Ensimmäinen hankinta vauvalle?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Ketjutoive käyttäjältä: Mikä on ensimmäinen hankintasi tulevalle vauvalle?
 
Sänkyjä/kehtoja tori.fi:stä olen kovin ihastellut, vaan on niin kovin aikaista vielä. Liekö jotain menettämisen pelkoa tai peräti taikauskoa? kun tulee marketeissakin kierrettyä koko vauva-osastot mahd. kaukaa. Onko muilla samoja tuntemuksia?
 
Saman tyyppistä kuin Aaltokukalla, että selaillut kyllä oon kaiken mahdollisen (vaunuja, hoitopöytiä, kestovaippoja, äitiysvaatteita leggareista aina toppatakkiin saakka, tuttipulloja, ym ym ym 😅) , mutta mitään ei uskalla vielä ostaa menettämisen pelon vuoksi...
 
Me käytiin miehen kanssa jo viime kesänä pyörimässä lastentarvikeliikkeissä (miehen aloitteesta) vähän selvittelemässä hintoja 😅 ei nyt tarvi hetkeen vielä mitään hankkia, veikkaan että jossain kohtaa ostan jonkun söpön bodyn tms jos tulee eteen. Mutta ei vielä ☺️
 
Mä kerroin miehelle raskaudesta käärimällä digitestin vauvan bodyyn, eli se oli eka ostos. Tosin se oli sille raskauden alulle, mikä meni kesken, mutta kuitenkin. Nyt oon ostanut lisäksi kaksi muuta bodya, housut sekä sellasen pörröhaalarin. 😁 kehto on varastossa odottamassa, mutta muuten saa kaiken keräillä taas alusta
 
Meillä on kaikki aikaisemmilta lapsilta tallessa. Ei tarvii ostaa mitään. Ehkä joku uutuus ”pakko saada” tulee ostettua 🤭
 
Mä varasin eilen vähän käytetyn sängyn, nouto vasta Vu jälkeen. Sovittu nouto peruuntui yllättäen, oli kuulemma myynyt kaverilleen.
Sängynmetsästystä siis tiedossa, mies kaukokannustaa taustalla.
 
Muokattu viimeksi:
Ostin tässä yrittämisen aikana käytettynä Marimekon bodyn, kun oli niin halpa. Toivon, että vielä joskus saisin sen omalle lapselle pukea.
 
Mä en oo uskaltanut hankkii vielä mitään.. ehkä ru tai ehkäpä jo npu:n jälkeen uskallan pikkuhiljaa alkaa miettii hankintoja
 
Mä en oo uskaltanut hankkii vielä mitään.. ehkä ru tai ehkäpä jo npu:n jälkeen uskallan pikkuhiljaa alkaa miettii hankintoja
Sama fiilis. no sen sängyn haen, kun on tuossa lähellä ja kannan varastoon... menee myyntiin jos ei tarvetta olekaan.
 
Olen tehnyt jo vuosia sitten kirppishankintoina lastenhuoneen verhot ja pehmohelistimen ajatuksella, että joskus saan lapsen. Nää oli molemmat pakko saada silloin joskus, kun olivat niin ylettömän söpöjä. 😅 Toivottavasti kaikki menee hyvin ja saan valjastaa nämä ensi vuonna käyttöön. 😊 Muuta en ole uskaltanut hankkia.
 
Ei olla ostettu vielä mitään kun on niin aikaista. Ounastelen että yksi kaveri joka tietää näistä aikeista on hillonnut niiden lapsen kamoja nyt hiukan meitä varte, ostetaan häneltä sitten könttänä isompi satsi asioita käytettynä. :D
 
Me ei olla vielä hankittu mitään, mutta sitten jossain vaijeessa varmasti jotain jos kaikki menee vaan hyvin :red-heart: Esikoisen vaatteita ja vauvatavaroita on säästetty paljon, niin niillä pärjätään jo pitkälle.
 
Tänään oli pakko tilata h&m alesta pari body settiä kun oli niin söpöjä 😊 pari löytyy ennestään jotka olen ostanut jo 2019 ja ensimmäisestä raskaudesta 1/21 olen niillä kertonut miehelle tulevasta vauvasta.. muita hankintoja en varmaan uskalla tehdä ennen nt-ultraa
 
Esikoisen kohdalla ensimmäinen hankinta oli vauvakirja, niin mietin tälle seuraavallekin, että sellaisen voisi käydä ostamassa ja fiilistellä sen kysymyksiä jo etukäteen :smiling-eyes:
 
Tänään oli pakko tilata h&m alesta pari body settiä kun oli niin söpöjä 😊 pari löytyy ennestään jotka olen ostanut jo 2019 ja ensimmäisestä raskaudesta 1/21 olen niillä kertonut miehelle tulevasta vauvasta.. muita hankintoja en varmaan uskalla tehdä ennen nt-ultraa
Söpöys on ni-iin suloista!
Toi nt on iso virstanpylväs meille kaikille.
 
Ei olla vielä mitään ostettu (alle viikko edes tiedetty raskaudesta 😆), mutta ei varmaankaan osteta mitään ennen NT ultraa ja NIPT tulosta. Jos/kun toivottavasti päästään varhaisultran jälkeen kertomaan uutisesta lähimmäisille, niin pyynnöistä huolimatta mummot varmaan ostaa jo jotain vaatteita vauvalle. Esikoisen jäljiltä on lähes kaikki suuret hankinnat tehtynä, mutta sitten aikanaan pitää ostaa toinen trip trap ja esikoiselle uusi pinnis että kuopus saa hänen nykyisen (muuntuu mini-pinnikseksi).

Esikoisen jäljiltä on vino pino vaatteita, jotka suurimmaksi osaksi tosin ”tyttöjen” värisiä, joten jos on poika, niin sitten joutuu täydentämään uusilla vaatteilla. Niin tai näin, niin mummot todennäköisesti joka tapauksessa ostaa lisää vaatteita, koska eivät malta olla niin tekemättä 😬.
 
Vasta pari bodya kirppikseltä hankittuna, isompia hankintoja pitää alkaa seurailla Torista yms. heti kun raskaus vähän pidemmällä👌
 
En ole tehnyt vielä mitään hankintoja, toki kesän alennusmyyntejä olisi kiva hyödyntää. 😊
 
En ole vielä tehnyt mitään hankintoja. Odottelen varhaisultraa, joka on 1,5 vkon päästä. Katsotaan sen jälkeen jos jonkun ihanan bodyn tulevalle vauvalle hankkisi 😊
 
Takaisin
Top