Himot ja ällötykset

Eihän tässä paljon muuta ku nuudelia ja leipää oo tullu syötyy :s
 
Oon koittanu myötäillä isännän karppaamista, mut ei vaan pysty enää. Paahtoleipä ja murot on pakollisia olla kokoajan saatavilla!
 
Grillattua paahtoleipää ja juustoo väliin *kuola valuu*
 
Joo siis voisin elää pelkällä paahdetulla leivällä jossa reilusti valkosipulista tzatzikia päällä sekä klementtiineillä. Oli myös pakko ostaa myslejä, joita en syö ikinä. Siinä meni hyvin alkanut karppaus.
 
Hajuaisti ihan kummallinen, keitetty riisi hais ihan kanalalle ja pasta pahville, piti pyytää ihan mies koemaistamaan eka ettei varmana oo pilaantunutta :grin Ruoka ei vaan maistu vaikka pahoinvointia ei ookkaan, siispä ostoskoriin uppos mm. viiliä, jäätelöä ja mandariineja. Ja hirvee himo tuli nallekarkkeihin :p
 
Nyt alko kyllä tekee mielettömästi tzatzikia kun sekin täällä mainittiin :hungry:
 
Tää on kyl paha ketju välillän kun alkaa tehä mieli juttuja :p
Heitän tähän väliin vaan bostonkakun :wink
 
Mulle ei oikeesti maistu lämmin ruoka ollenkaan. Lihan syöminen oksettaa jo valmiiksi. Pinaattikeitto meni alas puoliksi. Tahdon juustokakkua :hilarious:
 
Oh kakkuja!! Maistuis kyllä. Niinku kaikki muu makea, donitseja vedin yks pvä melkein paketin itekseen. Ja joo, hyvästi karppaus ja laihdutus.

Kahvi on edelleen pahaa, päivittäin sitä silti maistaa jos se vaikka ois hyvää. Kofeiinipäänsärky on pyllystä, ois kiva saada vähän kahvia alas. Tee alkanut uppoamaan kyllä onneks hyvin, kunhan siinäkin on paaaaljon hunajaa.
 
Voi että! Nyt munkin tekee mieli kaikkee makeeta ja mulle maistuu ruokakin vielä hyvin, ni kohta oon joku pallero ku syön vaan... :p
 
Hihii :)) no mutta hyvää! Ja tosi helppo tehä :) (pistänkö ohjeen?) :p
 
Puolikas pullataikina eli:
2,5dl kädenlämpöstä maitoa
25g hiivaa
1dl sokeria
1tl suolaa
1/2rkl kaardemummaa
100g sulaa voita
n8dl vehnäjauhoja
1 kananmuna

Taikina kasaan, ainekset on oikees järjestykses.. Sit kohotetaan 30 min. Kaulitaan levyks ja sit täytteet. Itse laitan: voita, vaniljakreemiä, kanelia, tummaa siirappia. Sit kääritään rullalle ja leikataan 4-5 cm pätkiä. Pätkät pystyssä leivinpaperilla vuorattuun pyöreeseen vuokaan. Voidellaan kananmunalla ja raesokeria päälle. Paisto 175 astetta n 35-40 min :) ja nomnom :p
 
Oi, kuulostaa herkulta! Meillä on "ei herkkuja kotiin" -kuukausi ja oon aivan hämmästyttävän hyvin onnistunut tässä jo kaks viikkoa. Odotan vaan millon repsahtaa ja pahasti!
 
Täältä saa hyviä vinkkejä ruokahaluttomuuden parantamiseksi

Siltikin on pakko todeta, että mitään ei tee mieli. Mun lemppari edellisessä raskaudessa oli mandariini ja metvursti, mutta nyt sekin yhdistelmä maistuu todella oudolle. Eilen yritin syödä nuudelia, mutta sekin tökki... Ja viikon ajan söin pelkästään kaupasta ostettuja pasta-aterioita, mutta alkoi nekin tökkimään.

Mies lupasi tehdä tänään tortilloja tai tacoja, ne saattaa kelvata, katsotaan
 
Himoitsen kurkkua, mandariineja ja avocadoa. Kaikkea raikasta tekee mieli. Vaikka pahaa oloa ei ole, kuten viime viikolla, niin makeaa ei tee mieli kuten yleensä.
 
Must have: Tomaatti ja höyrytetty kukkakaali :joyful: Alkaa ilmeisesti pahoinvointi tehdä tuloaan kun ruokalista näin supistunu! Eilen ei vielä mitään ongelmaa minkään kanssa.
 
Takaisin
Top