Ensimmäiset oireet?

Tosi kummallinen oire, mutta siis poskien kuumotus ja punoitus jo pari päivää ennen plussaa 😂 työkaveritkin jopa mainitsi asiasta, kun varsinaista syytä tuolle punoitukselle ei ollut
Minulla oli tämä ihan sama. Muistan, että kerroin siitä siskollenikin. Voi toki olla, että liittyi ihan luteaalivaiheeseen kuuluviin lämmönnousuihin, mutta ekassa luomukierrossa, josta en vielä siis raskautunut, tuollaista ei ollut. Mutta koska mulla N=1, niin yritän suhtautua varovaisesti siihen, oliko se oikeasti raskausoire, vaikka niin kaikesta huolimatta uskonkin. 😅
 
Minulla oli tämä ihan sama. Muistan, että kerroin siitä siskollenikin. Voi toki olla, että liittyi ihan luteaalivaiheeseen kuuluviin lämmönnousuihin, mutta ekassa luomukierrossa, josta en vielä siis raskautunut, tuollaista ei ollut. Mutta koska mulla N=1, niin yritän suhtautua varovaisesti siihen, oliko se oikeasti raskausoire, vaikka niin kaikesta huolimatta uskonkin. 😅
Ei mullakaan muissa kierroissa ollu, vaikka sainkin joka kierrossa ovisplussan kiinni 😃
 
Mulla oli vaan sellanen tunne, et nyt on ehkä tärpännyt. Menkkojen piti alkaa ja jo ennen sitä (aika monena päivänä menkkojen oletetun alkupäivän ympärillä) oli sellasta menkkakipumaista tunnetta alavatsalla ilman menkkoja ja normaalisti tää kipu tulee vasta sitten, kun verta alkaa tulemaan. :D mulle ei tullut sitä normaalia ärsytysvitutustakaan, joka yleensä on päivää ennen menkkoja. Muusta en osannut epäillä, koska rinnat on yleensä aina kipeet puolesta välistä kiertoa menkkoihin asti. Ehkä sellanen kummallinen hikoilu, flunssaoireiden voimistuminen ja päänsärky. Kolme päivää menkkojen piti alkaa-päivästä tein testin ja plussa sieltä tuli.
 
Pahoinvointi ja väsymys. Niin klassiset oireet, kuin olla ja voi. 😂 Mies väittää minun myös muuttuneen hössöttäväksi.
 
Takaisin
Top