Helmikuun höpötykset

tervetuloa sannaL!
Ja isosti onnea plussasta<3 ihana et oot nyt päässy jo aiemmin näkeen että masulaisella on kaikki hyvin :)
Toivottavasti nyt menis kaikki hyvin loppuun asti! :)
 
Np-ultrassa käyty ja ens viikolla uudestaan :)
On meidän sätkijä niin pieni vielä että kokeillaan poimua kattella ens viikolla sit mittailla. Muuten oli oikein mallikas yksilö, kauhee meno sillä oli ja sydän pampatti niin ihanasti <3
Jos sais vaik illemmalla laitettua vähän kuvaa :)

Ja niin, la siirty päivällä eteenpäin et nyt ois viikkoja tasan 11.... Mut jos nyt ens viikolla sais sit semmosen luvun et sitä ei tarttis enää muutella :)
 
Mullaki on ultra viikonpäästä, tiistaina x) en malta odottaa ku mä koko ajan pelkään et jos onki sattunut jotain, et jos se sydän ei enää löiskää tai että sil huomattais et kaikki ei olis hyvin. kauhee pelko päällä, mut noh koitan ottaa iha rauhas ja ootan sitä ultraa vielä viikon :P
 
Melkee kaikilla on jo ensimmäinen ultra takana. Mulla on vasta ens viikolla eka neuvola. :D Silloon oon jo 10 viikolla. Et aika pitkällä, mut ei ollu vapaita aikoja ennemmin. Inhottaa vaan odottaa näin ensikertalaisena niin myöhälle. Mut hyvin tästä on selvitty, ku viikko enää jäljellä. :)
 
Eevi: Meilläkin on ultra samana päivänä! Ei ole koskaan olleet päivät näin pitkiä. Niin paljon jännittää, ettei oikein uskalla ajatellakaan.

Meillä eka neuvolakäynti on tulossa vasta kolmen viikon päästä. On toki poikkeuksellisen myöhään, mutta terkan kanssa sovittiin, että meen sitten vasta, kun on varmistettu, että on jotain syytä mennä...Näitä ensikäyntejä kun on tässä ollut...:(

Toivotaan nyt, että sujuis kaikki hyvin!!!
 
Jenksbar : Mulla oli eka neuvola 17.2, ja kärsimättömästi odotan nyt kutsua ultraan. Neuvolassa sanottiin että viikon sisällä tulisi kutsu, no tänään on viiko mennyt! joka päivä odotan postia NIIN paljon, ja sitten kamala pettymys.
no, jospa tänään? :D
odottavan aika on niin pitkä!
Tietäisi vaan että masussa olisi kaikki hyvin, niin  voisi itsekin rauhoittua <3
 
Nika: jei! :) tsemppii ultraa. Mullakin on nii akuhee pelko, vaikka ekrran oon jo nähnyt et sielä se on mut nyt silti pelottaa taas kummasti et jos jotain onki sattunu.

Zibbh: Mulla kesti 2 tai 3 pv niin tuli kutsu :)

Tänään olin ekaakertaa hoitamassa näin pientä lasta 8 vai 9 kk vanhaks se oli, jouduin tosin vaan tunnin hoitaa, ei mulla oo mitänä kokemusta tämmösestä. Kyllä se oli vähä hmm pelottavaa, erilaista.. Mua rupes hermostuttaa ajatukset onko musta äidiks sittenkää , tuli kaikkee ihme ajatuksii.. Mut kyl tää silti on toivottu tapaus tää mun pien :) ihme ristiriitasii ajatuksia
 
Nyt oli tulehdusarvot laskeneet lähes normaaliksi. Olen siis terve!

Tänään oli lääkärineuvola. Terveydenhoitaja-harjoittelija tuli minua hakemaan (tiesin tytön) ja tämä käski minun käydä ensin pissalla ja tulla sitten viereiseen huoneeseen. Noh, Lääkärin Vastaanoton puolella näytevessa oli tosi pieni ja luukku oli ihan nokan edessä. Luukussa oli vain ohut valkoinen pleksi ja se oli hieman hieman auki, joten NÄIN ja KUULIN kun harjoittelija kulki huoneessa ja istui koneelle. En kehdannut ruveta rokaamaan luukun pleksiä kiinni. Minua pissatti kovasti, mutta en vain meinannut saada pissattua kun harjoittelija istui metrin päässä ja muutenkin on tarpeeksi hankalaa saada pissattua pieneen kuppiin... Vaikka kuinka koitin pinnistää pissaa, niin ei...
Minulla meni vessassa vaikka kuinka kauan ja juuri kun sain vähän pissaa tulemaan, harjoittelija huomasi luukun olevan auki ja laittoi sen kiinni... Ja taas piti alkaa pinnistelemään. Sain hieman sihtailtua kuppiin ja loppu pissa tuli sitten kuin hanasta... Kyllä hävetti... emoticon

Muuten reissu meni ihan hyvin. Lääkäri tunnusteli kohtua ja tuumasi, että se on jotenkin kenossa, että voi olla ettei tämä saa sykkeitä sieltä kuulumaan. Välillä oman sykkeeni takaa kuului hiljaa vauvan sykettä, mutta ei kunnolla. En kuitenkaan huolestunut.
Paino oli pudonnut puolisen kiloa ja samoin hemoglobiini, joten rautaa saa alkaa napsimaan.

Tänään on ollut joku ihme turvotus-päivä! Tuntuu kuin maha olisi jumppapallon kokoinen... Etova olo on onneksi vähän vähentynyt, mutta väsymys painaa edelleen. Pitäisikin lähteä nukkumaan, aamulla kello taas herättää 5:ltä. Onneksi on jo perjantai! Viikko enää, niin sitten tulee maaginen rv 12 täyteen. Sitten ollaan varmemmilla vesillä.

Mutta nyt suihkun kautta nukkumaan! Hyvät yöt! emoticon
 
Totta on että kun on pidempi väli niin tuntuu samalta kun ekalla kerralla, mulla on yhdeksän vuotta edellisestä ja oon ihan täpinöissäni kun maha jo näkyy. kesällä oli tuulimuna raskaus ja nyt on ultrassa todettu että kasvaa hyvin ja kaikki kunnossa. viikot on 12+6.
 
moip kaikille vanhoille tutuille ja uusille myös!

onnea kaikille uusille jos tänne jotain on tullut ja kaikille jotka on käynyt jo ultrissa.

Mä tässä ajattelin piipahtaa kun taas jännityksellä odottelen kuun alkua jos vaikka oiskin uus yritys jo tuottanut jotain :). Jänittää sikana ja tekis jo huomenna mieli tehdä testi ainakin laskurin mukaan huomenna näkyisi jo plussa jos olen raskaana mut kuitenkin joku mua tuolla jossai aivo kopassa tökkii odotteleen vielä en tajuu... Oireita ei ole vielä ollut mut ei ollut viimekskään kun vasta joku kaksviikkoa plussan jälkeen tai en tiedsä onko tää kiukkusuus sitä vai ihan menkka kiukkua mut joo jokainen vastaa tulija on suunnilleen saannut kuulla parivalittua sanaa kun on ottanut päähän hölmö minä :D toivo olisi kova mut mut toivossa on hyvä elää mut pitää varautua pahimpaan. Mut nyt oon kaikkille kavereille sanonut et on kyllä maailman kirjat sekasin jos ei ens yönä ala koska aina kun olen ollut agility treeneissä ja menkat on alkamassa lähi päivinä niin saman yönä on alkanut ja se on kun nakutettu eli siinäkin olisi jo hyvä syy tehdä huomenna jos ei ens yönä ala huiii :D tuntuu et oon ihan seko tän asian kanssa taas mut jos sitä jotenkin sais hillittyä itteensä :) mutta nyt tämä typy lähtee maaten ukkelin viekkuun öitä kaikille ilmoan jos vaikka se testi oiskin plussa 
 
Jos vaikka minäkin taas pitkästä aikaa. Ei jotenkin oo vaan saanu aikaseks vaikkei mitään sen kummempaa ookkaan tapahtunu. Laiska minä.

Eilen oltiin käymässä ikeassa ja eihän sieltä koskaan pääse ulos ostamatta mitään. Masukin saatiin täys lihapullia! No ei sen puoleen en kyllä yrittänytkään olla ostamatta sillä oon nyt yrittäny vähän uudelleen sisustaa meidän olohuonetta. Alko jotenkin niin tympimään nää kaikki vanhat kamat :D Uusien verhojen ripustus operaatio on tossa just kesken. Pakko oli pitää vähän taukoa kun kädet on ihan hapoilla. Harmittaa ihan kun en ottanu kuvaa ennen tätä pienimuotoista operaatiota, mut täytyy ottaa kuva sit kun on valmista. Joku pieni pesänrakennusvietti vissiin taas iski. Noh, kesällä jos sitä sit pääsis oikeen kunnolla heittäytymään kun on remonttia tulossa ja saan laittaa makuuhuoneen ja lastenhuoneen uuteen uskoon! Voi jehna kun sormet ihan syyhyää jo kun haluis päästä valkkailee uusia tapetteja :D

Masuun kuuluu ihan ookoota. Kohta vaan en saa enää millään vaatteella tätä masua piiloon. No eikai sitä kohta enää niin tarviikkaan piilotella kun perjantaina tulee se maaginen rv12 täyteen ja on NP-ULTRA!!!!

Pahoinvoinnit alkaa onneks pikkuhiljaa helpottaa, mutta heikotus vaivaa.. :/ En voi oikeen mitään tehä ilman, että meinaan pyörtyä. Miehen mummolla just mittasin verenpaineen ja se näytti, että 99/59 et ei mitkään kovin kehuttavat paineet.. Siitä varmaan tää jatkuva pyörrytys johtuukin. Ajattelin neuvolassa puhua tosta ja kysyä et voiko noille paineille tehä mitään kun en kohta uskalla enää Jeminaakaan kantaa kun pelottaa että kaatuun sen kanssa. Eikä se pyörtyily varmaan ihan hirveen hyvää tee tolle masuasukillekkaan. Kaikenkukkuraks oon viel super kärttynen kun koko ajan on niin heikko olo ja haluis kuitenkin touhuta kaikkee. Mieskin on saanut osansa tästä. Onko teillä kellään tietoa et onko olemassa jotain keinoa, jolla vois saada verenpainetta vähän nousemaan..?

Sanna89- Voi jukra!! Mä pidän peukut pystyssä et saisit plussan!! <3 <3
 
Sannalle tsemppiä!!!!!

Ja LauraElina, nyt vaan salmiakkia ja lakua naamariin, nehän on "kiellettyjen" listalla ku ne nostaa verenpainetta :) Ja sit kaikkee suolasta :D Luulis paineitten vähän kohoavan :D
 
Oonkin valehdellut täälä, ei mulla ole huomenna ultra vaan vasta keskiviikkona :) ootan innolla, pelottaa niin  kauheesti , ei oo kyllä mitään verenvuotoja ollut, toivottavasti kaikki ois minillä hyvin :) 

Sanna: Tsemppiä sulle! toivotaan plussaa!
 
Liitytään nyt tännekin keskusteluun... Tässä siis Vantaalainen 33v. ensisynnyttäjä.

Viikkoja nyt 12+5 ja ehdin jo riemuita pahoinvoinnin poistumisesta, pari viikkoa oli jo hyvä olo. Mutta tänään se iski taas takaisin. Toivottavasti se on vain hetkittäinen takaisku. Ainut positiivinen asia tällä hetkellä raskaudessa (sen lopputuloksen lisäksi tietty) on että 4kg on tullut laihduttua :)
 
Kiva kun on tullut taas uusia ihmisiä joukkoon. :)
Onnea odotukseen. :)
 

ja hei ihanaaaa ja ihan hirmmusesti onnea Sanna sulle, toivotaan et nyt menee kaikki loistavasti loppuun saakka, ni saa pikkunenkin nähdä päivänvalon. emoticon  <3
 
Voi ihanaa Sanna!!!! Ihan tuhannesti onnea ja tarrasukkia nyt matkaan että pikkuinen pysyis kyydissä ihan loppuun saakka! Ihanaa! emoticon
 
ONNEKS OLKOO SANNA!!! Kävin jsut vakoilemassa jo mararskuun odottajii ja näni sut sielä. Ihanaa!! Toivottavasti asukki pysyy kyydissä! :)
 
Ja huomenna huomenna huomennaaa on uus np-ultra, kauhee pelko ku jos mun asukas ei oliskaan kunnossa :( viimeks kaikki oli hyvin, mut entäs nyt?  aigh pelko on suuri, en odota liikoja etten epty, mut toivon niin kauheesti et sydän pampattais ja np olis hyvä :)
 
Takaisin
Top