
- Me ollaan siskon kanssa kohta saatu kanala valmiis! Ehkä me muruset saadaan vapuksi kotiin.
- oon ilonen että mulla ja mun vanhemmilla on maailman parhaat välit ikinä, ja tämän välimatkan takia huomaakin välillä, miten ikävä on kotiin. (Kohta 6v asunut poikkee pohjanmaalta.)

Mää taijan olla onnellinen nyt vähä kaikesta, kevät tullooo ja se pistää pään pyörii ;D
 
Suunnaton helpotuksen tunne oli tänään kuulla että mun mieheni perhe ja kaikki sukulaiset Nepalissa ovat hengissä eikä yksikään jäänyt maanjäristyksien jäljiltä kodittomaksi. Koko päivä ollaan huolissamme luettu uutisia ja koitettu saada sukulaisiin yhteyttä, mutta vasta illalla saatiin puhelu menemään läpi ja kuultiin että kaikki on hyvin. Nyt voi rauhassa mennä yöunille.
 
Onni on sitä, että pieni menee nätisti nukkumaan ♡ äitinä olo on niin ihanaa ja palkitsevaa ♡
 
Takaisin
Top