Hui, kun ollaan jo aika lähellä

Joo, meillä on kyllä kaikki tavarat esikoisen jäljiltä mutta mitään ei ole koottuna. Voihan vauva aluksi nukkua äitiyspakkauksen laatikossa. Kootaan sitten uuteen kotiin kaikki kerralla.. Ja esikoinen ei kyllä aluksi edes nukkunut omassa sängyssä, oli koko ajan tissillä! Tai sitten sohvalla nukkui kun itse olin alakerrassa ja makkarit yläkerrassa. Alkuunsahan ne vaan nukkuu ja syö.. Ja viikon päästä on käynnistys jos ei synny ennen sitä.
 
Meilläkin on muutto joulukuussa, ennen joulua mutta tarkkaa päivää ei tiedä vielä. 3 viikkoa minullakin laskettuun aikaan, mutta koska lääkärit puhuivat, että syntyy hyvin varmasti viikko-kaks aijemmin niin kasasin kyllä häkkisängyn valmiiksi ja kaivoin pienimmät vaatteet laatikkoon, muut saavat odottaa muuttolaatikoissa että uudessa kodissa ne sitten laittelen.

Aika tylsää olla äippälomalla... Oon leiponut vaikka mitä, käynyt mummolla, ollut talolla remontti hommissa ja käväsin kaupungissakin. Noh kun nuo nivuset on niin kipeet niin en kärsi enää oikein kävellä, enkä paljoo remonttiin osallistu.

Tuttavat ärsyttävät soittelemalla jokatoinen päivä mitenkä menee. Ja jos en juuri sillä hetkellä vastaa, niin ne ajattelee minun olevani laitoksella. Sillä ne varmaan soitteleekin, ärsyttävää!!
 
Oon noora92 samaa mieltä, että tää äippäloma on tylsää. Viime viikko oli mun eka kokonainen äippälomaviikko ja siitä selvisin kattelemalla parin tuotantokauden verran telkkaria, pesemällä vauvan vaatteet ja laittamalla muutenkin vauvan tavarat valmiiksi paikoilleen. Tällä viikolla ei oo ollut yhtään mitään tekemistä tiistaita lukuunottamatta, jonka vietin siskolla. Ahdistaa jo ensi viikko etukäteen, kun ainoa meno on tiistain neuvola. Ystäviä mulla ei juurikaan ole enkä viitsisi rampata kaupungillakaan, kun ei sieltä ole mitään oikeeta ostettavaakaan. Kai täytyy vaan keksiä lisää sarjoja mitä katsoa ja nukkua päikkäreitä :sad001
 
Mä alotin tekemään lapasia ja sukkia vuoronperään, parit niitä on valmistunu jo ja lisää tulossa.. Samalla katon jotain tylsiä ohjelmia telkkarista tai sitte just jotain sarjoja..
 
Kannattaa kyllä levätä nyt kun vielä voi... mä nautin hiljaisuudesta kun täällä ei ole ketään muuta kotona. Mua alkaa hermostuttaa kun esikoinen tulee koulusta ja alkaa kiukutella :grin
 
Mäki nautin tästä hiljaisuudesta ku esikoinen on tänään tarhassa :)
Eilen saatin pojan kaa kasattua pinnasänky, kyllä oli tuleva isoveli innoissaan :Heartbigred
Tänään tein viimeiset vauvaostokset, nyt ollaan vauvaa vaille valmiita. Ei ois enää ku 4 päivää :grin hirmu äkkiä menny tämä aika.
 
Kolme yötä ja sitten on vauva sylissä. Jännittää suomeksi sanottuna ihan saatanasti!
Leikkaus on heti aamusta klo 08.00 jälkeen. Tuskin tulee montaa tuntia edellisenä yönä nukuttua. Klo 07.00 pitää olla synnärillä. Onneksi on mummila 400m päässä ja sairaala 1km päässä. Ei tarvi keskellä yötä ketään herätellä..
Nyt pitäis vaan yrittää viikonloppu olla rennosti ja järjestellä asioita. Ja esikoisen tiistaisia joulumyyjäisiä. Lastenhoitokuviot on ensi viikon osalta selvät. Mies kun ei nyt sitten pysty sitä lomaa ottamaan tähän kohtaan kun päivän viikossa. Seuraava viikko pitää vielä järjestellä. En selviä leikkaushaavan kanssa koko katraasta silloin vielä, mutta seuraava on jo sitten pärjättävä..
 
tsemppiä räsynalle, kohta sulla siis on pikkunen siellä tuhisemassa inshaAllah :)

rosita varmasti jännittää, tsemppiä koitokseen. hyvä että siellä kaikki on järkkäilty, harmi vaa ettei mies saanukaa lomaa kunnolla.

minä varmaa voisin alkaa noudattaa keskiviikkosta lääkärinmääräystä eli tee mitä lystäät että tulee edistystä.
 
Lähellä ollaan, mutta koska tarpeeksi lähellä? Tänään 40+1, laskettuaika tuli ja meni ja vauvaa ei kuulu, vaikka puhuivat lääkärissä että tulee varmasti 2 viikkoa etuajassa.
Tänään on ollut suppareita, jotka on kipeempiä kuin harjoitussupparit, kestoltaan minuutin verran. Mutta nekin epäsäännöllisiä :sad001
 
Täällä jo 41+2 päivän puolella. Kävin päivällä shoppailemassa eikä mitään vaikutusta oloihin. Avoanoppi tulee huomenna meille joulun viettoon. Saa nähdä, pääseekö hän näkemään pojanpoikansa samalla reissulla.
 
Mulla nyt 40+3 eikä edelleenkään tunnu, että tyyppi olis haluamassa uloso_O Oon niin kateellinen kaikille, joilla on jo pienet syntyneet. Jotenkin on hirvee ikävä omaa vauvaa.
 
39+0 tänään ja kun esikoinen syntyi 39+3, tajusin just et saatetaan tosiaan olla aika lähellä:0! Eilen illalla supisti ilkeesti selkään ja nyt aamulla samalla lailla... Jospa se nyt antais joulun olla rauhassa:wink...
 
Takaisin
Top