Harjoitussupistukset

Mullakin oli jemmu sellaista koko mahan alueen kipua tuossa parina iltana, oli kyllä jotenkin tosi kurja olo silloin. Toivottavasti ei samanmoista tuu, muuten kun on ollut vaan sellaista hetkellistä mahan kovettumista, lähinnä rivakammin kävellessä. Ja joo- onneksi joku viisas on Rennien kehitellyt!
 
Mulla on esiintynyt harkkasupistuksia vaihtelevasti, nyt on mennyt taas muutama päivä ilman että maha olis kovettunut kertaakaan. Viime viikon alussa taas tuntu että parina päivänä niitä tuli aivan alvariinsa. Muutama kivulias supistuskin on tullut, aina silloin kun olen pidemmän matkan istunut autossa. Pitää selkeesti loppua kohden välttää autoilua...
 
Kävinpäs apteekista hakemassa lisää rennietä yöpöydälle! Tuli sellainen paniikki viime yönä kun oli loppu, mutta onneks laukusta löyty yks pahimpaan hätään! :D

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä vaan niin kiroan nuo harjoitus supistukset. Ihan turhakkeita! Menee vaan hermo kun mitään ei pysty tekemään ha ne aiheuttaa mulle ihan kamalaa pissahädän tunnetta, ihan kun ei muutenkin olis kokoajan hätä :D

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä en ole ollenkaan varma, onko mulla harjoitussupistuksia ollut vai ei. :/ Vessassa nyt saa ravata koko ajan muutenkin. Varmaan aika eri tavoin eri ihmisillä ne tuntuu.
 
Mäkin oon ruvennu ravaa vessassa, se on ärsyttävää kun yölläkin joutuu heräämään vessaan :/
 
Toisaalta toi yöheräily ja pissalla ravaaminen on tehny mulle ihan hyvää, valmistaa uuteen tulokkaaseen ja sen kanssa heräilyyn. Kun oon vuoden päivät saanut taas nukkua katkeamatonta unta kun esikko ei oo herätelly. Et vaikka se vähän ärsyttää herätä yöllä vessaan niin oon yrittäny asennoituu että jotain hyvääkin siinä on :D

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Toi on totta. Toinen mihkä mun pitää herätä yöllä on syömään. Hihihi
 
Mä oon viel toistaseks säästynyt yösyönniltä. Toistaseks. :D

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Itse otan närästykseen ruokasoodaa. :) Lääkkeetön vaihtoehto ja erittäin edullinen. Eli sekoitan n. 0,5 dl vettä hieman ruokasoodaa, ehkä 1/4 tai 1/3 teelusikallista. Ei se kovin hyvää ole, maistuu suolaiselle, mutta kyllä tuollaisen määrän pystyy nielemään. Toimii! :)
 
Voisin kokeilla tuota konstia kun närästystä on nyt ollut enenevässä määrin. Tai ehkä nyt ensin aloitan siitä ruokavaliosta kun viime aikoina on mennyt enemmän grilliruokaa sun muuta.
 
Olin jo melko varma yks ilta, että nyt on harjoitussupistus, kun alavatsaan sattui ja maha tuntui kovalta. Nyt en kyllä oo enää varma, että oliko se. No, uusia odotellessa :P
 
Eilen illalla makoilin sohvalla ja huomasin yhtäkkiä että maha oli aivan kivikova. Ei sattunu mutta tuntu epämiellyttävältä. Noita tulee siis ihan levossakin mutta alkaahan noita viikkojakin olla jo sen verran että supistuksia tulee.
 
Oon alkanu kiinnittää huomioo näihin harjotussupistuksii...sen tuntee ku alkaa kovenee maha ja niitä tulee päivän mittaa aika usein..illasta varsinki kun sohvalla istuu ni tuntuu et tosi tiheesti maha kovenee:/

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Minulla ei ainakaan tunnu ollenkaan kipua kun harjoutussupistus tulee vaan pelkästään tuntuu vähän epämukavalta kun maha kovettuu kokonaan, mutta kipua ei ainakaan vielä ole tuntunut

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulle sanottiin neuvolassa tänään, että menkkamaista kipua voi alkaa jo tulla (rv 32+2) ja ne saattaa tässä vaiheessa olla sellaisia, jotka saavat jo jotain (pientä) aikaan kohdunsuulla.
 
Mulla viime päivinä on kanssa aika tiheään ollut harjoitussupistuksia! Ja öisin on vähän sellaista menkkamaista kipua myös, mutta niin lievää etten ole varma liittyykö se edes noihin supistuksiin vai onko se enemmänkin säteilevää selkäsärkyä. Mulla oli noita harkkasupistuksia tosi paljon myös joskus viikoilla 16-20, sitten vähän väheni eikä ne kyllä olleet tuhojaan tehneet. Kätilö sanoi ettei se ihmekään ole kun on esikoinen tulossa, että kohtu vähän pistää vastaan kun vauva kasvaa.
 
Mulla on ollut enemmän harjoitussuppareita. Ollaan oltu aika paljon menossa ja viikot kumminkin jo 32+0. Enemmän näitä on kun ekassa odotuksessa. Lepo tuntuu auttavan parhaiten.
 
Takaisin
Top