Himot ja ällötykset

Oon juonut enimmäkseen vaan hiilihapotettua vettä(kiitos sodastreamer) kun tavallinen vesi ei vaan maistu(ällöttää ajatuskin) , en tiedä mikä tossa hiilihapotetussa hanavedessä sitten on että sitä voi juoda loputtomasti.
Hampaiden pesu ja suuvesi on aiheuttanut jo hetken yökkäyksiä, hammastahna maistuu kamalalle ja samoin suuvesi, pelkkä hammasharjan ajattelu alkaa oksettamaan :wtf: tosi mukavaa kun kuitenkin pyrkinyt pesemään hampaat kahdesti päivässä..
Tänään alkoi tehdä mieli kefiiirä tai piimää, pitänee lähteä huomenna kaupasta hakemaan :woot:

Mikähän siinä on että vesi ällöttää? Mulla sama, että tavallisen veden juonti on vaikeaa, ei nyt varsinaisesti okseta, mutta ei vaan napostele, vaikka jano olisi. Välillä täytyy pakottaa itsensä juomaan vettä. Vissy uppoaa paremmin, vaikkakin aiheuttaa sit lisää röyhtäilyä.
 
Isäntä joi punaviiniglögiä ja voi että kun tuli ensimmäistä kertaa oikein viinanhimo :laughing001 Punkku joulupöydässä olis ollut niin :Heartred
 
Mulla yökötystä aiheuttaa raaka kana. En pysty käsittelemään sitä ollenkaan ja pelkkä ajatus raa’asta kanasta alkaa oksettaan :hungover:
 
Mikähän siinä on että vesi ällöttää? Mulla sama, että tavallisen veden juonti on vaikeaa, ei nyt varsinaisesti okseta, mutta ei vaan napostele, vaikka jano olisi. Välillä täytyy pakottaa itsensä juomaan vettä. Vissy uppoaa paremmin, vaikkakin aiheuttaa sit lisää röyhtäilyä.
No niinpä! Ja joka puolella toitotetaan kuinka pitäisi juoda vettä paljon mutta ei vaan pysty. Paitsi sitä hiilihapotettua :rolleyes:
 
Viime päivien himotuksina on olleet Viennetta-jäätelökakku (en ole syönyt moneen vuoteen!) ja pannukakku. Pannukakkua meni parissa päivässä pellillinen, täytynee tehdä uusi lähipäivinä :joyful:

Ällötyksenä on ollut raa'an jauhelihan haju. Mies saa paistaa nykyään aina jauhelihan, minusta se haisee ihan hirveälle.
 
Muokattu viimeksi:
Mulla käy niin, että kun kehitän oikein himon johonkin rehuun ja alan vetää sitä kaksin käsin, parin viikon päästä se alkaa ällöttää. Ja toki sitä on ehditty kantaa kaappiin runsaasti, kunnes yhtäkkiä tulee stoppi, sitten ne pilaantuu :facepalm:
 
Mulla ei ole vieläkään ollut mitään kunnon himoja tai ällötyksiä. Kun on paha olo on ylipäätään ollut vaikea syödä yhtään mitään, mutta sitten kun ruoka maistuu, en ole ollut kovin nirso. Ainoastaan se, ettei tee mieli samoja ruokia tai aineksia useammalla peräkkäisellä aterialla on vahvistunut. Olen aina ollut sellainen, että kaipaan vaihtelua, eikä samaa ruokaa tee mieli liian monena peräkkäisenä päivänä. Nyt se sitten tökkii entistä pahemmin.
 
Tänne on ilmestynyt ensimmäinen kunnon mieliteko nimittäin peruna ja kermaviilikastike. Kastikkeeseen tulee raejuustoa ja valkosipulia, sit vaan sellaisenaan perunan kanssa, ei muuta :notworthy:notworthy:notworthy Sit lopuksi vaikka pelkkää tuota kermaviilikastiketta lusikalla suuhun laughing7 vaimo pyörittelee silmiään, mut tuota on nyt vähän väliä saatava.
 
Mulla on kanssa edelleen peruna ja pasta ja kaikki hiilarit. Karkkia ja pullaa ja leivoksia ja kaikkea vastaavaa kiitos :hungry:
Mutta kahvia en juo vieläkään, enkä voi oikein edes ajatella.

Rv14+0 :Heartred
 
Työnkuva on sellanen etten kahvin maistelulta voi täysin välttyä. Ei se edelleenkään maistu, muttei aiheuta enää yökötystäkään kuten vielä ennen joulua. Onneksi.
 
Metwurstin haju on jotain hyvin, hyvin ällöttävää. :dead: Kävelin kaupassa lihatiskin ohi ja siinä ympärillä leijui kyseinen haju. Tuntui, että oksennan maskiini samantien.
 
Siis peruna ja kaikki hiilarit kiitos edelleen! Himottaa siis :grin
 
Salami pizzat uppoaa kyllä. Meetwursti/salami on mun lemppari niin pakko tyydyttää pizzoilla tämä minun normi himo :wink Subista oon myös käynyt italian bmt paahdettuna syömässä huomattavan usein.
 
Paistorasvan haju on jotain aivan järkkyä. En voi ollenkaan olla keittiössä jos jotain ruokaa paistetaan pannulla. :hungover:
Lemppari tällä hetkellä on raaka porkkana. Kuinkakohan monta kiloa niitä on jo tultu syötyä kun ei mikään muu oikein tahdo pysyä vatsassa... :hilarious:
 
Paistorasvan haju on jotain aivan järkkyä. En voi ollenkaan olla keittiössä jos jotain ruokaa paistetaan pannulla. :hungover:
Lemppari tällä hetkellä on raaka porkkana. Kuinkakohan monta kiloa niitä on jo tultu syötyä kun ei mikään muu oikein tahdo pysyä vatsassa... :hilarious:


Varo ettet muutu oranssiksi :grin:bookworm: Niinkuin suurella porkkanan kulutuksella voi tapahtua :grin
 
Metwurstin haju on jotain hyvin, hyvin ällöttävää. :dead: Kävelin kaupassa lihatiskin ohi ja siinä ympärillä leijui kyseinen haju. Tuntui, että oksennan maskiini samantien.

mie taas haluisin nimenomaan syödä meetwurstia ! Edellisessä raskaudessa oli sama homma :grin
Samoin suolakurkut on hyviä , mut en nyt suorastaan himoitse niitä , mut tykkään normaalia enemmä. :hungry:
 
Kahvi yökötti alkuraskaudessa, kiva kun mun työhuone on sellaisessa paikassa että kahviautomaatti vieressä niin sieltä kun leijaili sitä kahviaromia koko ajan kun porukka lappasi hakemassa kahvia.:hungover: Haju edelleen ällöttää mutta olen kylässä pari kertaa jo sentään pystynyt juomaan kahvia. :)

Ja himo on tullut omeniin ja niihin kirpeisiin ässä mix karkkeihin :grin
 
Takaisin
Top