Foorumin bugit

Keskustelun 'Ota yhteyttä ylläpitoon' aloitti Suski75, 23 elo 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

Olen itsekin tämän huomannut ja IT-tuelle asiasta huomauttanut. Voisinkin kysellä asian perään, kun ei mitään ole tapahtunut sen eteen. Pahoittelut kun sitä ei olla saatu korjattua.
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

Nyt näkyy taas viestien lähetysaikana oikea aika. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Voittaja Voittaja x 1
  3. Mistähän mahtaa johtua että lähes joka toinen kerta kun koitan kirjautua sisään (lennän ulos vaikka olen ruksannut "pysy sisäänkirjautuneena" kohdan) tulee teksti "tapahtui virhe" ja "Your account has temporarily been locked due to failed login attempts." tai "Annoit väärän käyttäjätunnuksen ja/tai salasanan." :confused:
  4. Yllatus2016 Peruskäyttäjä Syyskuun äidit 2019

Nyt on parina lauantaina kirjautuminen epäonnistunut. Herjaa väärästä tunnuksesta tai salasanasta ja muutaman kokeilukerran jälkeen ilmoittaa, että "Your account has temporarily been blocked due to failed login attempts". Ja siis salasana ja tunnus ollut joka kerta oikea. Kirjaudun jokaisen käyntikerran jälkeen ulos. Jonkin ajan päästä kirjautuminen kuitenkin onnistuu. Mistähän moinen mahtaa johtua ja miksi se tapahtuu aina lauantaina?
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  5. Pingu94 Peruskäyttäjä

Mullakin teki tätä viime lauantaina. Tänään ei ollut ongelmia.
  6. Taikapilvi Ihastunut foorumiin Joulumammat 2018

Mulla kans ollu tätä! Tosin en ollu ite pistäny merkille että on nimenomaan lauantaisin..
  7. sailamaria Addikti Helmikuunmammat 2016

Tänään oli taas sitä ettei päässyt kirjautumaan :sad001 Kesti useamman tunnin. Viimeks oli lauantaina ja sitä edellisellä viikolla kahtena päivänä, toinen lauantai. Herjaa siis sitä, että käyttäjätunnus/salasana väärä.
  8. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

Kiitos kaikille ongelmasta raportoinnista. Valitettavasti emme vielä tiedä missä vika, mutta asiaa selvitetään. :sad001 Ainakin osalla asiasta ilmoittaneilla on käytössä joko Chrome tai foorumisovellus. Onko jollain saman ongelman kanssa painineella jokin muu selain kuin Chrome käytössä?
  9. Taikapilvi Ihastunut foorumiin Joulumammat 2018

Mulla käytössä Safari ja tuo sama ongelma tosiaan..
  10. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

Kiitos tiedosta. :)

Jaa tämä sivu