Ennakoivia oireita?

Sama täällä Ainukka ja huomenna kans neuvolaan. Noh, ite oon ainakin asennoitunu siihen, että mennään syyskuulle ja käynnistykseen tämän kaverin kanssa. :BangHead
 
Mulla supistukset muuttu sillee et ne tuntuu nyt alavatsassa kovina, päivällä tuntu selässä.. :eek:
ja limatulppaa tuleee edellee... Ärsyttävää tällanenki oottaminenki, ku ei oo viel kunnolla alkanu mikää...
 
Tonj4 nyt vaan toivotaan kaikki sulle suppareita, ettei tarvi maata siellä yhtään enempää kuin mitä on pakko. Uskon että siellä odottaminen on vielä kamalampaa ku täällä kotona, en siis kehtaa valittaa ollenkaan. Millä viikoilla olet nyt= Luulin että käynnistys aloitetaan 1vrk vesien menosta, mutta 2 vrk???
 
Siitäkin huolimatta, että tää mun masuasukki on ruuvannut itsensä lantiosta irti, niin kyllä on muutenkin laittanu kropan koetukselle.
Liikkunut on tänään melko aktiivisesti. Mutta joo, nyt on tänään alaselkää särkenyt toden teolla ja kivuttomia supistuksia tullut enemmän, kun minään muuna päivänä. Ja osa ollut aika napakoitakin.
Saas nähdä löytääkö vauveli tiensä takasin sinne lantioon kuinka pian, kun on niin supistellut..
 
Huhhuh ei kyl ikin uskois et supistuksii voi kuolla
... kaks tuntii tullu alle 10 min tai 10 min välein. . Kauaaa ei tätä.menoa kestä ees kotona. . Ja kivat univelat ku on kolmas yö ees näköjää ettei nukuta kunnolla.
 
Nyt tiistaina on vk 40+3 mutta tää ilta hoitaja sano että aamulla pääsee lääkäriä näkee niin toivottavasti alkaisivat käynnistellä kun on kaikki paikat ihan jumissa jo täällä sängyssä makoilusta.
 
Joo mitä.nopeammi sais synnytyksen käyntii sen parempi.. ei ainakaa näitä kipuja tuu ikävä :D ei tiiä.miten päim olisi.
 
Piti tulla tännekin nyt hihkumaan, kun eilinen oli semmonen vastoinkäymisten päivä..

En tiedä oliko mun eiliset alaselkäsäryt merkki jostain (särkee kyllä vieläkin vähän), mutta äsken kun oli pakko nousta vessaan niin luulisin että rupes toi limatulppa irtoileen :) pyyhkäsin paperiin semmosen aavistuksen kellertävän räkämäisen klöntin.. Eihän se ollu kun sormenpään kokonen, mutta en sitä kyllä voi valkovuodokskaan sanoo..

edit: kivuttomia supistuksia tulee vähän joka väliin, ja välillä heräänkin niihin..
 
Mulla alkoi kaikki noin :)) nyt kärvistelen vieläki kotona supistusten kaa. Oon koko yön valvonut nyt viimesen tunnin nukkunu ja kärsinyt supistuksista.. mut nää ei oo nii säännölliset.nyt ni kestän jotenki. Tarkotus olis mennä puol 9 sairaalaa ku vesien menosta olis sit 12 h. Soitin yöl synnärilleki et tuun näytille mut mut... kätilö varmaa ihmettelee. Mihi se jäi :D
 
Niin tota, heräsin aamulla ja vauvalla on vatsassa hikka... Ei muuta tälle aamulle 41+1.
 
Kyllä täälläki vielä välillä jaksetaan hikkailla ja tänään tosiaan 40+5. :confused1
 
Nyt en kyllä oo enää varma siitä limatulpasta, että irtosko sitä sillon yöllisen vessareissun yhteydessä.. Sen jälkeen ei oo nimittäin mitään näkyny. Kivuttomia supistuksia tulee kyllä säännöllisen epäsäännöllisesti, mutta siihen jää kyllä tän hetken oireet..
 
Lääkäri puhkas kalvot äsken että saatiin loputkin vedet pihalle ja laitettiin antura vaavin päähän, edelleen vaan kahdelle sormelle auki mut jos vaikka jotain alkas tapahtuu ku vedetkin nyt tullu kokonasn ulos. Yks ainut kivulias supistus tuli yöllä.
 
Kyllä tuntuu olevan niin hiljasta täällä, että on tainnu monikin päästä tositoimiin.. Mutta en mä vaan..
 
Mulla on perjantaina yliaikakontrolli ja oletteko sitä mieltä, että sinne kannattaa varautua juuri tuohon että voi joutua jäämään sinne, eli mies ja laukku varuiks mukaan? Kun nämä viimoiset neuvola-ajat on ollu keskellä päivää, olen mennyt niihin yksin, ettei tarvi miehen lähteä töistä kesken päivää. Hän on ollut lähtövalmiuksissa aina silloin.
Oireita? Nukun ku tukki jo toista päivää, päiväunia ja osittain yöuniakin.
 
Takaisin
Top