Helmimammat 2013 - Facebook

Sanarna

Oman äänensä löytänyt
Laitan nyt tänne tämmösen kun en jaksa etsiä postauksista :D Mutta että onkos tämmönen jo olemassa? ;) Itse kun siirryin aikoinaan täältä fb-ryhmään niin tää foorumilla pyöriminen tuntuu niin oudolta :P Ja kivempi jotenkin kun tutustuu ihmisiin ihan eri tavalla :)) 

Jos ei ole, niin ehkä joku innokas voisi semmoisen ryhmän tehdä? :) 
 
Itse tuohon ryhmään voisin liittyä sitten kun/jos vauva syntyy, en halua facebookissa aiemmin asiaa mitenkään ilmaista :) 
 
Siis tottakai ryhmästä tehdään salainen ja siihen pääsee vain kutsutut :) eli kenenkään liittymiset saatika sinne kirjoittelut ei kenellekkään ryhmän ulkopuoliselle näy :) 
 
Sama vika täällä, et tuntuu omituiselta täällä hengata ;) Mulla kun esikoinen jo kohta kaks vee, niin pitkään aikaan en oo täällä enää kirjotellut, alussa kyl paljonkin, kaikki kun oli silloin niin uutta ja ihmeellistä :) Enää lähinnä just kuvia ja joitain pikkujuttuja kysellyt ja jakanut sit siellä naamakirjassa. Myös kätevämpää kun muutenkin käy siellä useammin. Mä en varmaan osaa edes sellaista ryhmää perustaa, et joku ketä osaa vois olla kiltti? :) Ja tosiaan ei ne muille näy mitä siellä kirjoitellaan!
 
minä myös sitä mieltä että vauvan synnyttyä liityn vasta.
täällä kuitenkin ihan hyvä mun mielestä keskustella. :)
toki sellasen saa perustaa ja jokainen liittyä kun haluaa.. :)
 
Mä voin kyllä tehdä. On paljon kätevämpi ku tämä mun mielestä. Itseasiassa koitinkin jo mutta siihen pitää heti kutsua liittyjiä enkä mä tiedä ketä ootte. Voin kysyä neuvoa siltä ketä perusti Helmimasut 2012 ryhmän jossa olen
 
Tuosta helmimasut ryhmästä ainakin näkee ketä siellä on jäsenenä vaikka ei itse olisikaan. 
 
onkohan joku jo perustanu sen FB ryhmän?! täällä olisi yksi joka voisi liittyä, sellaiseen salaiseen ryhmään ketä ei näe kun ryhmässä olevat :D
 
Ei ole perustanu vielä. Ite en onnistunu ku täytyy olla joku kenet kutsua jäseneks heti ens alkuun, enkä mä toisten henkilöllisyyksiä tiedä. Eli jos joku haluaa ilmoittautua vapaaehtoseks niin saa ryhmän pystyyn. Jos joku muu haluaa perustaa niin mä voin olla se vapaaehtoinen.
 Ja sen salaisuuden tason saa ryhmän perustaja valita siinä alussa, että mitä kaikkia tietoja muut näkee.
 
Heippa mammat! Facebook-ryhmä Helmimammat 2013 on tehty :) muut näe mitä puhutaan tai ylipäätään mitään eli "Salainen: Vain jäsenet voivat nähdä ryhmän, sen jäsenet ja heidän julkaisunsa.". Laittakaa vaikka viestillä sähköpostia tai nimeä niin saadaan kaik lisäiltyä mukaan.
 
Joo saa siitä niin salaisen että sitä ei löydy millään haulla ja kukaan muu ei näe ryhmän juttuja kun ne jotka siihen on kutsuttu.. Nyt tuola facebookissa vaan on hankala kun kaikki pitää pyytää kaveriksi jotka siihen ryhmään meinaa kutsua..
Minä olen siis myös innokas liittymään ryhmään mutta sen joka perustaa täytyisi laittaa mulle nimensä/sähköpostiosoite koska mun profiili on sillä lailla salainen että mua ei löydy jos ei ole kaveri/yhteisiä kavereita..
 
Nyt vaan muutkin mukaan facebook ryhmään, se on salainen ja kukaan ei näe että edes kuulutte moiseen ryhmään :)
 
Tosiaan haluisin kyllä sellasen ryhmän että sen saa haulla esiin ja sit vaan liittyis. Pidän nimittäin kavereina vaan sellaset ihmiset ketä tunnen.
 
Sähän voit poistaa kavereista sen sitten heti kavereista kenen kautta liityt ryhmään, mulla on myös sama periaate :)
 
Heippa mammat! Helmimammat 2013 ryhmässä on jo muutamia jäseniä. Jos haluatte liittyä niin laittakaa ihmeessä mulle viestillä nimeä ja sähköostiosoitetta niin osaan yhdistää, että varmasti on oikea henkilö kyseessä :) Minun täytyy siis pyytää teitä ensin kaveriksi että voin lisäillä, mutta tosiaan kuten snillis tossa mainitsi, niin sen jälkeen voitte kaverilistalta poistaa :)
 
Minäkin haluaisin liittyä mysö facebook ryhmään. Kuinkas mä saan sulle lähettyä mun sähköpostiosoitteen? Pystyykö sen jotenkin lähettää ykstyisviestinä täällä vau:n sivuilla?
 
Joo pystyy :) laitat nimen ja sähköposti-osoitteen mulle yksityisviestillä niin lisään sut Facebookissa kaveriksi ja sitä kautta saan lisättyä ryhmään.
 
mammu 86, pystyt laittamaan mulle suoraan yksityisviestin niin että klikkaat vaikka tästä viestistä vasemmasta alakulmasta kohtaa "LÄHETÄ VIESTI". Laita viestiin etunimi, sukunimi ja sähköpostiosoite niin saadaan sutkin mukaan ryhmään! :)
 
Takaisin
Top