Himot ja ällötykset

Mangusti_

Piirimestaruustason postaaja
Maaliskuun äidit 2019
Millaiset ruoat ovat osoittautuneet taivaallisiksi ja mitkä ovat yök? Voi sanoa muistakin kuin ruuista.

Itsellä tän hetken hitti kurkku ja porkkanat, liha ei oikein maistu.
 
Ensin meinasin, ettei näitä ole vielä ilmennyt. Sitten muistin grillisipsit! Niitä tehnyt tosi paljon mieli. 😂

Muuten tekee mieli kylmiä raikkaita juttuja, kuten vaikka smoothieita.
 
Mun mielestä kans ei oo muka ollut mitään, mutta sitten maistoin miehen vanhempien meille tuomia lihapullia, siis itse tehtyjä! Hyvä luoja, miten hyvältä maistuivat!
 
Lihat on hiukan yök jo nyt, tuoremehut ja raikkaat jutut on herkku. 🤭
 
Minä olen yleensä aika perso makealle, mutta nyt ei tee yhtään mieli. Ja heti tulee huono olo, jos syön jotain. Se on toisaalta ihan hyvä juttu, niin on helpompi välttää makean syöntiä, kun aiemmissa raskauksissa on ollut radi.
 
Täällä kans kaikki raikas ja kylmä, mut ehdoton hitti tällä hetkellä mandariinit🫶🏼
 
Kaikkea raikasta tekee mieli ☺️ Sitten taas sellaisia ”tunkkaisia” ruokia ei tee yhtään mieli.
 
Mulla sit varmaan tekee mieli noita ”tunkkaisia” ruokia 😅😅 Lihaa, pastaa, perunaa, leipää… Ja suolakurkkua ja tomaattia lähinnä
 
Mulla sit varmaan tekee mieli noita ”tunkkaisia” ruokia 😅😅 Lihaa, pastaa, perunaa, leipää… Ja suolakurkkua ja tomaattia lähinnä
Mulla kans! Esikoisesta himoitsin makkaraa pahoinvoinnista huolimatta. Esikoinen on poika, kaks muuta tyttöjä. Tytöistä oon himoinnut piimää ja ruisleipää
 
Tällä hetkellä tuntuu, että on himo kaikkeen syötävään. 😝 Viime raskaudessa suuri osa lihatuotteista oli yök, samoin kananmunat ja makea ei maistunut oikein ollenkaan. Nyt pistelisin vaikka mitä, jollei nyt raskauden ohjeistukset rajoittaisi ja terveellisyyteen toki pyrin. Suurin himo onneksi vaikuttaa olevan ihan normiruokaan ja vihanneksiin.
 
Mulla himona mäkkäri mut sit kun sitä syö niin alkaa kuvotus🙈 mutta pakko saada kun tekee mieli😂
 
Nyt ällöttää jotenki ihan kaikki 🤢 Kirpeitä karkkeja oon syöny 😅
 
Hirveä nälkä ja kova ruokahalu koko ajan. Kaikki menee ja paljon, mikään ei pahemmin ällötä. Pelkään että turpoan liikaa, onneksi lähtötilanne normaalipaino. Pitää yrittää harjoittaa itsehillintää.
 
Tuntuu että mikään ruoka ei oikein mene alas, helpoiten menee hapankorput, pitsa ja hedelmät :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Tuntuu, että täällä himot vaihtelee päivittäin. Eilen teki mieli makeaa ja tänään taas suolaista🙈 joinain päivinä raikasta ja joinain päivinä ”tunkkaista”😂
 
Totta tuokin! Mä oon nyt huomannut, että mua jotenki ällöttää kaikki maitotuotteet. Sinällään hölmöä, kun kalsiumiakin tarvisi, mutta otan sitä sitten purkista🤷🏼‍♀️
 
Takaisin
Top