Esittelyt

Toinen tulossa, ikää 26, miehellä 22. Esikoinen syntyi viime syksynä eli 1,5 vuotta tulee siis ikäeroa näille jos kaikki menee hyvin. :)
 
Toinen tulossa, ikää 26, miehellä 22. Esikoinen syntyi viime syksynä eli 1,5 vuotta tulee siis ikäeroa näille jos kaikki menee hyvin. :)

Muistinkin nähneeni nimimerkkisi jossain, lokakuisten '16 ryhmästä :D

Täälläkin siis toista odottava, ikäeroa odotettavissa esikoiseen 1,5v. Itse olen 26 ja mies 32.
 
Täällä tamperelainen avopari ensimmäistä yrittää, molemmat 27 mittarissa. Kummallakaan ei ole edellisistä suhteista lapsia. Molemmilla vakkariduuni IT-alalla ja vuoden päästä ois tarkotus alkaa katsella ostettavaa omakotitaloa Pirkanmaalta. :)
 
Muistinkin nähneeni nimimerkkisi jossain, lokakuisten '16 ryhmästä :D

Täälläkin siis toista odottava, ikäeroa odotettavissa esikoiseen 1,5v. Itse olen 26 ja mies 32.

Oi! Hauskaa että muitakin sieltä ryhmästä on täällä! Ja meillähän itseasiassa tytöillä on vaan kaks päivää ikäeroa :) onnea uudesta raskaudesta :)
 
Mä oon kohta 24v täyttävä, mies 30v. Meiltä löytyy ennestään kaksi lasta poika 08/14 sekä tyttö 08/16. Nyt ikäeroa toiselle ja kolmannelle tulossa reilu 1v7kk, mukava saada välillä kevätvauva noiden elokuisten seuraksi :)
 
Täällä kirjoittelee 32 vuotias jo kahden suht ison pojan äiti 4/2011 ja 5/2013, mies myös 32 v. Esikoinen aloitti just eskarin ja kuopukselle ja pikkukolmoselle tulee ikäeroa melkein 5v, esikoiseen 7v. Ollaan haaveiltu pikkukolmosesta jo reilun vuoden verran, mutta ei olla oltu tarpeeksi rohkeita yrittämisen aloitukselle. Maaliskuussa kuitenkin päätettiin aloittaa tjottailu. Sain viime kierrossa haalean plussan apteekin testillä illalla kp 25/27, mutta seuraavana aamuna clearblue antoikin negaa. :sad001 Menkat oli kolme päivää myöhässä, joten ilmeisesti osui kemiallinen raskaus meidän kohdalle. Nyt kuitenkin, tästä kierrosta raskauduin uudelleen. Tein testin vasta kun menkat oli 4 päivää myöhässä ja ajattelin, että tuskin olen raskaana, kun mitään oireita ei ole. Suureksi yllätykseksi Clearblue digital antoi kuitenkin raskaana 2-3 viikkoa. Tässä nyt varovaisesti sitten odotellaan huhtikuun vauvelia syntyväksi. Tuon viime kierron jälkeen olin vähän jo luopumassa koko ajatuksesta. Yllättävän pelottava ajatus ryhtyä uudelleen vauvarumbaan, kun meillä lapset jo noin isoja. Suoraan sanottuna hieman kauhistuttaa, että homma alkaa vähän niin kuin alusta. :woot: Mutta, toivottavasti kaikki menis nyt kuitenkin hyvin ja saatais huhtikuussa pienen pieni käärö kotiin! :Heartred
 
Moi! Täällä 24-v mamma keskisuomesta. Tänään plussasin (4+2), todella iloinen ja toivottu raskaus. Ensimmäinen saatu hoidoilla, nyt la olisi 21.4, toista siis odotellaan. Vielä vähä varovaisesti innoissani kun pelottaa että menee kesken.
 
Moi. Mä oon 26 v, mies 27 v. Naimisissa 4 vuotta ja yhessä 10 vuotta. Esikoinen syntynyt 3/15 joten ikäeroa tulisi melkolailla tasan 3 vuotta kesli-suomessa asustellaan riittävän kokoisessa kolmiossa.
 
Heippa!
Esittäydyn myös, 29v (tosin ihan pian 30v) nainen Turun liepeiltä :)
Minulla entuudestaan 03/09 syntynyt tyttö, joka siis ei ole nykyisen mieheni lapsi asustellaan kolmin. Oma lapsi tapaa myös yhtäpaljon isäänsä kun meitäkin, eli osa ajasta ollaan toistaiseksi aikuisten kesken.
Tämä plussatesti on mieheni ihka ensimmäinen
 
Moikka! Pk-seudulta ollaan ja molemmat 30v. Esikoinen 06/16 eli toinen olisi tulossa. Juuri palailin hoitovapaalta töihin ja jos kaikki menee hyvin niin jää paluu vähän lyhyeksi :D
 
Hei!
Itse olen ihan kohta 30v, mies vuoden vanhempi. Kaksi lasta meillä on entuudestaan 7 ja 4v. Itse olin sitä mieltä että kaksi mussukkaa riittää, mutta mies kyseli että eikö meille tulekaan kolmea lasta ja tässä sitä nyt ollaan. Tällä hetkellä itse taidan olla enemmän innoissani :)
 
Hellurei!

Täällä ensimmäinen lapsi tulossa, itse olen 31v ja mies täytti 40v. Miehellä on kaksi lasta edellisestä liitosta jotka toisin asuvat ulkomailla äitinsä kanssa (mieheni ei ole suomalainen). Ikinä en ole ollut lasten kanssa tekemisissä sillä olen sukuni nuorimpia ja ensimmäisen kerran pidin vauvaa sylissä kun näin kummipoikani ensimmäisen kerran pari vuotta sitten =) En oikein tiedä mitä odottaa, tämä koko ajatus ei ole oikein iskostunut vielä oikein omaan mieleen.
 
Mä oon 28v, samoin avopuoliso. Ensimmäinen lapsi kyseessä. Tämä olisi ensimmäinen lapsenlapsi kummankin vanhemmille, ja ensimmäinen lapsenlapsenlapsi miehen isovanhemmille ja mun mummulle. :) Eli jännät ajat tiedossa!
 
Olen 29-vuotias ( ens kuussa 30 :D ) esikoista odottava naikkonen pääkaupunkiseudulta. Aviomies on 32 v, hänellä aikaisemmasta suhteesta 7-vuotias tytär, joka jo innoissaan odottaa tulevaa sisartaan :)
 
Olemme noin kolmevitosia ja odotamme toista lasta. Esikoinen on jo koululainen. Hänellä oli koliikki, synnytys oli vaikea ja minä sairastan kroonista migreeniä, joten aluksi ajateltiin, että olemme onnellisia näinkin. Onneksi se oli vain alun vaikeuden aiheuttamaa aivosumua :) Vaan toisen lapsen alulle saattaminen ei ollutkaan niin helppoa kuin ensimmäisen.
 
Muokattu viimeksi:
Täytän syyskuussa 28 ja mies täyttää tammikuussa 30. Asutaan etelä-Pohjanmaalla. Meillä on 9/15 syntynyt tyttö, ikää tulee vajaa 3vuotta.
 
Takaisin
Top