Heinäkuun höpinät

Kyllä... Kerrankin kun olisi kunnon lämmin kesä. Miettinyt oikein, mitä olisi jos nyt olisi ihan viimeisillään, kun nyt jo tuskaista. Jalatkin ihan turvonneet ja epäilen, että yksi syy on tämä helle. Kyllä menisi kylmä lonkero terassilla :laughing002 mutta vakavasti puhuttaessa, kyllä valitsen kaiken tämän ennemmin :happy119
 
Kyllä ahdistaa! On joo kiva et on lämmin mut mulle riittäis vaik 20astetta lämpöö.. Mitää en jaksa tehä ja oon ihan tööt koko ajan.
 
Pyyhkeen kastelin kylmällä veellä ja länttäsin pään päälle. Helpottaa [emoji16]
 
Minä laitoin eilen päälle vaatteen joka oli kuivunut vähän aikaa pyykinpesun jälkeen. Eli osittain märän. Vähän aikaa auttoi.
 
Kyllä tässä itsekin on pysytellyt aika paljon sisätiloissa kun kotona on viilennin. Alkuviikosta esikoinen oli mummulassa niin suunnittelun etukäteen, että olis voinut käydä iltaisin syömässä ja kesäteatterissa, mutta ei tässä helteessä töiden jälkeen vaan ollut mikään kunnon nälkä, että olis viittiny lähteä syömään ja kesäteatterissa istuminen 30 asteen helteessä ei myöskään houkutellut joten väliin jäi ne huvit...

Tosin en usko, että tää raskaus mun oloa sinänsä huonontaa. Olisin varmaan joka tapauksessa yhtä kuumissani.
 
Takaisin
Top