Helmien ensiodottajat <3

Sanna: Neuvola on 7.7. Eli vielä saa melkeen kolme viikkoa odottaa! Ja eipä mikään siitä käynnistä mihinkään tietty muutu. :)
 
No ei muutu ei, mutta itsellä on ainakin sellainen tunne, että se "aloittaa" jotakin. Jotenkin tuntuu että raskaus alkaa vasta neuvolasta :D Hölmöähän se on näin ajatella kun on jo silloin viikoilla 7+ kun menee sinne :)
 
Joo kyllä se tän raskauden jotenkin todellisemmaksi tekee!! Totta! :) oletko sä Sanna jo käynyt neuvolassa? :)
 
En, oma on vasta 1.7. ja siihen on malttamattomalle niiiiin pitkä aika :)

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app
 
Ujopiima, sulla sit varmaan useammin kontrolleja? :)

Lime, mäkään en oo noin pitkälle vielä ees kehdannu ajatella, mut todennäköisempäähän se on et se muksu siinä on sit ensi vuonna :)

esikoinen2015, onko teillä neukussa ultra? :)

omanapa, vanhempien luo matka käy, saa nähä kuinka tulevat isovanhemmat huolehtii ku flunssaakin poden :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä yks 83 vuosimallia, ensimmäistään odottava. Puolitoista vuotta sitten kärsitty kkm 8-9 viikoilla, joka selvisi vasta np-ultrassa. Kokemus ollut niin ikävä, etten osaa oikein iloita tästä uudesta raskaudesta, ainakaan vielä näin alussa (rv 7+0). Eilen kävin yksityisellä ultrassa, jossa näkyi, että tyyppi oli ainakin vielä elossa. Huomenna olis sit eka neuvola käynti. Ja eilen illalla mulle iski kauhee flunssa! :sad001
 
MadH91 Tänään kävin terkalla ja ens viikolle laittoi lääkärin. Voi olla että polilla sitten seurantaa tiheämmin. Sitä jäin miettii et eikö noita sydänääniä kuunnella ollenkaan ennen viikon 12 ultraa?
 
Miumau, sympatiat kanssasi, sillä täällä vuosituhannen flunssa :sad001 koita jaksaa!!

ujopiima, no jos toka neuvola osuu ennen 12 viikkoo ni ehkä saatetaan sillon, mut periaatteessa ku kohtu tulee häpyliitoksen takaa ylös vasta noin rv12 tienoolla ni sit vasta kuuleekin :) vatsan päältä.

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Kotidoppler saapui eilen. Sitä innokkaasti kokeiltuani löysin erilaisia verisuonia kylläkin :D
Toki rv nyt vasta 5+4, joten jos nyt vaikka kuukauden päivät odottelis jos vaikka sit kuuluis jotain :)
 
Eiksniissä oo et rv12-> pitäis varmasti kuulua :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Juu, niin taitaa olla. Joku oli kuullu jo 9+0. En mä odottanukkaan että mitään kuuluu, kunhan kokeilin :D
 
Joo siis voihan niillä aikaisemminkin kuulua, mut kunhan muistaa et välttämättä ei löyrä ennen 12 viikkoa ni ei tarvii huolestuu ku ei löydä niitä :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä lähden sillä asenteella et jos löytyy niin on plussaa. Jos ei niin en vain osaa :D

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app
 
Sanna, ei oo vielä osaamisestakaan kyse :D jos ei myöhemmin ni voi neuvolasta pyytää apua siihen sit. :)

Esikoinen2015, hyvä et on :)

omanapa, ihanaa, yö nukuttu hiukan pidemmissä pätkissä, flunssa alkaa helpottaa :Heartred nyt jo maistaa vähän jotaki ja nenä ei oo jatkuvalla syötöllä tukossa. Ihanaa :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Pääasia että kuuluu edes siel neuvolassa :) Itse olin äitiysneuvolassa harjottelussa pari vuotta sitten eikä se dopplerin käyttö aina ollut ihan helppoa alkuraskauden tutkimusta tehdessä. Mut uskosin et kun se sydän alkaa edes sykkiä ni kyl se sielt löytyy :)

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app
 
Heippuli!
Uskallan varovaisesti astua tänne, oon nyt pari päivää lueskellut teidän muiden helmiodottajien kuulumisia. :)
Itselle tää tuntuu vielä niin epätodelliselta. Plussasta on kaksi päivää, nekin on tuntuneet ikuisuuspitkiltä. Raskaus on täysi yllätys, tein kaverin vihjaamana testin "varmistelumielessä" kun on kuitenkin ollut ehkäisy käytössä. En ole vielä kertonut lapsen isälle, koska emme seurustele, mutta tiesin kyllä heti sillä sekunnilla, kun viiva piirtyi, että haluan pitää lapsen.
Ylläristä huolimatta pelkään keskenmenoa ihan hulluna, kun mennään vielä näin alkuraskautta... Neuvolaan soitin eilen, sain ajan 9.7. ja silloin viikkoja kasassa 7+0.
Mitenhän sitä kestää tän jännityksen ja pelon kanssa..?
 
Jodelie, kun ite plussasin, heti alko pelko kaikesta mahdollisesta. Nyt oon hyväksynyt pelon osaksi tätä kaikkea ja selvinnyt ajatuksella että todennäköisempää on et kaikki menee hyvin. Jos jotain sattuu niin ei sitä kannata turhaan etukäteen murehtia. :) Vaikka tietynverran huolta on ihan ok :)

omanapa, täällä tuntuu et raskaus tuntuu todellisemmalle päivä päivältä. Ei kipuja ja vuotoja ja plussa testissä, niin kyllähän se on uskottava. :)

Selän kans menee levoks nyt, kunon niin kipee ettei liikkua pysty :/

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Nyt tuntuu et näin ennen ultraa jännittääki aika hurjasti... :D oon nähny muutamana yönä unta erilaisista tilanteista ja hetkistä ennen ultraa, ja pari kertaa pienen nappulan ruudulla.

Se on niin vaikee mieltää olevansa raskaana vaikka nyt alkaaki paremmin olla mielessä. Raskaana oleminen on todellisempaa mut se on niin kaukainen ajatus et helmikuus pitäis olla vaavi sylissä :D ehkä se vielä konkretisoituu... :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top