Etsin munasolujen luovuttajaa

  • Ketjun aloittaja Auttajaa-etsimässä
  • Aloituspäivämäärä
A

Auttajaa-etsimässä

Vieras
Etsin munasolujen luovuttajaa, jotta voisimme aloittaa lapsettomuushoidot.

Minulla on todettu ennenaikaiset vaihdevuodet muutamia vuosia sitten ja ainut unelmani oli iso perhe ja monta lasta... paniikki alkaa tulla, koska olen jo 37-vuotias ja perheen olisin halunnut jo kymmenen vuotta sitten. HUSilla olen ollut jonossa jo kaksi-kolme vuotta mutta mitään ei tunnu tapahtuvan eikä rahaa oöe laittaa yksityiselle puolelle.

Löytyisikö tätä kautta joku ihana ihminen, joka pystyisi auttamaan?
 
Etsin munasolujen luovuttajaa, jotta voisimme aloittaa lapsettomuushoidot.

Minulla on todettu ennenaikaiset vaihdevuodet muutamia vuosia sitten ja ainut unelmani oli iso perhe ja monta lasta... paniikki alkaa tulla, koska olen jo 37-vuotias ja perheen olisin halunnut jo kymmenen vuotta sitten. HUSilla olen ollut jonossa jo kaksi-kolme vuotta mutta mitään ei tunnu tapahtuvan eikä rahaa oöe laittaa yksityiselle puolelle.

Löytyisikö tätä kautta joku ihana ihminen, joka pystyisi auttamaan?
Hei
Ehkäpä sinun kannattaa rekisteröityä tänne foorumille. Ainoastaan se mahdollistaa yksityisviestit.
Uskoisin niiden vastaavasti luovutusta pohtivien osalta madaltavan kynnystä vastata sitä kautta vähemmän julkisesti sinulle.
 
Meneekö hoidot siis yksityisen kautta kuitenkin vai julkisen? Jos löytyy luovuttaja?
 
Meneekö hoidot siis yksityisen kautta kuitenkin vai julkisen? Jos löytyy luovuttaja?
Julkisen kautta olin ajatellut asiaa edistää ja jonossa olen etsimässä luovuttajaa. Muut testit olemme hoitaneet. En tiedä vaikuttaako se jotenkin luovuttajalle tehtäviin toimenpiteisiin tai aikatauluun mutta asiasta julkisella puolella olen keskustellut ja voimme tuoda myös omaa kautta luovuttajan (eikä odottaa jonossa monta vuotta tms).
 
Etsin munasolujen luovuttajaa, jotta voisimme aloittaa lapsettomuushoidot.

Minulla on todettu ennenaikaiset vaihdevuodet muutamia vuosia sitten ja ainut unelmani oli iso perhe ja monta lasta... paniikki alkaa tulla, koska olen jo 37-vuotias ja perheen olisin halunnut jo kymmenen vuotta sitten. HUSilla olen ollut jonossa jo kaksi-kolme vuotta mutta mitään ei tunnu tapahtuvan eikä rahaa oöe laittaa yksityiselle puolelle.

Löytyisikö tätä kautta joku ihana ihminen, joka pystyisi auttamaan?
Moi. Pahoittelut tilanteestasi.

Kauhistuin tuota mainitsemaasi jonotusaikaa HUS:lla - jo mennyt 2-3v eikä mitään tietoa väliaikatietoa? haluatko kertoa tarkemmin teidän prosessista lahjasolujonossa?

Tsemppiä!
 
Moi. Pahoittelut tilanteestasi.

Kauhistuin tuota mainitsemaasi jonotusaikaa HUS:lla - jo mennyt 2-3v eikä mitään tietoa väliaikatietoa? haluatko kertoa tarkemmin teidän prosessista lahjasolujonossa?

Tsemppiä!
Kiitos :Heartred

Ensin ylipäätään ensimmäiseen tapaamiseen kesti päästä noin vuosi siitä kun sain diagnoosin ja toivoin pääseväni ivf-hoitoihin julkiselle puolelle. Ja päästiin siihen tapaamiseen vain, koska joku peruutti. Muuten olisi kestänyt kuulemma monta kuukautta enemmän. Tapaamisessa käytiin läpi mun tilannetta ja toiveita jatkosta. Sen jälkeen oli psykologin arvio ja spermanäytteenotto. Sen jälkeen ei olekaan enää mitään kuulunut. En oikein tiedä mitä tehdä.
 
Takaisin
Top