Helmikuisten plussatestien kuvia

Täällä myös yksi hyvin ahkera testaaja. Tänään dpo15 saatu digiin 2-3, joten nyt yritän jättää testailut ensi viikkoon.
 
Dpo14 tein ekan positiivisen testin ja tänään dpo22 vielä. Hirveesti tuossa välissä tuli testailtua, jotenkin en vaan meinaa uskoa että oikeesti oon raskaana!
 

Liitteet

  • 20220614_202630.jpg
    20220614_202630.jpg
    804.1 KB · Katsottu: 60
Tänään dpo12, ja ensin tein PC:n. Plussa tuli sen verran yllätyksenä, että oli pakko kipaista kauppaan hakemaan vielä Rfsu:n herkkä testi 😅
 

Liitteet

  • 92130BF2-DF79-4B3D-808E-E2455FE6A323.jpeg
    92130BF2-DF79-4B3D-808E-E2455FE6A323.jpeg
    2.5 MB · Katsottu: 37
  • 55E2C468-DD2A-45AC-8A73-1376286B93E3.jpeg
    55E2C468-DD2A-45AC-8A73-1376286B93E3.jpeg
    2.4 MB · Katsottu: 37
Tähän jää mun testailut toistaiseksi. Paitsi ehkä myöhemmin yritän vielä saada digiin 3+, kun yksi digi on vielä jäljellä 😊

Dpo 14 tai 15
C3133247-26D9-4C1A-955C-C6281B542423.jpeg
 
Pikkuhiljaa vahvistuu 😍 Ylin dpo 12 ja alin dpo 14. Tänään olisi pitänyt kuukautisten alkaa. Digit ajattelin vielä tehdä ja muutenkin testailla, että näkee miten vahvistuu.
 

Liitteet

  • B364D25D-915B-4888-A5AF-7519E41BAEED.jpeg
    B364D25D-915B-4888-A5AF-7519E41BAEED.jpeg
    1.9 MB · Katsottu: 40
Jokohan uskaltaisi tänne ilmoittautua? Mulla eka testi dpo11 oli aika hailu, ja vähän tuntuu, että hitaasti vahvistuu viivat, mutta tänään (dpo16), uskaltauduin tekemään digin, joka näytti 2-3.

449F9745-14EB-4B0F-A324-D7CD168898AC.jpeg

@Misalla tummunut testi tosi nopeasti 😍. Jospa onkin kaksoset siellä tulossa? 😊

@Allure888, mä aloitin esikoisesta testaamaan vasta dpo13 ja testasin siitä eteenpäin joka toinen päivä, mutta nyt tällä kertaa aloitin pari päivää aiemmin ja testasin joka päivä, koska oltiin lähdössä reissuun (nyt siis itseasiassa matkalla). Mulle henkilökohtaisesti sopii kyllä paremmin toi joka toinen päivä testaaminen, sillon näkee paremmin eron edellisiin. Nyt on jotenkin tosi tihrustamista ja aiheuttaa enemmän huolta. Jatkan tästä varmaan testaamista taas joka toinen päivä, mutta siis toki testaus jatkuu, ainakin sinne 3+ asti, tai sinne asti että tikussa testiviiva kontrollia tummempi. Ja kaikki tikut säästöön tietenkin 😆. Että yhtä pöhköjä ollaan kaikki 😍
 
Jokohan uskaltaisi tänne ilmoittautua? Mulla eka testi dpo11 oli aika hailu, ja vähän tuntuu, että hitaasti vahvistuu viivat, mutta tänään (dpo16), uskaltauduin tekemään digin, joka näytti 2-3.

View attachment 113824

@Misalla tummunut testi tosi nopeasti 😍. Jospa onkin kaksoset siellä tulossa? 😊

@Allure888, mä aloitin esikoisesta testaamaan vasta dpo13 ja testasin siitä eteenpäin joka toinen päivä, mutta nyt tällä kertaa aloitin pari päivää aiemmin ja testasin joka päivä, koska oltiin lähdössä reissuun (nyt siis itseasiassa matkalla). Mulle henkilökohtaisesti sopii kyllä paremmin toi joka toinen päivä testaaminen, sillon näkee paremmin eron edellisiin. Nyt on jotenkin tosi tihrustamista ja aiheuttaa enemmän huolta. Jatkan tästä varmaan testaamista taas joka toinen päivä, mutta siis toki testaus jatkuu, ainakin sinne 3+ asti, tai sinne asti että tikussa testiviiva kontrollia tummempi. Ja kaikki tikut säästöön tietenkin 😆. Että yhtä pöhköjä ollaan kaikki 😍
Hyvältähän nuo liuskat näyttää, hienosti vahvistuu! 😍

Kaksoset olisi kyllä aivan tervetulleet! ❤️ Maanantaina nähdään, onko siellä mitään ja jos, montako. Johtofolleja näkyi ultrassa ovulaation aikaan vain yksi joten jos tulisi kaksoset, niiden on melkein oltava identtiset 😄

Mä en enää testaile, paitsi ehkä koitan myös ensi viikolla tai joskus vielä saada leffaviivat ja 3+ digiin. Testaus kuitenkin aiheuttaa mulle sen verran ahdistusta että voin ehkä paremmin kun en testaa 😊 Pelkään ihan kuollakseni siis että viiva onkin haalistunut tai ei ole yhtään vahvistunut… Näin käynyt menneisyydessä kahdesti
 
Nyt kun testaa jokatoinen päivä, niin muutos on selkeämpi. Tänään viiva alkoi piirtyä jo tikkua dipatessa, kun alkuun meni 20s ennen kuin minkäänlaista varjoa oli edes havaittavissa. Tosi epäuskoinen olo tosiaankin, kun tuntuu, että oireita ei ole. Yritän muistuttaa itseäni, että esikoisesta pahoinvointi alkoi 6+0 ollen pahimmillaan viikot 10-12, joten vielä ne oireet sieltä ehtii tulla… 642B8DC5-F435-4EB3-A7D7-F28436286ED3.jpeg
 
Hetken mielijohteesta tein vielä tänään dpo 18 tai 19 (oletan että dpo 19) perus ei-herkän rfsu-liuskan kun sellainen lojui kaapissa.

View attachment 113861

Suuri helpotus kun toinen viiva alkoi piirtyä heti kun kastui! 😭❤️
Turhaan pois lojumasta mitä mainiommalla tuloksella. Tuo oli niin hyvä kuva, että :red-heart:
Tipahtakoon sullekin jarrusukkia ja ämpärillinen vauvaliimaa piinaviikoilla käytettäviksi :folded:
 
Muokattu viimeksi:
Kivoja nää kuvasarjat, joista näkee viivojen vahvistumisen. :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Itellä ois kans kaapissa yksi ylimääräinen digitesti, niin ajattelin tehdä sen ensi viikolla jos näyttäisi isompia viikkoja kun viimeks. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Mua nyt hieman huolettaa ja ahdistaa, että mun viivat ei tunnu enää vahvistuvan. Ovat kyllä lähes kontrolliviivan vahvuudet, mutta dpo20, dpo22 ja nyt dpo23 näyttää kaikki melko samalta. Esikoisen raskaudesta sain kontrolliviivaa vahvemman testiviivan sekä digiin 3+ dpo22. Koetan lohduttaa itseäni, että mä oon just matkustanut 10h ajassa taaksepäin viime viikolla, eli siellä missä normaalisti asun olis nyt vasta dpo22, mutta siltikin, ei ollut tänä aamunakaan viiva sen vahvempi. Tein eilen myös digin, ja se näytti edelleen 2-3. Vielä 1.5 viikkoa varhaisultraan 😬
 

Liitteet

  • B16F66A1-DFE3-4BEA-A347-7AA69EADEC64.jpeg
    B16F66A1-DFE3-4BEA-A347-7AA69EADEC64.jpeg
    3.8 MB · Katsottu: 56
Mua nyt hieman huolettaa ja ahdistaa, että mun viivat ei tunnu enää vahvistuvan. Ovat kyllä lähes kontrolliviivan vahvuudet, mutta dpo20, dpo22 ja nyt dpo23 näyttää kaikki melko samalta. Esikoisen raskaudesta sain kontrolliviivaa vahvemman testiviivan sekä digiin 3+ dpo22. Koetan lohduttaa itseäni, että mä oon just matkustanut 10h ajassa taaksepäin viime viikolla, eli siellä missä normaalisti asun olis nyt vasta dpo22, mutta siltikin, ei ollut tänä aamunakaan viiva sen vahvempi. Tein eilen myös digin, ja se näytti edelleen 2-3. Vielä 1.5 viikkoa varhaisultraan 😬
Hei... ei näitä viikkoja turhaan piinaviikoiksi kutsuta!! :red-heart:
Viivojen "samana" pysymiseen lienee varsin luonnollinen selitys; tikun väriaineen määrä.
Sitä HCG:kin erittyy eri raskauksissa vereen ja virtsaan eri määriä. Itse tikutin tuossa vaiheessa joka toinen päivä, nähdäkseni ettei viiva ohene!
Toivotan sinulle ja perheellisi kaikinpuolin onnistunutta juhannusta !
yt Aaltis
 
Takaisin
Top