Erilainen vappu

nobody

Näppärä viestien naputtelija
Toukoäidit 2020
Pakko avautua, oli nimittäin niin järkyttävä vappu..

Olin parin kaverin kanssa Helsingissä viettämässä vappua, limulinjalla tottakai itse. No, yhtäkkiä baarissa tuli semmoinen tunne että nyt ei ole kaikki ihan ok ja jotain märkääkin valuu pöksyihin. Vessaan päästyäni totesin että "jaahas.. menkat alko", ja sanonko mitä mutta se veren määrä oli ihan järkyttävä ja sitä vaan tuli ja tuli! Onneksi oli mustat legginssit mekon alla, koska olin polviin asti märkä. Tuli ihan puun takaa koska kipuja ei ollut. Shokissa menin sitten kaverille (joka tästä raskaudesta on tiennyt jo monta viikkoa) sanomaan että "mä lähen kotiin, mul alko menkat, en mä voi tänne jäädä..". Tallustin sitten rautatieasemalle, tarkoitus oli mennä junalla kotiin itkemään menetystä, soitin samalla miehelle ja äidille joilta tuli käsky mennä lääkäriin. Noh, naistenklinikalle ambulanssilla loppupeleissä päädyin missä odottelin melkein 2 tuntia lääkäriä.

Lääkäri kun vihdoin saapui kyseli kans kaikkea mahdollista ja selitin samat kuin ambulanssissa ja hoitajalle. Mulla oli siis kaksoisraskaus, jossa toinen sikiöistä menehtyi rv6+1 (olin vuotanut 4 päivää tämän takia rv6). Tämä todettiin viime viikolla (11+3) ultrassa. No, lääkäri teki sisätutkimuksen ja totes että kyllä sieltä verta tulee. Tän jälkeen sano että ultraa ensin sisältä ja sitten päältä. Hetken ultrattuaan käänsi kuvaruudun mua päin ja totesi että siellä se sikiö (rv12+5) uiskentelee ja sydänkin lyö. Yllätys oli sanoinkuvaamaton, pikkuinen olikin hengissä! En meinannu ensin edes tajuta koko asiaa koska olin jo ehtinyt vollottaa menetystä ja olin muutenkin ihan shokissa illan tapahtumista. Lääkäri epäili että sieltä oli tullut ulos loputkin toisen sikiön jäännöksistä, ei ainakaan nähnyt siellä enää semmoista vaikkakin jonkun sortin vuotokohdan epäili nähneensä.

Että näin meillä.. Milloinkohan voin ottaa rennosti ja nauttia tästä raskaudesta?
 
No hui.. kyllä varmasti pelästytti!
Onneksi pieni matkalainen kuitenkin pysy kyydissä ?

Toivotaan, että meno rauhottuu ja pääset sinäkin nauttimaan tästä ajasta!
 
onneksi kaikki oli kuitenkin hyvin [:)] Uskon että säikähdit varmasti todella kovin. Nyt vain lepoa ja iloisia ajatuksia. Voimia!
 
Oli se hirveetä ja itkulle ei meinaa tulla loppua, vaikka kaikki näyttäis olevan hyvin. Pienessä shokissa tässä on nyt sitten vappua vietetty, eilen tosin ei tullut enää vuotoa, mutta nyt näyttää siltä että se alkaa taas...
 
Tsemppiä nobody! Näin tuon mielenkiintoisen otsikon etusivulla ja tulin lukemaan jutun... itku pääsi, aika hurja juttu, mutta onneksi toinen veijari siellä vielä polskuttelee ja toivottavasti polskuttelee loppuun saakka [:)]
 
:) Onneksi kaikki meni kuitenkin hyvin :)

Täällä oli myös erilainen vappu. Kotona maattiin ja oksennettiin. Hienoa oli, tai sitten ei :D No kyllä sen kestää, ku tietää, miksi voi näin kauhean huonosti.
 
Nobody  - Olipas hurja Vappu sulla ja varmasti hurjalta tuntuu vieläkin. Paljon tsemppiä sinne ja kyllä se nauttiminen raskaudesta vielä jossain vaiheessa astuu kuvaan. [:)]
 
Takaisin
Top