Elokuisten lista

Täällä myös yksi elokuinen, LA 20.8.2013 näillä näkymin.Ultra tosin vasta ensi viikolla, joten siellä selviää missä oikeasti mennään :)

Olen itse 22 -vuotias ja Hyvinkäällä synnytellään esikoista.
 
Tervehdys... josko minäkin varovaisesti uskaltautuisin liittyä tänne elokuisiin.. la näillä näkymin 20.8. Esikoista odottelen ja ikää itselläni 29 vuotta.. Tays, luultavasti synnärinä jos niin pitkälle päästään.
En ole asiasta uskaltanut vielä kovinkaan innostua ennen kuin tiedän että kaikki on ok ym. Oli aikasmoinen yllätys tämä ja tässähän aika on mennyt asiaa sulatellessa..
 
Tervehdys! täällä olis kahden lapsen äiti Helsingistä, 29v. Uusi tulokas yllätti ja laskettu aika olisi 9.8. Edellisen lapseni synnytin hurjat 4kk sitten, joten vertaistukea tullaan varmasti tarvitsemaan jotta jaksaa! :)
 
Laitoinki jo aiemmin viestiä, mutta listalle en ole päässyt. Eli ensimmäistä odottelen, ikää minulla on 26 ja laskettuaika ois 7.8 :)
 
Heippa. Listasta osa tiedoistani puuttuu vielä, ajattelin että on varmaan mennyt aiempi viestini ohi. :) Eli Siri*, ikää 26 v., toinen lapsi, arvioitu saapuminen 3.8. ja OYS
 
Listan tekijä sai valitettavasti keskenmenon, joten ymmärrettävistä syistä tuskin enää listaa päivittää. :( Tervetuloa silti kaikki uudet!
 
Voisihan joku tehdä uuden listan? Innostuisiko joku tekemään listan ja päivittämään sitä.
 
Täällä olisi 22 vuotias ensimmäistä lastaan odottava, LA olisi 9.8.2013, tarkoitus olisi synnyttää Hyvinkään sairaalassa. :) Onnea kaikille odottaville!
 
Täällä olisi 31-vuotias ekakertalainen, LA 12.8. ja HUSissa... Kyselen vähän myöhemmin muita samalta suunnalta ;)
 
Hei!!

Minut voi poistaa listalta. Kohdusta ei löytynyt kuin ruskuaispussi ja lääkkeellinen tyhjennys on tehty :(

Oikein mukavaa odotusaikaa teille kaikille :) Voikaa hyvin!

 
La muuttu täällä viikolla eteenpäin eli uus la olis nyt sit 19.8. Katotaas Koska pieni päättää tulla sitte :)
 
Alustava LA 17.8. Ensimmäinen ultra vasta ensi viikolla, joten varmistunee vasta siellä. Voi kun kaikki olisi hyvin! Olen 29v, synnytän ensimmäistä kertaa, lähin sairaala on Jorvi, en tosin tiedä passittavatko tilan puutteen takia Helsinkiin.
 
Hei! Täällä kans yksi ilmottautuu joukkoon mukaan..
Tässä kuussa täytän 30vee (HUI!!) ja odotan toista lastani. Esikoinen täyttää toukokuussa 2 ja tämän mahassa kasvavan la olisi 15.8 ja synnytyspaikkana olisi phks.
 
oli tänään npultra ja laskettuaika muuttu viikolla, onkin nyt 27.8 eikä enää 21.
viikon pidempään saa synnytystä nyt odottaa
 
Siirryn varovaisesti tämän kuun puolelle tuolta syyskuisista. :)
Eli täällä toisen lapsen odottaja Oulusta, ikää 25vuotta, LA 31.8. ja synnytyssairaala Oys.
 
Takaisin
Top