Himot ja ällötykset

Mulla on omppoloinen sama homma! On tullu kyllä nyt pari viikkoa melkeen syötyä vähän miten sattuu :sad001 Ei normaalisti ole mitään ongelmaa ja olen ihan normaalipainoinenkin mutta nyt jotenki päässy repeämään tää syöminen :|
 
Kahvi ei enää maita, eikä liha. Tällä hetkellä uppoaa parhaiten rahkat, mehukeitot ja kaali.
 
Kahvi on alkanut tökkiä pahemman kerran. Sen seurauksena jäätävä hedari ja kamala kiukku. :angry5
 
Löysin uuden lempparin: Viilin! Siis ihan sellainen maustamaton versio :Heartred Kahvia en ole juonut yhtään enää kolmeen viikkoon, phyi olkoon! Mullakaan makeaa ei tee juurikaan mieli ja jos tekee niin tosi pieni määrä kerralla. Luoja kiitos! :D
 
Löysin uuden lempparin: Viilin! Siis ihan sellainen maustamaton versio :Heartred Kahvia en ole juonut yhtään enää kolmeen viikkoon, phyi olkoon! Mullakaan makeaa ei tee juurikaan mieli ja jos tekee niin tosi pieni määrä kerralla. Luoja kiitos! :D
Mä vedän viiliä "siviilissä", nyt raskaana ollessa mansikka ja mustikkarahkat on ykkönen!
 
  • Tykkään
Reaktiot: BeK
Ei ole ällötyksiä tai mielitekoja. Vielä ainakaan.

Edellisistä muistan pahimpina hajuina miesten hajusteet, kahvin, ruisleivän ja punaisen lihan.

Mielitekoja oli, hmm, esikoisen aikaan rakastuin kokikseen (en ollu ikinä tykänny siitä ennen sitä), toisella kierroksella himoitsin bensan hajua ja aitojen kuivien pesusienien puristelua (kyllä, tuli uniin asti).

Ekalla kerralla oksensin kahdesti, sain jatkuvan pahoinvoinnin kuriin matkapahoinvointilääkkeillä.
Tokalla kerralla ei auttanu mikään ja yrjösin 5 viikkoa niin rajusti, että nenästä tuli aina samalla verta ja verisuonet poksahteli kasvoista ja näytin ihan veriappelsiinilta.

Mulla on sormet ristissä kyynärpäitä myöten, että jatkuis tällain kivasti ilman oireita :p
 
Muokattu viimeksi:
Tässä rupeaa ihan miettimään onko sitä raskaana ollenkaan.
Jos on tullu vaikka keskeytyny keskenmeno kun on ihan oireeton...

Kai mun sit täytyy neuvolaan ruveta soittamaan, en ollut aikonut vielä.
 
Himot: Päärynä, appelsiinimehu, peruna, salmiakki ja suolakurkku.
Ällötyksenä ei vielä oikein mikään, mulla ällötys kaikkoaa kun isken suuhun jotain naposteltavaa =D
Kahvi on alkanut hiukan heikosti maistumaan, joka taas tarkoittaa väsymystä koko päiväksi. Olen silti keittänyt kupin verran aamuisin. Himona on myös ruisleipä, jota en oman keliakian vuoksi saa syödä, joten arvaatte varmasti että himo on ja pysyy =D
 
Mua on alkanu ällöttää kesäkurpitsa koostumukseltaan vaikka aiemmin oon rakastanu sitä :D myös banaani on nyt vähän kyseenalainen, kahvia en pystynyt miehelle tänään keittämään kun haju oli niin voimakas, suklaan syömistä en voisi kuvitellakaan. miehen tupakointi myös hyvin ällöttävää. himoina: omenamehu, mustikkakeitto, paahtoleipä, appelsiini, ♥vesimeloni ♥jäätyneet asiat, himoitsen pakastemustikoita ja mansikoita ja kaurajäätelöä mutta pakastin on tyhjä! Täytyy ehkä huomenna ostaa vähän marjoja ja jäätelöä :wink
 
Hiilihydraatteja tekee mieli, mutta ei kuitenkaan varsinaisesti karkkia.

Ruisleipää tekisi mieli, mutten voi syödä sitä. (pistää vatsan sekaisin)
Kermavaahto ja letut maistuisivat myös...
 
Nyt ällöttää ihan kamalasti oikeastaan kaiken paistetun lihan haju! Myöskin kahvia ei enään voi ajatella juovan, siirryin teehen :p Aamupalaksi teetä ja mansikka viiliä, tänään myöskin niiden rinnalle suostuin ottamaan ihanan paksun sämpylän.

SiniApila, muitatko katsoa sitten, että ostat suomalaisia pakastemarjoja :)
Ja vadelmaa ei kannata ilmeisesti ostaa jollei sitä aijo kuumentaa ennen syöntiä vai saiko vadelmia syödä jos ne oli myös suomalaisia ilman kuumennusta ? No en nyt muista, joku viisaampi voi korjata :p
Itte oon jättänyt vadelmat varmuuden vuoksi kauppaan, mutta mansikoita pakkasesta löytyy :happy:

On tää kyllä kun ei oikein tiedä mitä kaikkea saa syödä ja mitä ei ja siihen päälle se kun suurin osa ruuista ällöttää :facepalm:
Ainiiin vielä ! Jos on tosi pahaolo ja ällöttää kaikki ruuat, niin kannattaa kokeilla uuniperunoita! :grin
 
Kaikki ulkomaiset pakastemarjat pitää kuumentaa. Suomalaisia ei tarvii... Mun himot oli eilen klementiinit. Söin niitä sen kilon pussillisen. No jäi ehkä yks syömättä... Mutta oli ihanan raikasta!
 
Mua melkein harmittaa, kun ei yhtään tee mieli suklaata. En syö edes jo aiemmin ostettuja :eek:
 
Se mistä aina puhutaan: SUOLAKURKUT!! Aiemmissa raskauksissa ei oo ollu mut ei oo ollu tätä iltapahoinvointiakaan ja suolakurkut ainoo mikä illalla iltapalaks houkuttelee. Veikkaus vahvistuu siis pojaks..
Rv 8+3
 
Takaisin
Top