Farkkuihinmahtumishehkutus!

Quara

Puuhakas puhuja
Pakko ilakoida tästä: mä sain mun yhdet tavoitefarkkuni vähän aikaa sitten jalkaan ja nyt ne näyttää jo ihan siedettäviltä päällä. Ihan tavoitekoossa ei vielä olla, joten skinny jeansit odottaa vielä kaapissa... [:D] Mutta siis arviolta neljä kiloa mulla vielä on raskausajankiloja jäljellä.

Ja joo, ei todellakaan lähtenyt kilot multa imettämällä. Ihan piti perinteisesti syömistä vähentää...
 
Mä oon karpannu kohta 1,5 kuukautta. Kiloissa ei kauheeta muutosta oo tullu, mut vartalo on muokkaantunu. En tosin mitään ylikireetä linjaa oo syömisten kanssa noudattanu [:D]
Lähes kaikki vanhat vaatteet mahtuu ylle, mut...ei vielä näytä hyvältä. Ens kesäks ois tavote biitsikuntoon, matka on jo varattu [:)]
 
Mulla on kaikki hävinnyt ilman syömisenvähentämisiä tai liikunnanlisäämisiä.
Kyllä mulla itse asiassa mahaa lukuunottamatta mahtui raskausaikanakin kaikki vaatteet päälle. Nyt alkaa se pieni jäljelle jäänyt pömppökin olla hävinnyt ja itse asiassa olen kroppaani tyytyväisempi, kuin ennen raskautta. Oli meinaan ennen raskautta siideripömppö... nyt on parempi [:D]
 
Mulla lähteny jo reilu 14 kiloo synnytyksen jälkee... Raskauden loppuvaiheessa paino oli 78 kiloo, nyt paino 63,5. Ennen raskautta paino oli 60 kiloo eli muutama kilo ois viel kiristettävää.. Tosin haluan painon sinne 56 kiloon tai niin et peilist näyttää hyvälle[:D]. Ens kesä mullaki tavotteena!
Laittakaa vatsoistanne kuvaa tänne et kuinka teiltä on ne lähteny tai ei oo lähteny.. Tehdään uusi "toukomasut" kuva osio[;)].. Mä laitan heti ku pääsen taas käsix tietokoneeseen. Täl hetkel kirjottelen aina kännykällä..
 
mulla oli raskauden loppuvaiheessa 83kg(lähtöpaino 79) nyt on 69kg ja tavoite ois joku 62-64kg.Eli mä sain vaihtaa farkku jo heti melkein sairaalasta tullessa uusiin kun vanhat tippu jalasta [:D] En tiedä miks oon säästäny mutta mulla on mun lukio aikaset farkut taas käytössä [8|]
 
Mulla on lähtöpainoon matkaa vielä 6kg, mutta pudotettavaa 22kg...oli tuo lähtöpainokin jo ihan turhan korkea joten urakkaa on edessä ihan reilusti! Eikä mullakaan ole varmaan grammaakaan tippunut imettämällä!!!
 
mä en osaa sanoa onko multa imettämällä lähteny painoa, ehkä vähän. oli toi lähtöpaino ihan riittävä täälläkin ja olen todella iloinen että tuli raskausaikana vain tuo 4kg ja sekin enimmäkseen turvotusta joka kaikkosi heti synnytyksen jälkeen
 
Mulle tuli raskauskiloja n.10kiloo ja jo 3 viikossa oli lähtenyt 17kiloo.
Mut koska olen edelleen ylipainoinen niin lisää saa hävitä.
Nyt vaan on paino tasaantunut mut eiköhän toi liikunnan lisääminen ja parempi ruokavalio auta siinäkin...
 
Mulla tekee todellakin samalla lailla tiukkaa farkkujen kanssa,kun ennen raskautta,joten heivasin ne pois ja olen hankkinut uusia. Mulla kun on tota läskii/selluu tuolla persuksissa,niin se laittaminen jää siihen puoleenväliin.
 
Mä olen jo päässyt (lähtöpaino 53,4kg nyt 53,7kg) entisiin mittoihini. Toki toi mahanahka tossa edelleen on, mut selvästi pienentyny viime aikoina [:)] Oonki saanu paljo kehuja viime aikoina, miten oon laihtunu. Entiset farkut mahtuu, mut ton ikävän ylimääräisen nahan vuoksi en pysty pitämään ku yksiä, joissa nahka ei jää silleen rumasti roikkumaan vyötärölle. Mitenkään en oo lisänny liikuntaa, vaikka kovasti vannoin että sit jokapäivä käyn ainaki kerran vaunulenkillä.. hyvä että jos kerran viikkoon jaksaa [8|] Ja syömisiä en oo kans mitenkään rajoittanu, edelleen menee herkkuja samalla tavalla ku ennenki [:D] Tosin joskus tulee huono omatunto, ku että TAAS syön suklaata.. mut ei pidä stressata, kerta vaakakin näyttää noita lukemia [:)] Eli imetyksellä nää kilot on varmaan karissu.
 
Musta tuntuu, että ihan viime kuukauden aikana kroppa on enemmänkin mennyt kasaan kuin paino olisi tippunut. Mutta oonkin ratsastanut taas tehokkaammin. [:D] Kyllä mäkin saisin 10 kiloa tästä vielä pudottaa. Laihdutin juuri ennen raskautta noin 8 kg ja olin silloin kuuden kilon päässä siitä hyvästä painosta.

Toi vatsanahka on kyllä ärsyttävä, tulee tosiaan joidenkin housujen päälle. otettiin mun alavatsan raskausarvista kuva päivää ennen synnytystä, jotta voin myöhemmin verrata, että ovatko ne vaalentuneet. Nyt vain ptäisi uskaltaa ottaa se "jälkeen"-kuva. Musta ne on ällöttävän näköiset, vaikka ei niitä juurikaan kuulemma huomaa. AInakin mieheni ja siskoni yrittävät lohduttaa...
 
Mulla levähti lantio raskaudesta niin et vaikka läskiä siinä ei juurikaan enempää oo ku ennen raskautta nii farkut ei mahu, ainoastaan ne jotka oli pikkusen reiluja silloin. Pitää rientää jossaa vaihees housukauppaan[:D] ja sehän passaa..
 
Tässä minun kumpu näin almost 4:n kuukauden jälkeen...
Ällö[:'(]!!! Se on oikeesti isompi ku miltä tossa vaikuttaa...



Mulla on kuva tossa niistä raskausarvistaki miltä ne nyt näyttää mut en taia haluta järkyttää kanssa siskoja[;)]!
 
Mä painoin ennen raskautta 69 kg, päivää ennen synnytystä 85 kg ja lähtöpainoon takaisin olin päässyt vajaassa 7 viikossa kun oli jälkitarkastus.
Nyt painan 60 kg ja käytössä tosi hoikan ajan farkut joita olin jostain kumman syystä säästänyt "jos vaikka joskus vielä niihin mahdun", ja nekin löysät.
Mulla on lähtenyt ihan pelkästään imettämisellä, ja varmasti vaikutusta on silläkin että oon joutunut jättämään kaikki maitotuotteet pois ruokavaliosta.
Ja aika varma oon että kun lopetan imetyksen ja otan maitotuotteet taas kuvioihin, paino nousee taas joten en viitsis millään ostaa pienempiä vaatteitakaan.
Vatsanahka on palautunut yllättävän hyvin, sen huomaa ainoastaan istuessa mut ei roiku seisoessa mitenkään housujen päällä tai ole muutenkaan löysä.
Mut koko muu kroppa sen sijaan tuntuu löysältä kun oli tottunut liikkumaan säännöllisesti ennen raskautta ja raskausaikana loppuaika meni niin ettei pystynyt mitään tekemään.
Tuntuu siltä et kaikki lihakset on kuihtuneet...
 
Masukuvagalleria post-raskaus [:D]
Tänään aamulla otettu, pari päivää vaille 4kk Miljan syntymästä, linea negra vielä himmeänä näkyvissä. Lähtöpaino oli 61kg, raskauden lopussa joku 74kg. Nyt 62kg ja olen tyytyväinen.



 
Voi vitsi miiuhoo miten hyvin sulla on vatsa kadonnu! millähän tän oman mahanahan sais katoomaan [8|]
 
Mulla lähtöpainoa 62kg, ennen tytön syntymää (rv 33+5) huimat 78kg joista ainakin 4kg tuli vikojen kahden viikon aikana... Sairaalasta kotiutuessa paino oli jo tippunut 10kg, eli oli sitten aika lailla nestettä tuo ylimääräinen loppuvaiheessa. 4vkoa synnytyksestä paino oli entisessä, tällä hetkellä 59kg.

En ole kyllä tehnyt ton painonpudotuksen eteen yhtään mitään, taitaa imettämällä olla lähtenyt suurin osa. Osittain syynä varmaan myöskin se, ettei näin vauvan kanssa kaksin kotona ollessa aina muista syödä oikein kunnolla. Muutenkin ruokahalu huomattavasti vähentynyt kotona ollessa. Mulla oli kaiken kaikkiaan aika pieni vauvamaha, joten siitä on myöskin palauduttu nopeasti entiselleen ilman raskausarpia tai linea negraa. Ainoa raskaudesta ja synnytyksestä muistuttava asia on tuo punainen sektioarpi alavatsassa...
 
Takaisin
Top