Himot ja ällötykset

Jadine

Päivystävä dosentti
Kesämammat 2018
Huhtikuiset 2024
Tehdäänpäs tännekin tämä klassikkoketju. 😊

Mitä tekee mieli ja mikä ällöttää juuri nyt?

Minulla on tällä hetkellä ihan kauhea himo omenoihin. 😄
 
Makea ällöttää 🤢

Aasialainen ruoka ja Hesen kananugetit himottaa 🤤
 
Ällöttää ihan kaikki 🙈 vesi ja ruoat. Mehua kyllä voisin litkiä, etenkin päärynämehua! Hitsi vaan nekin on kalliita nykyään 😵
 
Kaikki makee ällöttää, ei oikeestaan oo vielä mitään selkeää mielitekoa 😅
 
Paha olo häipyi hetkellisesti ja söin perunoita ja kastiketta. Olipa se hyvää! Oikein odotan taas sitä aikaa, että syömisestä pystyy nauttia 🙈
 
Kaikki ällöttää, mut kaupassa alkoi tekee mieli jääkaappi kylmää nektariinia. Ja nyt on kylmenemässä niin saa ilta leffan kanssa syödä 😋
 
Kaikki ällöttää, mut kaupassa alkoi tekee mieli jääkaappi kylmää nektariinia. Ja nyt on kylmenemässä niin saa ilta leffan kanssa syödä 😋

Vois muuten olla hyviä! Me syötiin viinirypäleitä yhtenä iltana ja nekin maistui hyvältä. Omenaa välillä tekisi mieli, mutta pahimpaan ällötysaikaan sekään ei mene alas.

Jäisiä mansikoita söin paljon kun kuopusta odotin, kunnes ne yhden kerran tuli ylös.... 🤢😂
 
Mulla ei vielä ällötä mikään eikä oikeastaan ole mitään erityistä himoa mihinkään😳
 
Oon aina tykänny maustamattomasta jogurtista. No eilen otin lusikallisen ja meinas tulla ylös😅 Sit taas, ikinä ennen en oo syöny mitään juustodippejä, mut yhtäkkiä kaupassa ollessa tulin ostaneeksi juustodippiä ja se purkki on melkee nuoltuna tyhjäksi🙈 et pakko olla joku ihme himo.. jatkossa mun pitää vältellä kaupassa tiettyjä hyllyjä.. kauheen epäterveellistä😂😅 Omasta kokemuksesta tiiän et raskauden aikana himot ja ällötykset tuppaa muuttumaan melkein yhtä nopeasti kuin alkaa.. mikä tänään maistuu, ei välttis maistu enää huomenna😌
Sit koiran herkkutikut haisee ihan pallihieltä. Pakko vetää paita nenän eteen ennenku pystyn sitä pussia avaamaan, ihan järkky haju!🤣🤢
 
Kaikki makea ällöttää. Erityisiä himoja ei oo ollut. Kinkku ei mee leivän päällä vaikka aiemmin en oo syönyt leipää ilman kinkkua 😅
 
Miten hyvältä voi taas sipsi maistua, kun oikein mikään muu ei mene alas 🙏🙏
 
Mä mussutan edelleen onnellisena kaiken, mitä eteen saan! Ei mitään etovaa oloa, oli makeaa tai suolaista 😂 pitsaa meni tänään ja sipsiä alkoi tehdä mieli kun näitä luki festareilta kotiin päästyä...
 
Tulista ruokaa on tehnyt mieli kolmisen päivää. Tänään mennään syömään miehen kanssa🤤🤤

Vielä mikään ei varsinaisesti ällötä, mutta osa herkuista ei maistunut hyvältä eikä pahalta. Napostelu onkin vähentynyt😌
 
Mulla on ollut kamalia mielitekoja jo vuosia vaikka tämä ensimmäinen raskaus. Himot vaihdelleet milloin mihinkin. Jännällä odotan tuleeko nyt vielä omituisempia himoja😅
 
Takaisin
Top