Helmimasut savuttomiksi !

Miten täällä teillä on savuttomuus sujunut? Toivottavasti kaikki ovat pystyneet jättämään sauhut väliin [:)]
 
Tuli tämä palsta mieleen kun tänään kävin kaupungilla. Vastaan tuli nainen joka työnti rattaissa noin parivuotiasta ja vauvamasu oli iso. Ja tupakka savusi huulessa [&o]
 
Täällä mennyt huonommin.[:(]
Viis viikkoa olin putkeen täysin ilman, sittemmin ratkennut parina päivänä.
Juteltiin tosin mun terapeutin kanssa, että pitää kattoa pitääkö mun hermot tarpeeks ilman tupakkaa..
Mutta nyt en oo taas poltellut.
Ja kovasti koitan olla vallan ilman.
Ennen ultraa tuli poltettua yks kun olin niin hermoraunio ja pelkäsin hulluna.
Mutta joka tapauksessa, oon polttanut 6 vai 7 tupakkaa 9 viikon sisään, kuitenkin pikkasen parempi kuin se mun entinen 20-40 pvä[;)]

Tsemppejä kaikille !
 
mä oon saanu ilkeitä unia tupakasta. Et vetelin unessa tupakkaa, kyl sen jälkee teki hiukan mieli vetästä edes yks rööki. Mut hyvin oon pysyny poissa tupakan läheltä. Ja pystyny sietää jos toinen polttaa vieres..
 
Noita unia voi tulla vielä vuosiakin lopettamisen jälkeen... on mulle kerrottu.

Tänään tasan 4 viikkoa savuttomana! Täysin! 100%

Tsemppiä kaikille!
 
tänään tullut oltua täysin polttamatta 2kk ja 4 päivää[:D] en väitä etteikö tekisi välillä mieli, mutta oma kantani on ollut aina ettei raskaana polteta. Itsensä kiduttaminen on siis aivan oikein, vaikkakin sen 9kk ajan[:D] Asiaa ei helpota että mies poltaa edelleen entiseen tapaansa.[:@]
 
Onnea kaikille lopettaneille ja tsemppiä yrittäville!!

täällä oltu nyt savuttomana viikko, minä sekä mies. ja enää en aijo kärytä. purkkaa viel menee pari päiväs, mut seki parempi ku tupakka huules.!
enpä ois arvannu et tähän näin kauan menee!!

hyvejä vointeja!!  [:)]
 
Oon ollu yli vuoden nyt polttamatta, vieläkin käy välillä tupakka mielessä, muttei koskaan niin paljon, että sortuisin sellaisen polttamaan. Olokin on niin paljon parempi ja rauhallinen kun ennen saatoin olla äkkipikainen ja ärsyyntyä pikkuasioista!!!

Suosittelen edelleenkin lukemaan sen Allen Carrin kirjan: stumppaa tähän, jos tahtoo helpon keinon päästä tupakasta eroon!

-tsemppi kaikille!
 
Takaisin
Top