Heinäkuun höpötykset

Mitäs harrastuksia teillä on? :) Onko jo alkanut raskaus vaikuttanut jaksamiseen harrastuksen parissa? :joyful:
Mulla on oma hevonen ja täten ratsastus kuuluu liki päivittäiseen harrastamiseen. Kovasti mietityttää että, kuinka pitkälle voi ratsastaa ennenkuin vatsan asukki sanoo: Ei enään :grin
 
Naappero Mulla on myös oma hevonen, joten tallilla tulee vietettyä paljon aikaa. Ratsastaa aion niin pitkään kun tuntuu hyvälle, hieman varovaisemmin vaan otan ettei tule turhia riskejä, etenkään kun alla ei oo mikään pomminvarma hevonen :) Tallilla kyllä tulen pyörimään niin kauan kun vaan mahan kanssa jaksan. Onneksi tuolla hevosella on toinenkin omistaja, joten en ihan yksin ole vastuussa liikutuksesta ja muusta touhusta.
 
Naappero Mulla on myös oma hevonen, joten tallilla tulee vietettyä paljon aikaa. Ratsastaa aion niin pitkään kun tuntuu hyvälle, hieman varovaisemmin vaan otan ettei tule turhia riskejä, etenkään kun alla ei oo mikään pomminvarma hevonen :) Tallilla kyllä tulen pyörimään niin kauan kun vaan mahan kanssa jaksan. Onneksi tuolla hevosella on toinenkin omistaja, joten en ihan yksin ole vastuussa liikutuksesta ja muusta touhusta.

Mukavaa että muitakin hevosihmisiä täällä :)
Mulla kans vähän vaiheessa oleva tamma niin ei kovin suurella mahalla sitten viitsi enää selkään hypätä :) Onneksi myöskin löytyy tallilta tukiverkosto kenen hoiviin voin hetkeksi hevon jättää :)
 
Täällä kans yksi hevosihminen :) mä onneksi pääsen siinä suhteessa helpolla kun ei ole omia, muitten hevosilla vain harrastan. Niin kauan kiipeän selkään kuin hyvälle tuntuu. Esteet saa jäädä hetken päästä, siirtyis koulupuolelle talveksi tuuppaileen :D Äitini ratsasti veljeäni odottaessaan melko kauan ja kävi vielä laukkakisatkin puoli välin paikkeilla. Itse en ihan niin rohkea ole mahan kanssa.
 
Huokaus.. odottavan aika on pitkä :grin. Odottelen Maalismamma-statuksen ilmestymistä nimeni alle ja salaiseen ryhmään pääsyä, sillä tänään tuli kriteerit viimein täyteen (kuukausi läsnäoloa). Lisäyspäiväthän ovat ma, ke ja pe, mut aina voi toiveajatella :D. Elkäähän klikkiytykö, ennen ku mä ja muutkin päästään sinne! :wink :happy:
 
Mulle on vähän epäselvää et mistä näen kuinka paljon tänne oon kirjotellut... tarvis koneella käydä katsomassa mut on niin työn takana pistää se välillä auki. :D
 
Haluaisin olla kissa. :D oon niin kateellinen noille kateille ku ne jää nukkumaan ja ite pitää raahautua töihin. Kissan elämä on helppoa :D sellasta tähän aamuun!
 
Ninni22, ensi vuonna loppuu kissanpäivät sitten katit muistelee kaiholla näitä aikoja kun sai rauhassa nukkua :D
 
Siis hetkonen, mulle selvis äsken että meetwurstia ei sais raskaana syödä?? :O Meikä on sitä kyllä huolella vejelly, se on niin hyvää... Samaten kyl ihan normi keittokinkkuu leivällä. Missään THL:n sivuilla ei kyllä lue, enkä oo kyl ennen tajunnu miettii miten se on valmistettu...

Ja siis hirveesti tekee mieli ihan kaikkea. Suolasta, rasvasta, makeeta... Noh niitä kyllä tekee mieli yleensä muutenkin :D
 
Sallahaa, miksi ei sais syödä metukkaa tai keittokinkkua? Oon laiska enkä jaksa ite googlettaa :D
 
Kyl mä oon syöny metukkaa enkä oo aatellukkaa ettei sitä sais syödä :D
 
Meetvurstia ei kai kuumenneta siihen lämpötilaan, missä toksoplasma kuolee. Tuotteita kyllä testataan tiheästi eikä tartuntoja kai löydy, mutta sen täyttä turvallisuutta ei valmistaja voi taata. Näin muistelisin, korjatakaa jos olen väärässä :)

Edit. Ja kai siinä saattaa listerian vaarakin olla.
 
Muokattu viimeksi:
Täälä menee metukkaa paketti viikossa :nailbiting:

Pitääkö nyt sekin jättä pois :confused:

Mä rakastan erilaisia juustoja ja nyt suurinosa niistä on käyttökiellossa. Samoin graavilohi on mun ykkösherkkua eikä sitäkään saa syödä :grumpy: huooh...
 
Takaisin
Top