Epäsäännöllinen kierto - millä viikolla olisin raskaana?

Jzin

Vasta-alkaja
Hei kaikille! Olen nyt pääni miettinyt puhki ja laskeskellut, mutta aina arvaukset vaihtelevat viikkojen 4-7 välillä.

Raskaustesti näytti selvät kaksi viikaa viime sunnuntaina 29.9. Aloimme yrittää heinäkuussa.

Vuoden alussa lopetin e-pillerit ja sen jälkeen kiertoni on vaihdellut 34-45 päivän välillä. Oikeastaan joka toinen kierto on ollut n. 35 ja joka toinen n. 43. Jos joka-toinen-vuorottelu pitää paikkaansa, niin nyt olisi ollut n. 35 vuoro.

Viimeisimmät kuukautiseni alkoivat 24.8. Tänään on kp 43.

Itse veikkaisin ihan tuntemusten perusteella viikkoa 6-7. Soittaessani ja sopiessani aikaa neuvolaan, niin he laskivat keskiarvoksi viikon 6 (nyt jo 7 alkanut, jos näin on). Kaikkiin mahdollisiin raskausappeihin yritän laittaa kp 30-40, niin aina tulee viikot 4-5 (tosin täähän on tekninen toteutus :D).

Ensiviikon lopulla käyn neuvolassa. Osaako ne sanoa siellä varmaksi vielä mitään vai pitääkö mun odottaa myöhempään ultraan?

Ärsyttää, kun en tiedä millä viikolla olen, en voi ja osaa laittaa oikeita viikkoja appiin enkä voi varmaksi seurata missä tahdissa vauva kehittyy. Eihän näillä ole lopulta kokonaiskuvassa isoa merkitystä, mutta haluaisin seurata vauvan kehitystä viikko viikolta.
 
Ei ne varmaan mitään sen tarkemmin osaa sanoa neuvolassakaan. Mulla oli edelliset menkat 22.8 ja sovelluksen mukaan olisi 6+3 tänään. Epäilen itse, että ovis on ollut viikko myöhemmin. Eli todellisuudessa olisin 5+3. Suurin merkitys sillä lähinnä on, ettei mene liian aikaisin nt-ultraan. Minusta olisi kiva jos olisin päässyt varhaisultraan varmistamaan viikot, mutta siitä ei ole ollut puhetta. On varmasti liian pientä heittoa siihen. Sähän pystyt nt-ultran jälkeen muokkaamaan päivät oikeiksi sovelluksessa.
 
Itsellä myös kk alkupäivät heittelivät... kierto oli sen 27-32. Edelliset kk alko 22.9..Todella hankalaa kyllä tietää mikä viikko nyt on.. 4-5.. kai?
 
Minä plussasin 4.10. ja viimeiset kuukautiset oli 16.8. Viikkoja siis pitäisi olla nyt kuukautisista laskettuna 11, mutta viime viikkoisesta varhaisultrasta palattiin viikoilla 6+2 eli nyt 7+2:smiley-ashamed004 toivon mukaan kaikki on kunnossa kun ensi viikolla vielä varmistellaan.
 
Takaisin
Top