Hassuja/omituisia asioita sinusta

Uusperhesatu

Asioista perillä oleva
Paljasta omituisuutesi! :grin

Minä aloitan: Pelkään kuollakseni sammakoita. En voi katsoa edes valokuvaa sammakosta, ja realistinen piirroskin on liikaa. Muutaman kerran on lastenkirja lentänyt kaaressa kiljahduksen kera, kun sivulla on ollut yllättäen kuva sammakosta. :D
 
Tämäkin liittyy pelkoon: kammoan tosi paljon ripsentaivuttimia. Yhden ainoan kerran on taivutettu ripset juhlameikin yhteydessä (en tajua miksi, kun omanikaan eivät ole suorat) ja kosmetologi ihmetteli, kun tärisin ja pukkasin kylmää hikeä. Niin kammottavaa saada sellainen koje oman silmämunan lähelle, hyi kamala! :nailbiting:
 
Pelkään hämähäkkejä ihan kauheesti ja ampiaisia kans. Pienenä mua on purassu joku pikkuhämähäkki ja amppari pistäny. Niistä kai nuo pelot on lähteny..
 
Minussahan voi ajatella olevan paljon omituista. Ainakin jos pitää fantasiahörhöä omituisena. :grin Jos ei pidä niin mainitsemisen arvoista ehkä se että minäkin pelkään hämähäkkejä.
 
Mua yököttää se hampaidenpesun yhteydessä tuleva vaahto ja erityisesti sen sylkäisy lavuaariin, ja vielä erityisemmin sen näkeminen kun joku muu sylkäisee sitä vaahtoa. :D Kaikkein pahinta on pestä hampaita yhtä aikaa jonkun kanssa ja samalla, kun tämä toinen syljeksii vaahtoa. :hilarious:
 
Mua yököttää se hampaidenpesun yhteydessä tuleva vaahto ja erityisesti sen sylkäisy lavuaariin, ja vielä erityisemmin sen näkeminen kun joku muu sylkäisee sitä vaahtoa. :D Kaikkein pahinta on pestä hampaita yhtä aikaa jonkun kanssa ja samalla, kun tämä toinen syljeksii vaahtoa. :hilarious:

Onneksi me ei asuta samassa taloudessa, koska mä olen oikea vaahtokone. :grin
 
Tuli mieleen yksi omituisempi juttu. En toisinaan kestä ihan hellää silitystä tms. liian kevyttä kosketusta. Se vähän kuin sattuu.
 
En voi sietää varpaita :bored: pienten lasten varpaat on söpöjä mut muuten en tykkää, mieskin jos tuo paljaat varpaansa sohvalla/sängyllä tms.liian lähelle ni hyi hyi.. o_O:grin
 
Mua yököttää se hampaidenpesun yhteydessä tuleva vaahto ja erityisesti sen sylkäisy lavuaariin, ja vielä erityisemmin sen näkeminen kun joku muu sylkäisee sitä vaahtoa. :D Kaikkein pahinta on pestä hampaita yhtä aikaa jonkun kanssa ja samalla, kun tämä toinen syljeksii vaahtoa. :hilarious:
Suosittelen Salutem-hammastahnaa apteekista, ei vaahtoa.

Minulla on omituisuuksia vaikka muille jakaa mutta olen niin tottunut niihin, etten itse niitä juuri huomaa.
 
Eksyn helposti, siis todella helposti. En löydä rakennuksista ulos ilman, että seuraan hätäpoistumistiekylttejä.

Opin laulujen sanat ulkoa nopeasti enkä unohda niitä juuri milloinkaan. Laulan melkein koko ajan.

Saan krapulan saunasta ja täytekakusta.

Tulen huonovointiseksi kaupoissa.

En löydä tavaroita, jos ne ovat väärällä paikalla tai väärässä asennossa, en edes etsimällä. Ennen kuin oivalsin asian, minulla oli talvitakki ollut hukassa kaksi vuotta ja pyöränavain kolme vuotta. Sitten hoksasin pyytää apua ja tavarat olivat siellä missä pitikin, mutta väärässä asennossa.

Saattaa olla muutama muukin pieni vika.
 
Tuli mieleen yksi omituisempi juttu. En toisinaan kestä ihan hellää silitystä tms. liian kevyttä kosketusta. Se vähän kuin sattuu.

Mulla ihan sama!!! Mies oli ihan ihmeissään kun seurustelun alku vaiheessa sanoin sen hipsuttamisesta että sattuu:D
En myöskään tykkää nukkua ns lusikassa kun toisen hikinen kroppa ihan iholla ällöttää!

Mä kans oon erittäin huonolla suuntavaistolla varustettu... ilman navigaattoria tai miestä eksyn liiankin usein:eek:

Varmaanhan noita ”valuvirheitä” on enemminkin! Pitäis varmaan kysyä mieheltä:wink
 
Heh, mullakin on onneton suuntavaisto, mutta oon kuvitellut sen olevan normaalia. Viimeksi tänään eksyin yleiseen vessaan. :laughing021

Toisessa ketjussa jo mainitsin, että mulla haisee hiki vain oikeassa kainalossa. Se kuulosti ääneen sanottuna melko oudolta. :scratch
 
Heh, mullakin on onneton suuntavaisto, mutta oon kuvitellut sen olevan normaalia. Viimeksi tänään eksyin yleiseen vessaan. :laughing021

Toisessa ketjussa jo mainitsin, että mulla haisee hiki vain oikeassa kainalossa. Se kuulosti ääneen sanottuna melko oudolta. :scratch
Eksyn kyllä helposti, juuri vessaan tai kauppaan tai parkkipaikalle, mutta en sanoisi, että minulla on huono suuntavaisto sillä metsässä osaan kulkea enkä sinne koskaan eksy. Rakennettu ympäristö on se ongelma. Siksi en voi ajaa pysäköintitaloon, koska en ikinä löytäisi sieltä autoani, on se kyllä vaikeaa myös parkkipaikoilla. Kun olen yksin liikkeellä, otan kuvan siitä, missä olen.
 
Hei joku muukin, joka ottaa kuvan autonsa parkkipaikasta! :D Mä teen sitä myös, sillä en yksinkertaisesti muuten löydä autoani vaikka kuinka yritän painaa mieleeni, mihin sen jätän. Kerran etsin autoa paniikissa puoli tuntia ja olin jo aivan varma, että en ikinä löydä sitä, kunnes sitten sattumalta löysin.

Mulle on tosi tärkeää, millaisesta kupista juon kahvini kotona ollessani. Ja se on kuulkaa tarkkaa, sillä sama kuppi eri värisenä voi tuntua aivan väärältä juuri tiettyyn kahvihetkeen. Hmm, ehkä ei pitäisi pyöritellä silmiä, kun lapset kiistelevät, kuka saa sen tietyn sinisen lasin. :rolleyes:
 
Mäkin oon tosi taitava eksymään! En tiedä onko kyseessä huono suuntavaisto vai vaikeus hahmottaa ympäristö vai mikä. Mutta usein kun tulen vieraammassa paikassa huoneesta ulos tai rakennuksesta kadulle pitää ihan katsella ympärille että missä minä olen ja mihin suuntaan pitäisi mennä. Turun Hansakortteli (liikekeskus) on yksi muuttuva labyrintti, missä harhailen aina. :hilarious:
 
Mulla ihan sama!!! Mies oli ihan ihmeissään kun seurustelun alku vaiheessa sanoin sen hipsuttamisesta että sattuu:D

Ihana etten ole ainoa. Oli muuten tosi kiusallista, kun seurustelun alkuaikoina piti sanoa seksin jälkeen että älä hiplaa, tuntuu kamalalta. :D
 
Minä olen myös tuollainen tuntoviallinen jota ei saa koskea vain vähän, joko kunnolla tai ei ollenkaan.

Niin ja gynekologilla kutian, kun tehdään tutkimuksia.

Oikea kuppi oikealle juomalle on myös tuttua. Lisäksi lusikan malli on niin ratkaiseva, että yhteen aikaan kuljetin käsilaukussa omaa lusikkaa siltä varalta jos kahvilassa tai muualla oli kelvottomat lusikat.
 
Mäkin oon tosi taitava eksymään! En tiedä onko kyseessä huono suuntavaisto vai vaikeus hahmottaa ympäristö vai mikä. Mutta usein kun tulen vieraammassa paikassa huoneesta ulos tai rakennuksesta kadulle pitää ihan katsella ympärille että missä minä olen ja mihin suuntaan pitäisi mennä. Turun Hansakortteli (liikekeskus) on yksi muuttuva labyrintti, missä harhailen aina. :hilarious:

Mulla on sekä olematon suuntavaisto että varmaan joku hahmotushäiriö. Lyömätön yhdistelmä! Sairaaloiden tunnelit on ihan pahimpia, kun pitäisi löytää pukkari. Kerran päädyin johonkin jätehuoneeseen ja toisen kerran ruumishuoneelle. :wideyed:
 
Tosi ihana kuulla, että on muitakin outoja. Kun eksyy lähikaupan parkkipaikalle tai harjoittelee kolme vuotta, miten poistutaan rapusta, jossa on kaksi ovea, niin hyvälle huumorintajulle löytyy paljon käyttöä.
 
Takaisin
Top