Aloitan vaikka itse sillä, että ihmettelin viime viikolla miksi mieleni tekee maistaa piimää, (en KOSKAA,missään olosuhteissa ole edes voinut ajatella piimää) no minähän maistoin ja koukussa olen. Litra menee kerralla heittämällä.
Tiedä sitten voiko raskaus vielä aiheuttaa, mutta itse ainakin olen satavarma että hormoonit aiheuttaneet tämän ja on ihan aito himo
Appelsiinit, mandariinit, appelsiinimehu, tomaatti (samat oli edellisen odotusajan kanssa) nyt lisänä vadelmajogurtti :D
Normaalisti en juurikaan välitä noista mistään.
Minitomaatit, kirsikkajugurtti (en tykkää yleensä yhtään, yht äkkiä alkanut tehä mieli) samoin viiliä en oo voinu sietää, sitäkin menee nykysin :D välillä tekee enemmä mieli vaan esim hedelmiä, toisinaan jäätelöä, suklaata... Myös pizzaa tehnyt mieli :P
Paistettu kananmuna ja niin paljon suolaa että hampaissa narskuu[emoji16] joo mä tiedän...tosi terveellistä mut se vaan himottaa ihan kauheesti. Ennen en suolasta niin välittänyt.
Siis miten voikin haista paahdetut seesaminsiemenet hyvälle kun kävelee korealaisraflan ohi, olisin voinu jäädä siihen edustalle vaan haistelemaan ilmaa
Mulla ollut ennemmin jo muutaman päivän niin, ettei tee mieli oikein mitään. Mutta nälkä on (hirveä!), joten pakko on syödä, vaikkei mitään juuri mieli teekään. Ja sitten syömisen jälkeen tulee sellainen aaltoileva huono olo.
Jostain kumman syystä alkanut tehdä mieli raikasta kylmää vettä. Edellisessä raskaudessa ei voinut edes kuvitella juovansa vettä kun tuli heti ylös. Ja nyt menee litra tolkulla päivässä