Himot ja ällötykset

Oon tehnyt nyt varmaan jo 3 kertaa vähälle aikaa itse mustikkarahkaa.. On se vaan hyvää ja aina mietin syödessä että miksi ihmeessä oon tehnyt tätä niin harvoin ennen.
 
Oon tehnyt nyt varmaan jo 3 kertaa vähälle aikaa itse mustikkarahkaa.. On se vaan hyvää ja aina mietin syödessä että miksi ihmeessä oon tehnyt tätä niin harvoin ennen.

Mulla oli myös pariviikkoinen kausi, että mustikka maistui! Mustikkamehua, - keittoa, - rahkaa jne :grin
 
Uu kumpa sais ihan kunnon rahkaa, missä kermavaahtoa mukana tms :hungry:
 
Kaikki pastaruoat ällöttää.
Lapset halus tänään makaronilaatikkoa, tein itelle pinaattikeittoa.
Muutama päivä sitten tein savulohipastaa koska halusin kovasti sellasta, lopulta saatoin syyä vaan salaattia :banghead:
Oikeestaan kaikki lämmin ruoka on vähän ällöttävää. Paitsi se pinaattikeitto oli hyvää. :grin
 
Yhh, mä en voi edes ajatella pinaattikeittoa yökkimättä! Välillä lämmin ruoka ällöttää ja välillä maistuu hyvin, eikä mitään logiikkaa siinä. Kaalilaatikosta lentää yrjö. Alkuun kaikki suolainen maistui (mm.sipsit, suolakeksit) sekä viime raskaudesta tuttu himo minttusuklaaseen, mutta nyt en voi enää sietää sitä! Yhtäkkiä karkit, limut ym himottaa vaikken yleensä niitä syö. Kurkku oli alunperin ihanaa ja nyt ei oikein maistu sekään, vesimeloni on sentään vielä nam :Heartpink
Töissä elän nykyään täytetyillä patongeilla.
 
Kaikki kielletty tietty himottaa! Ihana medium pihvi lasillisella punaviiniä, vuohenjuusto (plus kaikki muut pehmeät juustot), salmiakki, sushi, graavilohi... yms.

Lisäksi en saa syödä mitään suolaista joten tekee mieli myös sipsejä, suolaisia pähkinöitä, pizzaa, poppareita jne.

:banghead:

Ällötyksiä hernekeitto ja lihakeitto... hyh!
 
Sushia tekis kyllä mieli. Ja viiniä!

Oon koukuttunut San Pellegrinon limuihin tölkeissä. Sitruuna ja veriappelsiini :P
Juustohampurilaiset, tuoreet mansikat (hollantilaiset olleet nyt tosi makeita!), valkosipulituorejuusto ja tuore vehnäpatonki yhdessä, cheerios murot ja kylmä maito... Tässäpä mielihaluja :D
 
Oi viini :rolleyes: vaikka oonkin varma että jos edes maistaisin, laatta lentäisi. Mutta kaipaan sitä kun viini maistuu ja tuntuu hyvältä:Heartpink

Nyt maistuisi kaikki kala, vihreä ja tuore, esim. Paprika on nam! Hassua miten nää vaihtuu näin tiuhaan. :happy8
 
Just tehtiin miehen kanssa kauppalistaa. Tosi vaikea keksiä ruokia, kun mitään ei oikeastaan tee mieli ja melkein kaikesta mitä syö jää paha maku suuhun.:depressed: Raikasta salaattia, paprikaa, melonia, mangoa, omenaa tekee mieli ja tietty sitä sushia ja salmiakkia. :grin
 
Mulla kans samaa ettei oikeen mitään tee mieli ja mies tuskastuu, ku kyselee mitä haluisin :rolleyes: Banaanijugurtti maistuu edelleen, vaikka en ikinä normaalisti sellasta syö. Viiniä ja juustoja tekis mieli (hyvin harvoin tälläsiä tulee syötyä) ja lohichevicheä :hungry:
 
Jos ei muuten ole mitään mielihaluja niin tänne kun tulee niin kyllä alkaa tehdä mieli muroja, sämpylöitä, viiniä, mansikoita ym. :hilarious:
 
Mun ei varsinaisesti tee mieli mitään. Päivästä on riippuvaista, mikä milloinkin uppoaa. En varsinaisesti ole montaa kertaa oksentanut, koska yritän viimeiseen asti sitä välttää. Kuitenkin lähes kaikki syötävä kuvottaa, mutta on pakko syödä usein, koska muuten kuvotus pahenee. Hampaiden pesu on kamalaa, ja sen jälkeen on joka kerta pakko mennä hetkeksi maaten.
 
Mun ei varsinaisesti tee mieli mitään. Päivästä on riippuvaista, mikä milloinkin uppoaa. En varsinaisesti ole montaa kertaa oksentanut, koska yritän viimeiseen asti sitä välttää. Kuitenkin lähes kaikki syötävä kuvottaa, mutta on pakko syödä usein, koska muuten kuvotus pahenee. Hampaiden pesu on kamalaa, ja sen jälkeen on joka kerta pakko mennä hetkeksi maaten.

Samaistun tähän kyllä aivan täysin, vaikka etova olo on kyllä onneksi helpottaut huomattavasti nyt toisella kolmanneksella. Kauppareisut venähtää kun yritän keksiä mitä tekisi milloikin mieli, mutta ei oikein tee mieli mitään. Nyt kyllä ruokahalu on ollut onneksi aika normaali ja tippuneet kilotkin on tullut takaisin. Kahvi on kyllä edelleen ällötys, vaikka ennen raskautta meni pannullinen päivässä. Hampaita pestessä on monesti tullut oksennus, vaikka normaalisti minulla on hyvin korkea oksennuskynnys.
 
Takaisin
Top