Ensimmäinen

Moi kaikki!
Mä täällä edelleen elän toivossa että olisin raskaana.. Olen siis kirjoitellut tänne aikaisemmin kaikenmaailman oireista. :)
Nyt olis kp 32/32. Eilen tuntui hetken aikaa menkkakipuja, tosi lieviä kylläkin. Tänään aamulla samoin, mut viel lievempiä. Vaan ei oo alkanut. Ja toivottavasti ei alakaan! :)
Pissalla oon alkanu ravaamaan tosi usein. Nytkin aamun aikana vaikka en juonut ku kupillisen kahvia, niin ravasin tunnin välein pissalla. Joo, kahvi pissattaa mut ei oo kyllä koskaan noin usein tarvinu käydä vessassa. Välillä, etenkin vasemmalla puolella alavatsassa tuntuu pientä vihlaisua. Ja nännit edelleen arat, ollut jo varmaan kaks viikkoa.
Tein negatiivisen testin kp 28/32, vähän liian aikaista juu..
No, ei auta muu kuin jännäillä että tuleeko ne menkat vai ei. :(

Onnea teille plussanneille! :)
 
 Onnittelut uusille plussaajille! Itse testasin juuri, vkot 3+6 ja aivan puhdas negatiivinen tulos. Ihme ja kumma! Mulla ollut kerran tuulimunaraskaus ennen tyttöä ja silloinkin muistelen plussanneeni tosi aikaisin, nyt ei vieläkään mitään.. Hitusen menkkamaisia kipuiluja ollut tänään, eilen niinkuin myös toissailtana sänkyyn mennesä oli toooosi lähellä ettei tullut oksu.. Nenä tosi tukkoinen, ei vuoda vaan paksut limakalvot siellä nyt tms. No, josko sitä pitäisi nyt vain maltilla odotella, mutta kun ei jaksaisi  Ja nyt on alkanut olee niin fiilis että kivahan se olisi, saisi tyttökin seuraa. Parin päivän päästä uusi testi jos ei menkkoja kuulu!
 
Hei TIUPU täällä kans eletään toivossa että oltais raskaana....kiertopäivä 20 alkaen ollut raskauteen viittaavia oireita........tällä hetkellä tehny kaksi negaa mutta mutta ei oo menkkojakaan kuulunu ja nyt olis kp 35  menossa.......nyt odotellaan ja tehdään testi vaikka vasta viikon päästä ja uutena oireena mulle on nyt tullu kiukkuisuus =)
 
Jännät paikat sullakin siis pemppu. :)
Pelottaa että testi onkin negatiivinen. Se pettymys on jotain aivan kauheeta. :(
Mulla alkoi oireet jo ihan muutaman päivän päästä oviksesta ja edelleen siis jatkuu..

Toivotaan, että ne plussat sieltä pätkähtäis! :)
 
Voi hittolainen sentään! Tänään tein "varmistustestin" joka nega. Oon kuitenki ennen tätä saanu pari haaleeta haamua ja yhden ihan kunnon haamulaisen. Ja oireet vaan vahvistuu päivä päivältä, joten tosi outoa. Oon kyllä kuullu noista David-merkkisistä testeistä paljon huonoa, en tiiä miks menin niitä ostamaan. Mut edelleen olen varma että olen raskaana, jos ei vuotoa kuulu. Täytyy käydä ostamassa vielä jokin muu testi. :)

Fuyu
 
 Voih Fuyu, tuollaisen David-testin minäkin tein ja piti tulla erittäin herkkä testiliuska mukana mutta eipä tulut. Lupasivat postittaa sen huomiseksi. Toivotavasti sinulla on ollut vain kehno testi ja toisenlaisella saat positiivisen vastauksen!!!!
 Tiukulle ja Pempulle myös tsemppiä matkaan! On tämä raskaus yhtä pelkäämistä.. Ensin että on raskaana, sitten että se 12vkoa tulee täyteen, muttei se lopu siihenkään, kyllä se huolettaa jokapäivä synnytykseen asti...
 Pissalla tääläkin juostaan, öglötystä ollut tämän päivän. Ei mitään oksu meininkiä mut sellainen öglötys vaan. Lisää oireita, vain se plussa puuttuu.. emoticon  kuva kuvastaa minua näppyineen päivineen  emoticon
 
Täälläkin yksi mamma ilmoittautuu muiden joukkoon. Löysin tämän palstan sattumalta ja nyt olen tääl käynyt säännöllisesti lukemassa. Rohkastauduin kirjottaan.

Tein viikko sitten keskiviikkona raskaustestin joka näytti positiivista. Torstainenkin testi näytti aikas vahvaa plussaa. Raskauden mahdollisuus oli olemassa,mutten tiennyt olevani raskaana. Luulin oireden johtuvan pitkittyneestä flunssasta. Oletin kuukautisten alkavan ja niin mielestäni alkoivat mut hyvin niukkana.  Kyseessä on toinen raskaus, ensimäisestä 7kk ikäinen tyttö. Varsinaisti ajattelimme alkaa yrittämään toista lasta vaikka ilman ehkäisyä olemmekin olleet reilut pari kuukautta. Esikoisella oireet alkoivat miltei heti ja olinkin nyt varma et kyl tiedän et millon olen raskaana,mut toisin kävi.

Ihan varma en ole la ajasta ja päivistä missä mennään mut luultavasti 4.12. ja viikot/päivät 5+0

Jotenki on vieläkin epäuskoinen olo et olenko oikiasti raskaana. Oireeta kyllä on,mut  osa erilailla kun esikoisella. Muutenki pelottaa keskenmenon ja tuulimunan mahdollisuus. Olen sellanen huolehtija murehtia ihan liiaksi...maalailen kauhukivia jo etukäteen. :( Ei olla uskallettu keroilla tästä vielä ihmeemmin. Jotenki ihan erilailla sitä on varuillaan eikä uskalla viel iloita.

Paljon onnea kaille plussanneille! <3
 
Paljon onnea uusille plussanneille, ja tsempppiä piinailijoille :)

Täällä edelleen kaikki hyvin. Parin päivän ajan on kyllä ollut välillä lievää mahakipua, mutta ei kuitenkaan niin kovaa, että tarvitsisi oikeasti huolestua. Kaippa tuo on ihan normaaliksi luokiteltavaa vielä. Pelottaa niin kovasti.. kun vaan kaikki menisi hyvin tällä kertaa..
 
  Täällä taisi selvitä miksi testi näyttää negaa ainavain. Juuri huomasin rusehtavaa pikkuhousunsuojassa ja pyyhkiessä tuli punertavaa.. Että se siitä sitten. Tsempit teille kaikille muille plussaajille, toivottavasti masuasukit pysyvät matkassa!!!!!
 
Pahoittelut Escada! Itselläni vastaava tilanne viime syksynä, olihan se melkoinen pettymys..
Jotenkin välillä tuntuu, ettei uskalla oikein iloita vielä tästä raskaudesta, kun ympärillä niin paljon keskenmenoja, pahin juuri viime viikolla, jolla raskaus oli jo kyllä suht pitkällä, varmaan ainakin viikolla 16.. Olo on kyllä sellainen, että raskaana oon, kun vatsaa kipristää, rinnat on arat ja vatsa turvoksissa, mutta silti.. Ja niin, tuo väsymys..
 
Heips,löysin tämän keskustelun ja ajattelin liittyä. :) Meillä on siis entuudestaan kohta 1,5-vuotias poika ja positiivisen testin tein 29.3.12,tänään tuli rv 5. <3 Toivottavasti kaikki menee hyvin ja loppuun asti,onnea myös teille muille plussanneille! :) Mahassa on menkkamaista tunnetta,ruoka maistuu paremmin ja vessassa saanut useammin käydä. :D Parina aamuna on nyt ollut vähän etova olokin.Tästä se lähtee.. <3 Eka neuvola on vasta 7.5,tuntuu pitkälle ajalle odottaa. :) Escadalle pahoittelut. :(
 
Heippa kaikki! Voi Escada, harmi että jouduit pettymään :(
Soitin eilen neuvolaan, ja ensimmäinen aika saatiin 26.4, eli jotakuinkin kolmen viikon päästä. Niin kauan! Miten ikinä jaksan odottaa niin pitkälle? Silloin ollaan jo viikolla yhdeksän.. Toivottavasti odotus palkitaan ja kaikki on niinkuin kuuluukin. Kolme viikkoa aikaa pelätä pahinta. Edellisessä raskaudessa pääsin ultrattavaksi jo ekassa neuvolassa raskausviikolla 9. Yleensä ultraa ei noin aikaisin tehdä, jos oikein olen ymmärtänyt? Kaikki ihmettelivät, miksi oli jo niin aikaisessa vaiheessa ultrattu.. Siitäkin syystä olen nyt koko ajan miettinyt, että pääsenköhän ultraan nytkin ekalla käynnillä? Jos pääsen, olen ikionnellinen, koska minun on pakko saada tietää, että kaikki on hyvin. Jos en, joudun elämään koko ajan siinä pelossa, ettei siellä ketään olekkaan, tai ainakaan kaikki ei ole kunnossa. Ajattelin pyytää neukkarilta, jos hän voisi pikaisesti sinne kurkistaa, mutta toisaalta tämä on eri-neukkari kuin viimeksi.. Ultrauslaite on juuri sen toisen (neuvolassamme on vain kaksi neukkaria..) neukkarin huoneessa, ja luulen että sen takia hän sitä viimeksi käyttikin; kun kerran olis siinä vieressä, eikä ollut mikään kiire. Nyt menen kuitenkin tämän toisen neukkarin pakeille, niin taita jäädä ultra vain haaveeksi..

emoticon

Pakko olisi kyllä saada tietää mitä siellä tapahtuu. Vai tapahtuuko mitään? Onko siellä edes ketään vai näyttikö testi väärin? Jos on, niin ollaanko siellä hengissä? Jos ollaan, niin ollaanko kunnossa? Onko jokin vialla? Vaiko ei?

emoticon

Kuinka minä ikinä selviän sinne neuvolaan asti..
 
Pahoittelut ja halit Escadalleemoticon

Tervetuloa mukaan, Lena87emoticon

Tiitiäinen, mulla oli esikoisesta eka neuvola joskus vkolla 9. Viikolla 9+ ultrattiin th neuvolalääkärillä. Tuolloin asuin Etelä-Savossa.  Täällä Helsingissä taas ultrattiin joka neuvolalääkärikerralla, mutta terveydenhoitaja ei ultrannut ollenkaan. (muutin siis raskausaikana Savosta takaisin Hki) Kannattaa kysästä hoitajalta sitten. Ja onhan vaihtoehtona vielä yksityinen alkuraskauden ultra. Se toki on melko hinnakas. 

Omaa, närästää niin kauheasti! Tai no, ei vielä kauheasti, mutta jatkuvasti. Lisäksi tuntuu et on kokoajan "kupla" kurkussa. Alavatsakivut on hiukka hellittäneet, mutta vielä tuntuu välillä ikävää juilintaa. Ja väsyttää. Voi herraisä sentäs. Onneks on kaunis ilma, siitä saa hiukan energiaa!
 
Jeps......täti saapui kylään elikkä häivyn tältä palstalta kun ei ollakaan raskaana :/
 
Raskaustesti tosiaan tehty tuossa reilu viikko sitten, kun menkat oli myöhässä ja positiivista näytti!! :-) Vähän pelokas ja epävarma olo itellä, kun tuntuu että keskenmenoja ja "tuulimunia" on kovin paljon ihmisillä... :/ Eka neuvola on 24.4 eli sinne asti pitäisi odotella :)

Lapsi olisi eka meille molemmille, jätettiin pillerit pois tuossa tammikuun lopussa ja odotettiin ekat menkat jonka jälkeen jätettiin kaikki ehkäisy pois. Ei varsinaisesti "yritetty" mut ajateltiin et se on tullakseen jos tulee ja nyt näyttäisi siltä että tulisi :)

Laskettu aika on netin laskurin mukaan 1.12 mut ilmeisesti tarkentuu sit vielä ekassa ultrassa. Aivan intona olen jo asiasta, vaikka jännittääkin selvitäänkö tästä kunnialla... Sivuoireina on kuitenkin tullut jo voimakasta vatsakipua ja rinnatkin on jo melko arat. Muutenkin sellaista oksettavaa tunnetta on päivittäin, vaikkei oksetakaan. Niin ja kun urheilen paljon, hyppimisen olen joutunut jättään välistä, se ei tunnu ollenkaan hyvältä. Eli näillä mennään tällä hetkellä.. :-)

Onnea kaikille muillekkin ja voimia tietysti niille, jos jo alussa on joutunut pettymään :/
 
Onnea uusille plussanneille! Ja pahoittelut joilla ei raskaus jatkunutkaan. :/ Kamalaa tää väsymys ja huonomuistisuus. Muistin kyllä että alkuraskaudessa olin viimeks tosi väsynyt mut en muistanut että se on tällästä :/ ja perhana ku unohdan kaiken ja oon totaalinen lahopää. Ehkä tää taas joskus paranee :D sitten ku imetys o loppu :D Kamala nähdä lähimpiä ystäviä ja niiiiin tekis mieli kertoo mutta en oikeen voi. Jotenkin sellanen epävarma olo raskaudesta mutta viimeksikin se todentu vasta ultrassa.
 
Me siis kavereiden kanssa nähdään aika harvon ni tällässeest aisast ois kivempi kasvotusten kertoo. Mutta minkäs teet :/
 

Heippa kaikille! Ehkä mäkin uskallan liittyä joukkoonne, jos vain sopii :) Ihan uusi olen tällä palstalla!

Pari päivää sitten tein raskaustestin, kun olin jo muutamia päiviä epäillyt olevani raskaana. Menkkoja ei ollut kuulunut muutamaan päivään ja alavatsan nipistelyjä tuntunut myös jo useita päiviä. Todella selvä plussahan sieltä sitten tuli :)

Raskaus on toivottu ja meille ensimmäinen, joten kaikki on hyvin hyvin uutta ja jännää! Apuva :)

Kaikki on vielä todella alussa, rv 6 aluillaan, joten ei tässä uskalla vielä ihan hirveesti huudella, mutta toivotaan että kaikki menee hyvin. Vielä ei ole pystynyt soittamaankaan mihinkään kun on tää pääsiäinen. Laskurin mukaan laskettu aika ois 10.12.12.

Onnea kovasti kaikille jouluodottajille, on tää niin ihanaa! :)
 
Itse tein testin 28.3 illalla, kun oireita tuli ja tuli. Ja plussa sieltä tuli. La on 4.12 ja siirtyy varmaan 9.12, kun jokaisen raskauden aikana on siirtynyt.

Eka neuvola on jo 18.4, mutta varmaan johtuu siitä, kun minulla on 2 sektiota takana, niin haluavat vähän tarkemmin seurata tätä raskautta.

Tulenpa jatkamaan myöhemmin, kun mussukat riehuu. :)
 
Takaisin
Top