Ensimmäinen joulu perheenä

Miramaria

Tietävä tietäjä
Heippa! Joulu lähestyy, kuinka teillä vauvavuotta viettävillä vietetään tänä vuonna joulua?

Meidän vauva-joulusta on jo aikaa, mutta päällimmäisenä taisi olla tunne, että halusin olla ihan rauhassa oman perheen kesken...vaikka loppujen lopuksi kuitenkin juoksimme mummolat ja anoppilat ympäri joulun aikaan. Kerrankin tosin askartelin joulukortit itse ja innostuin omituisen paljon joululimpusta, glögistä ja mandariineista...

Millainen joulu teille on tulossa? :)
 
Muokattu viimeksi:
Meillä joulun merkitys selvästi kasvoi vauvan myötä. Joulu on aina ollut tärkeä, mutta tänä vuonna erityisesti. Esimerkiksi vaikka vietämme joulua vauvan isovanhempien luona, piti kotiinkin kuusi hankkia. Tähän mennessä meillä on ollut pöydällä pidettävä minikuusi. :)
 
Minä en ole varmaan koskaan ollut näin huonosti valmistautunut jouluun. Vauva on vienyt kaiken huomion, ja kastekin oli nyt joulukuussa, joten jouluun en ole kerennyt niin keskittyä. Yleensä olen ostanut lahjat hyvissä ajoin ja tehnyt ruokia pakkaseen, nyt ei ole kuin yksi laji valmiina. Onneksi vietämme sukujoulua, joten en joudu stressaamaan ruuista, kun jokainen tekee jotain.

Päätin, että ostan vauvalle vain yhden joululahjan, kun kummeilta, mummeilta ja muilta tulee lahjoja kuitenkin. Nyt yritin sitten jouluruuhkassa katselle vauvojen leluja, mutta ei näin pienelle (2 kk) löydy mitään. Lopputuloksena on, ettei minulla ole omalle vauvalleni hänen ensimmäisenä jouluna ollenkaan lahjaa. :oops: No, onneksi kummi toi meille paketin, joten ainakin yksi lahja on tiedossa. :rolleyes:
 
Meillä vietetään tää joulu mummollassa ja vasta ensvuonna tehdään joulu kotiin kunsit onmolemmat paikalla ja eskari 1,5v niin tajuaapi sitten joulun päälle paremmin.1 lahja meiäntytsy saa meiltä vanhemmilta silläluvassa onlahja kasa isovanhemmilta ja tädeiltä.
 
Kotona omalla porukalla :Heartred niin rankka vuosi takana ettei osaa edes ajatella mitään muuta tapaa viettää sitä. Lapsille tulossa paljon paketteja :) hekin ovat ansainneet ne kaiken jälkeen.
 
Takaisin
Top