Esikoinen haaveissa, ensimmäinen yritys

Hilppa93

Oman äänensä löytänyt
Hei!

Pääsinpähän minäkin tänne kirjoittelemaan! :)
Ensimmäinen yritys siis! Tällä hetkellä ilmeisesti dpo 9 tai 10.

Voiko olla mahdollista, että pahoinvointi alkaisi näin pian? Tänään oli kolmas aamu peräkanaa kun aamukahvi tuli ylös. Tein apteekin herkän raskaustestin ja sain värittömän, haalean toisen viivan. Liekö viivanpaikka vaan, en itse ainakaan tulkitse positiiviseksi, kun väri tosiaan uupui. :/ Tiedän, että aikaista testailla, olen hätähousu. Raskaus olisi mielettömän toivottu!

Mahdollisia oireita, tai sitten toiveajattelua:
- Pahoinvointi: aamulla aamukahvit ylös ja jatkuva ellotus.
- Rinnat sivuilta kipeät (tulee aina ennen kuukautisia)
- Herkät ja kipeät nännit (tämä ei minulle normaalia)
- Kova turvotus (voi olla pms:stä johtuvaa)
- Metallin maku suussa, välillä todella vahvana, välillä todella lievänä
 
Lisään vielä, että peitto heilunut edellisten kuukautisten jälkeen about joka päivä! Myös edellisten kuukautisten aikana. 😁
 
Kai voi raskausoireet alkaa hyvin alussakin. Mulla on 2 raskautta ja 1 lapsi. Molemmissa raskauksissa tuntui ennen plussaa mahassa paine/ tuntui kun koko ajan ois kakkahätä. Keskenmenneessä ei muuta oireita kerenny tulla kun loppu niin nopeesti se, mutta onnistuneessa raskaudessa mulla alko pahoinvointi n. Rv7. Mut pääsin kyllä sen suhteen Aila helpolla.

On mulla kuitneki enne plussaa ollu molemmilla kerroilla ihan semmone olo et oisin raskaana. Nyt yritetää toista ja aina ku on maha kipeenä kuvittelen et oon raskaana 🙈
 
Takaisin
Top