Huhtikuun huohotukset

Täällä on vielä metritolkulla lunta, ja ihanaa loskaa :rolleyes: ei keväästä tietoakaan, sais alkaa jo sulamaan kun haluisin saaha pihahommia ees vähän alulle nyt vielä kun pystyy! Pitäs kaks kukkapenkkiä kaivaa pois ja istutella vähän uutta tilalle :p
 
Meillä ei oo lunta käytännössä enää yhtään. Pieniä jäisiä länttejä jossain varjoisilla alueilla tai kasoja, joiden sulaminen kestää kauemmin...

Mä ootan tänne niitä ekoja leskenlehtiä! Siitä alkaa oikea kevät mun ajatuksissa! :) nyt on vaan niin kylmää, että turha toivo vielä...
 
Käytin koiran aamulla pissillä niin täällä on taas maa valkoisena,koko yön varmaan satanut...Ei tunnu edes keväältä!
 
Niin näyttää täälläkin olevan maa valkoisena mut nyt on valosaa, ihanaa!!
 
Täälläkin maa valkoisena, eipä olis enää tarvinnut tulla :D oli jo niin ihanan keväistä
 
Täällä Turussa päin ei ole lumesta tietoakaan, pelkkää vettä sataa taivaalta alas :shy:

Ja me pidetään lasten kanssa sairastupaa kotona, isompi tyttö melkein 40 asteen kuumeessa.
 
Täälläkin vaan sataa vettä :/ inhottavaa, ei tee mieli lähteä esikoisen kanssa ulos mutta kaivattas molemmat kyllä raitista ilmaa
 
Pakko jakaa ystävän uskomattoman huono tuuri...Hänellä on 3 vuotias poika ja 6 kk vanha tyttö.Perheessä lisäksi vielä koira.Mies on nyt 3 kuukauden sisään toista kertaa ulkomailla töissä,tällä kertaa piti kestää 3 viikkoa.Tämä mies oli nyt sairastunut vesirokkoon ja ainakaan viikkoon ei pääse lentämään kotiin...Kaveri on tosi väsynyt ja odotti kuin kuuta nousevaa miestä kotiin.No,eilen viestiteltiin ja laitoin,että nyt ei ainakaan huonommin voi mennä eli suunta on ylöspäin!Tänä aamuna tuli viesti,että poika oksennustaudissa.Voi mennä huonommin...
 
ImageUploadedByVau Foorumi1427700504.129459.jpg

Mikä takatalvi? XD mie nii inhoon tota säätä ku lunta tulee!! Tykkäsin enemmän ku ei ollu lunta ja tiet oli putsattu ja oli mukavaa kävellä koirien kaa. :) mut tos kelis en tykkää yhtää eikä tykkää koiratkaan
 
Onneksi mies lähti viemään koiraa. Täällä tulee myös lunta.
 
Vettä sataa täälläkin. Jotenkin oli silti kiva käydä lenkillä. :facepalm::grin

Tää kellojen siirtely on ihan perseestä... Toki ihan kiva, että pääsee illalla lenkillä nyt vähän myöhemmin valoisaan aikaan, mutta silti..
 
Täälläkin niin karsee keli että ihan inhottaa. Tuulee ja sataa jotain loskaa :sad001 Mä niin ootan kesää että saa olla tuo taapero aamusta iltaan pihalla purkamassa energiaa. On meinaan niin vilkas poika ettei tosikaan. Ei hetkeäkään ole paikallaan hereillä ollessaan ja joka paikkaan pitää kiivetä eikä minkäänlaista itsesuojelu vaistoa.
Tänään olisi ollut kerhokuvaus mitä odotin jo monta viikkoa innolla ja kuinka ollakaan, eikö se telonu silmäkulmansa auki siinä vuoroamme odottaessa. Perseelleen meni siis sekin. Pitää varata aika jonnekkin liikkeeseen kunhan parantuu tuo silmä.
 
Meidän taapero meni tänään ensimmäistä päivää jo 6:30 jälkeen hoitoon. Oli ihan kamalaa herätellä sitä ku kellotkin oli käännetty :shifty: Normaalisti se on herännyt kuudelta mutta nythän sen piti herätä sitten ikäänkuin tuntia aiemmin. Onneksi oltiin saatu se illalla hyvissä ajoin nukkumaan eikä sitä väsyttänyt yhtään kun sain sen paapottua hereille :grin Lapsen herättäminen aamulla on ihan kamalaa, jos se nukkuu sikeästi ja makoisasti :sour:
 
Mä odotan myös ihan älyttömästi sitä että lapset voi vaan pukata ulos ilman sitä melkein puolen tunnin pukemisrumbaa!!! Miten huoletonta elämä voikaan olla kun ei tarvitse molemmille vääntää montaa vaatekertaa päällekkäin saatikaan kun kohta tulee vielä se kolmas puettava.

Ajateltiin että voisi nuoremman lapsen kanssa yrittää opetella kuivaksi ensi kesän aikana kun ulkona se on niin helppoa tehdä vaihtoja vaikka pikkarit vähän kastuisivatkin :) Ilman ressiä kuitenkin, oppii jos oppii. Toivottavasti tulis nätti ja lämmin kesä :flower
 
Kesää mäkin odotan! Taaperon kanssa ei viitsi lähteä ulos, kun on niin ankea räntäsade ja takapihakin yhtä mutalammikkoa. Lisäksi ulkovaatteiden pukeminen on viime aikoina muodostunut pojan inhokkihommiksi, joten sekään ei ison mahan kanssa erityisesti inspiroi. :spitoutdummy:
 
En tiiä kuuluuko tähän keskusteluun, mjut en jaksa ettiä mitään osuvampaakaan :D Olo on ollu tosi väsyny ja semmonen nuutunu kokoajan ja tänään soitin neuvolaan kysyäkseni hemoglobiinin tuloksia (viime viikolla oli siis sokerirasitus ja ottivat samalla yleisen verenkuvan.) Sano että hempat on hyvät, 110.. musta vaan tuntuu hirveen matalalta.. onko kokemuksia, et voiko olla väsymyksen syy..?

Toiseks.. mulla on hirveen iso finni/ajos/mikä liekki sisäreidessä.. peukalon pään kokonen.. oon sitä parina iltana neulalla tökkiny ja puristellu. kylhän sieltä jotai aina tuli, eikä ole enää yhtä kipeä kuin aijjemmin.. en haluis veitsen allekkaa mennä tommosen takia, (leikkaamallahan ne sen tuolla tk:ssa hoitaa..) mutta onkohan tuollaisesta paikallisesta tulehduksesta haittaa vauvalle/raskaudelle.?
 
Pallomameli,mulla ainakin tuntui olossa kun hb oli 108.Olin tosi väsynyt ja voimaton.Oma terveydenhoitajakin sanoi,että se varmasti väsyttää kun hb laskee.Mulla oli vielä ennen raskautta hb jotain 140 niin onhan se pudotus aika suuri.Sitäpaitsi mulle ainakin neuvolassa sanottiin,että juuri tuo 110 on raskaudenaikaisen anemian raja.
 
Takaisin
Top