Elokuun onnelliset - plussa tuli!

Heippa minulla oli maanantaina eka neuvola, ja siellä oli arvoi lasketusta ajasta 28.8 itselläni vanhempi lapsista syntynyt 03 ja nuorempi 08 ja nyt tosiaan iltatähti ja tarkoitus että olisi viimeinen lapsukainen olo ollut hieman etova ja rinnat todella arat jo ihan alusta asti yhden kerran jopa kunnolla oksentanut, mutta muuten todella onnellinen viikoja nyt 8+5
 
tänään käyty nt-ultrassa ja sen perusteella pomppaankin tuonne heinäkuisten puolelle, uudeksi LA:ksi tuli 30.7. Saa nähdä tuleeko synttärilahja kun itsellä syntymäpäivä 29.7. Peukut pystyyn kuitenkin kaikille elokuun odottajille minun puolesta! :)
 
Täällä ollaan! Plussaattin aaton aattona jouluna.. ekassa neuvolassa käyty ja LA olis 26.8 ja me ollaan niin onnellisia :Heartred tää olis meidän esikoinen. MUTTA 6.2 vasta eka ultra ja jotenkin vasta kun näkee sen niin uskoo siihen, että oikeesti tässä nyt vauvaa odotetaan.. toisaalta pelottaa ihan järkyttävän paljon onko siellä sit oikeesti ketään.. tänne onkin helppo tulla toistaseks purkaa paineita, kun ei olla oiken kellekkään kerrottu vielä. Ihan järkyttävän huono olo koko ajan, ollu sellanen 2kk oksennustauti tässä.. mutta lopussa kiitos seisoo :Heartred mitä muille kuuluu?? =)
 
^ Mulla oli ihan samat fiilikset, että uskon vasta kun näen, vaikka oireet vahvasti puhuivat puolestaan. Ultrassa 22.1 se sitten näkyi köllöttelevän, joten uskottava on :wink LA 29.8.
 
ihanaa kun tulee uusia ihmisiä :) joo se ultra muuttaa kaiken todellisemmaks kyllä. täällä alkaa oleen jo oikeastaan melko hyvä oli kaikinpuolin, mitä nyt urheillessa hengästyy enemmän :) mulla siis nyt 12+6 menossa.
 
Minäkin vihdoin sain kirjotettua tänne, lukenut olen koko ajan. Eli 12+3 menossa kierron mukaan. Pe nt-ultra, mutta neuvolassa kuuneltu eilen sydänääniä, joten ihan vahvat fiilikset että joku siellä köllöttää :)
 
Hei kaikki elokuiset,

haluaisin liittyä mukaan odottelemaan ja jännäilemään. Olen 33-vuotias, tamperelainen jo yhden 4-vuotiaan pojan äiti. Nyt odottelemme uutta perheenlisäystä. LA aika on 6.8. Nyt taidetaan elää viikolla 14+0. Takana on nt-ultra, josta ei ainakaan ilmennyt mitään huolestuttavaa, joten nyt uskaltaa jo hieman unelmoida loppukesän tähdestä. :love7
 
Täällä ensimmäistään odottelee 28v nainen Helsingistä ja viikkoja 14+4 takana.

Ultrassa kaikki tietysti konkretisoitui ja nyt varmaan eniten odottelen että turvotus muuttuisi oikeaksi vauvamahaksi ja rakenneultrassa pääsisi kurkkaamaan kumpi on tulossa :)
 
Täällä myös uusi käyttäjä, 32-vuotias äippä Kouvolasta. Plussasin uudenvuodenpäivänä, joulusta asti kyl epäilin raskautta. Tähän asti olen vaan lueskellut näitä keskusteluja tunnuksettomana. Nyt viikkoja kasassa 12+2, kotona 2-vuotias poika ja la 25.8. Np-ultrassa käytiin perjantaina, siinä oli kaikki hyvin. Pieni sydän sykki ja mukselo vastasi viikkoja täysin :) Kromosomituloksia ei vielä ole saatu, mut omat fiilikset on hyvät :) Tässä alkaa vähitellen jo uskaltaa ajatella vauvaa ihan konkreettisesti :)
 
Takaisin
Top