Hankinnat

Kiilatyyny on ihan kätevä tulevien lenssujen varalta. Tai sitten voi vaan nostaa koko pinniksen päädyn ylös laittamalla jotain jalkojen alle.
 
No tuo tyyny onkin noista mun silmiin se järkevänoloinen vaihtoehto. Tuo monimutkasempi tukihärpäke sen sijaan epäilyttää. o_O Toki tuota voi katsoa vaikka uudestaan sitten, jos tollasen kokis tarpeelliseksi.
 
Kiilatyyny meilläkin on, mutta me ollaan käytetty sitä patjan alla. Tommonen kylkiasentoon tukeva tyyny oli ihan uusi mulle. Aattelisin, että aika turha on. Käyttöikä on melkosen lyhyt ja jos tolleen kyljelteen pitää esim imetyksen tueksi saada pönkättyä niin joku pyyherulla vauvan selän takana ajaa saman asian. Yksinään vauvan nukkuessa vaikee aatella syytä miksi se pitäisi tommoseen asentoon laittaa.
 
Hyvä tietää, ettei tuo siis näyttänyt oudolta pelkästään mun silmiin. :) Vauvatarvikemarkkinoilla kun nyt sattuu olemaan kaikkea hyödyllistä ja vähemmän hyödyllistä. Näin ensikertalaisena pitää vähän tiedustella, että mitkä näistä nyt oikeesti on niitä, joista sais jotain irtikin. :grin Onneksi on tää foorumi auttamassa!
 
Mulla rupee oleen jo suunnilleen kaikki hankinnat kasassa. Tai ainakin kaikki, mitä luulen tarvivani. Tilattiin meille uus sänky alesta ja sen pitäis tulla tän kuun lopussa. Sit vasta pääsee sisustaan makkarin kuntoon ja kokoon pinniksen. En osaa päättää, että laitanko sivuvaunuks vai itekseen. Ehkä kokeilen molempia.
 
Mä olen nyt ostokiellossa, kun mulle on kuulemma vielä tähän loppuun tulossa baby showerit. Kattelen sit niiden jälkeen vielä kootusti, että mitä kaikkea vois vielä puuttua. Kaikki isommat hankinnat on kuitenkin jo kunnossa, mutta kaikkea pientä "tarpeellista" pitäis vielä kattella :rolleyes: ja sit se sairaalakassi pitäis katsoa valmiiksi.
 
Mä en oo tehnyt vauvan eteen viel mitään valmisteluja [emoji85] Vikat päivät töissäkin vielä, aikamoista tuskaa kyllä
 
Mulla oli tammikuun alussa baby showerit ja olin tehny listan mun siskolle, että mitä sinne hankitaan lahjoiksi. Muuten olis tullu ihan varmaan kaikkee turhaa tai monta samaa jne. Oli kyllä jotain ylläreitäkin, mutta nekin tarpeellisia ja sellasia, mitä en ehkä ite ollu tajunnu tarvivani.
 
Noh hoitopöytä, kuivausrumpu äitiylaatikko sekä ostin silloin tällöin vauvan vaatteita halpaan hintaa.
Imetystyyny tässä vauvassa on se poikkeus etten hommaa sänkyä. Kaikki nukkunut vieressäni nyt kuuudes.
Värinä lelun vedettäessä värisee.
 
Täällä alkaa olla hankinnat kasassa. Siskon luota pitäs vielä pari juttua hakea, kuten jalallinen amme, turvakaukalo ja niin joo ne rattaatkin on siellä. :hilarious: Heillä kuitenkin koko perhe ollut kipeä viime viikon ja sama jatkunut tällä viikolla, niin en ole turhaan viitsinyt riskeerata tartuntaa näin loppuraskaudessa. Katsotaan nyt, missä vaiheessa pääsen nuo kamat hakemaan.
 
Neuvolasta sain muuten korisängyn tuurilla kun muuttavat ja tarttui myös rintareppu. Minua ottaa päähän se että en ole saanut liperolaukkua ja nyt lähettävät uudestaan pelkään että katoaa matkalla.
Onko jollakin muullakin kadonnut postissa?
 
Just maanantaina kyselin Liberolta sen kupongin perään, kun sanoivat sen tammikuun puolenvälin tienoilla olevan mulla. Eivät ole vielä vastanneet mitään, joten taitaa olla kadonnut. :sad001 Pistän uutta mailia, jos ei ala vastausta kuulumaan.
 
Mä sain eilen kupongin, tuli noin viikon kuluessa kerhoon liittymisestä.
 
Ootteko muumivaipoista tilannut näytteitä? (Nettisivujen kautta saa niitäkin tilattua.) Oon ihmetelly kun ei oo mitään kuulunu muuramaan viikkoon, niin tänään tuli sieltä s-postia, että on ollu vikaa sivuilla ja nyt vasta menny tilaus läpi...
 
Mä sain kans just eilen kuponkini ja tais kans olla noin viikko tilaamisesta.
 
Kohta3, mä tilasin kans näytteen muumivaipoista viime viikolla. eipä oo muuten tullu mitään vahvistusta, että tilaus olis menny perille...
 
Vastasivat tänään Liberolta, että mun kuponki on ilmeisesti kadonnut postissa (tosi yllättävää). :sad001 Pistävät kuitenkin nyt uuden tulemaan.

Vuoden vaihteessa tilasin nuo Muumi-näytteet ja ne tuli kyllä parin viikon sisään. :)
 
Takaisin
Top