Elokuun elämää

Tuhinamurmelille tsemppiä. Toi päivähoidon aloitus on yksi niistä asioista, joita mä en todellakaan haluaisi enää tehdä kolmatta kertaa, mutta kaipa se on kestettävä kaiken muun ihanan vuoksi. Se on vaan niin haikea tapahtuma.
 
Sinne se pieni ihminen jäi itkemään. Koitti viel raukka takertua tiukkaan mun vaatteisiin kiinni. Voi itku, mutta kyl se helpottaa ennemmin tai myöhemmin.
 
Hitsi, piti varata aika sokerirasitukseen, mutta oon ihan täydellisesti unohtanut, että milloin. Eka labra seulontoineen on ensi viikolla ja ultra vajaan kolmen viikon päästä, muttamutta..
 
Mulla oli ekassa raskaudessa sokerirasitus viikoilla 12-16 ja sitten joskus 22-

Tuhinamurmeli, miten teidän päivähoidon aloitus on edennyt? On toi niin sydäntä raastavaa.
 
Mulla on kans alkanut tällä viikolla työt loman jälkeen ja esikoinen meni taas tarhaan :sad001
Onneksi ne kaikki kyllä tottuu siihen jossain vaiheessa. Meillä oli silloin se ensimmäinen kuukausi vähän hankalaa ku aloitettiin, mutta yllättäen nyt loman jälkeen poitsu oli ihan mielissään menossa sinne. Saattaa kyllä johtua siitäkin et vaihtoi tarhaa nyt ja tuo on paljon parempi ja ne ihmiset siellä jotenkin kivempia :)

Siis mää oon niin jäänyt kaikesta jälkeen...hyvä jos saan paria ketjua enään luettua. Saatika kirjoitettua mitään ku on kokoajan niin kauhee kiire ja sen 1-2 tuntia mitä on kotona olo aikaa tuossa niin en jaksa mitään ja on huono olo :sad001
Vaikkakin pahoinvointi on nyt ehkä ihan vähän hellittänyt ettei oo kokoajan ihan oksennuksen piättämistä :) ... koputan puuta :)

Sorkke tästä valituksesta :sad001
 
Hui tv:ssä tulee ohjelma sairaalloisen lihavista odottajista. Painavat lähemmäs 200kg :eek: ja joo istun sisällä sohvalla vaikka ulkona on upea ilma.. :D
 
Ninni...ulkona on niin kuuma, että ei tee hyvää lähtee tässä tilassa rehkimään :D Mutta huomenna sitten kun ehkä viilenee, ei meistä tollasia tuu...noi on jenkkejä.
 
Tänään ulkona oli kuuma ja painostava ilma. Ei mitenkään miellyttävä. Poika oli myös hyvin hankala (tai siis on tullut nyt siihen ikään, ettei äiti saa kadota näkyvistä. Sain aikaan huudon mm. laittaessani ruokaa jääkaappiin. Tänään on huudettu kovaa, monta kertaa. Mies tuli aika myöhään kotiin ja huomenna tulee vielä myöhemmin.

Tänään ollut aika uupunut olo, monella tapaa. Ei jaksaisi edes lähteä mihinkään vauvakahvilaan, mutta varmaan se helpottais tuota pojan kyllästymistä ja "eroahdistusta" kun olis riittävästi mielenkiintoista seurattavaa.

En jaksa tehdö kotitöitäkään, mies tekee paljon enemmän. Siitäkin on nyt morkkis.
 
Takaisin
Top