Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tervehdys! Näyttää hiljenneen tämä ketju, onko täällä enää ketään vai onko kaikki muut jo plussanneet paitsi minä? :tears:

Yk 11 käynnistyi juuri sopivasti joulun alla ja fiilikset on aika pohjilla.. helmi-maaliskuun taitteesta on tahkottu. Kävin syksyllä gynellä ja kaikki pitäisi olla kunnossa. Alkaa jo tympiä ajatus että jospa seuraavasta tärppää.. niin, jospa.
 
Mä oon tänne joskus kirjotellut. Meillä starttas just yk20+. :loudlycrying:
Ei mulla ainakaan oo enää mitään jännitystä että plussa tulis.
Syön nyt noi letrot pois ja sitten loppuu yritys. En tiä onko noita letroja järkeä syödä jos tulosta ei tuu, kun ei me sitten enempää apuja haeta (IVF ois seuraavana). Ikääkin tulee ens vuonna jo 38. Enkä usko että lääkäri niitä meille enää kirjottaa sit kun nää on loppu.

Ilmoittauduin tuonne -22 ryhmäänkin mutta en tiedä viitsinkö pilata muiden intoa näillä mun "vittu, ei tuu mitään"- jutuilla.:tears:
 
Mä oon tänne joskus kirjotellut. Meillä starttas just yk20+. :loudlycrying:
Ei mulla ainakaan oo enää mitään jännitystä että plussa tulis.
Syön nyt noi letrot pois ja sitten loppuu yritys. En tiä onko noita letroja järkeä syödä jos tulosta ei tuu, kun ei me sitten enempää apuja haeta (IVF ois seuraavana). Ikääkin tulee ens vuonna jo 38. Enkä usko että lääkäri niitä meille enää kirjottaa sit kun nää on loppu.

Ilmoittauduin tuonne -22 ryhmäänkin mutta en tiedä viitsinkö pilata muiden intoa näillä mun "vittu, ei tuu mitään"- jutuilla.:tears:

Täällä nyt yk20 keskenmenon jälkeen. Minäkin meinasin käydä kirjoittamassa 2022-ryhmään,mutta en myöskään kehdannut aloittaa sitä omalla ärtymyksellä ja surulla.
 
Tämä voisi olla mullekin hyvä ketju, en ole tainnut aiemmin tähän kirjoittaa. Pidin syksyllä pitkän foorumi-tauon ja nyt olen ollut aktiivisempi tuolla km ja lapsettomuuspuolella. En ole enää aikoihin laskenut yk:ta, mutta meidän yritys on siis alkanut heinäkuussa 2018 ja jatkuu yhä. Keskenmenoja on ollut neljä tai viisi, joista yksi myöhäinen menetys. Hoidoissa me ei olla eli ihan luomuna yritetään. Aika usein tuntuu että tämä on aikamoista päätä seinään hakkaamista.

Nyt odotan joko jouluplussaa tai joulumenkkoja, kumpi sitten päättääkin tulla :Grimacing Face:

Emir ja Onnenomena on ainakin tuttuja muista ketjuista, paljon halauksia teille :red-heart: Kovasti toivoisin teille pysyvät plussat, teilläkin on niin pitkä ja raskas taival takana. Ja kaikille muille tottakai myös. :red-heart:
 
Tervehdys! Näyttää hiljenneen tämä ketju, onko täällä enää ketään vai onko kaikki muut jo plussanneet paitsi minä? :tears:

Yk 11 käynnistyi juuri sopivasti joulun alla ja fiilikset on aika pohjilla.. helmi-maaliskuun taitteesta on tahkottu. Kävin syksyllä gynellä ja kaikki pitäisi olla kunnossa. Alkaa jo tympiä ajatus että jospa seuraavasta tärppää.. niin, jospa.

En nähnyt sun viestiä ollenkaan, kun oli eri sivulla :D

Teilläkin on jo pitkä yritystaival takana, kovasti tsemppiä, toivottavasti pian onnistaa :red-heart:
 
Tämä voisi olla mullekin hyvä ketju, en ole tainnut aiemmin tähän kirjoittaa. Pidin syksyllä pitkän foorumi-tauon ja nyt olen ollut aktiivisempi tuolla km ja lapsettomuuspuolella. En ole enää aikoihin laskenut yk:ta, mutta meidän yritys on siis alkanut heinäkuussa 2018 ja jatkuu yhä. Keskenmenoja on ollut neljä tai viisi, joista yksi myöhäinen menetys. Hoidoissa me ei olla eli ihan luomuna yritetään. Aika usein tuntuu että tämä on aikamoista päätä seinään hakkaamista.

Nyt odotan joko jouluplussaa tai joulumenkkoja, kumpi sitten päättääkin tulla :Grimacing Face:

Emir ja Onnenomena on ainakin tuttuja muista ketjuista, paljon halauksia teille :red-heart: Kovasti toivoisin teille pysyvät plussat, teilläkin on niin pitkä ja raskas taival takana. Ja kaikille muille tottakai myös. :red-heart:
Voi että teilläkin on jo hävyttömän pitkä yritystaival.
Ootteko aatellu että joskus hakisitte apuja tai ootteko käyny jossain tutkimuksissa.
Paljon halauksia sulle.:red-heart:
 
Minäkin oon joskus tähän kirjoitellut ja lähtöviivalla täällä yhä odotellaan ja kattellaan miten väki kirmaa ohi oikealta ja vasemmalta. Yritys aloitettu 04/20 ja ilman yhtään tärppiä päädyttiin hoitoihin kesällä-21. Siitä saaliina muutama pakkasalkio ja yksi kkm.

Mä en juuri osallistunut tuohon raskaaksi 2021 ketjuun, enkä aio vilkaistakaan tuota 2022 ketjua. Eniten pyörin raskaaksi-20 ketjussa, lapsettomuuspuolella sekä km-puolella.

Ei oikein motivoi nähdä niitä "plussasin ekasta kierrosta" hehkutuksia tai "melkein minäkin heitin toivoni mutta sitten onneksi yk4 tärppäsi, kyllä se siitä kun lakkaa ajattelematta asiaa" kommentteja, joten parempi yleisen viihtyvyyden kannalta pysyä vaan omassa nurkassaan :Relieved Face:
 
Lämpöisiä ajatuksia teille kaikille ❤️

Mä en myöskään jaksa noita ekasta kierrosta raskautuneiden hehkutuksia tai vasta muutaman kierron yrittämisen jälkeen ”ei tää ikinä onnistu” valituksia. Joo ymmärrän että aina se menkkojen alku on pettymys, mutta kun on vuosia itse vaan pettynyt niin on ehkä vähän eri asia.

Me ollaan siis oltu kuopuksen syntymästä lähtien ilman ehkäisyä ja kuopus on jo neljä. Ei ehkä alkuun yrittämällä yritetty, mutta pieni ikäero oli haaveissa. Saa nähdä jääkö viimeinen lapsi kuitenkin kokonaan saamatta, kun tätä ikääkin jo on.
 
Tämä vois olla mullekin sopiva ketju :) en tiedä yk:sta, mutta 8/19 aloitettiin yrittäminen, ja tosiaan yhtäkään plussaa tai haamua ei ole näkynyt. Hoitojen suunnittelukäynti on tuossa vajaan parin viikon päästä.

Onhan kaikilla ihmisillä tietysti oikeus suruunsa vaikka on yk1 ja epäonnistuu. Mutta samaa mieltä, että pidempään yrittäneenä kaipaa samanhenkistä seuraa. Se on joskus vaikea täysillä sympata just tuota "heitin toivoni ja sit yk4 tärppäsi kun en ajatellut asiaa" mitä Chard mainitsi :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Mulla nyt tosiaan ehkä mahdollisesti viimeinen luomukierto ennen hoitoja! Yllätys yllätys, ei ole kovin kova luotto tähän kiertoon. Nyt kp9. Mutta jännästi se optimismi aina nostaa piinapäivinä päätään! Eli nyt ovulaatiota metsästelen ja odotan että pääsee piinailemaan :)
 
Aaaah, jämäpalaketju! Itse olen enemmän kirjoitellut tuolla 2019 ryhmässä, tehokkaasti tyhjentynyt jo :tears: Siellä kirjottelin, koska oli enemmän tiputtelukohtalotovereita jne. Yritys meillä alkoi vasta 04/20. Monet "koronavauvat" on välissä syntynyt, vettä virrannut Vantaassa ja mitä näitä nyt on :Clapping Hands Sign:

On tässä jo tutkittu ja sörkittykin. Suurin osa (tiedossa olevista) ongelmista on jo korjattukin. Tammikuun menkoista saa ilmoittautua ensimmäiseen inssiin. Tosin pessimistinä taas todettava, että ovis osuu viikonlopulle ihan varmasti ja vielä samalle viikonlopulle kun oon Berliinissä :Upside Down Face: Koska kyllä, tää voi olla just näin vaikeeta!
 
Apua, mähän oon alkanut tunkea kaikkiin ketjuihin. Kelpaan vissiin tännekin :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Jotenkin en löydä itselleni sitä lokeroa, nyt kun toi 2019 ryhmä on tosiaan vähän hiljentynyt pikku hiljaa, kuten tonni sanoi..

Meidän esikoinen on syntynyt 7/18, sen jälkeen ei ole ollut ehkäisyä käytössä, kierto palautui tosin vasta imetyksen lopetuksen tienoilla, eli sanoisin yritystä olleen sieltä 4-5/19.. ja saldona tuulimuna, kkm ja 2x kemiallinen. Tammikuussa jatkuu inssit, pidän nyt välikiertoa kemiallisen jälkeen. Esikoista yritettiin 1,5v, ilman yhtään tärppiä, nyt sit murheena enempi tää ettei nämä raskaudet jatku, ja nekin tärppännyt reiluin välein, edellisien väliin tais osua jo taas noin vuosi yritystä.

Sanotaan nyt sillain, että yrittämisen epätoivon hetket alkaa olla jo niin omissa sävyeroissaan meidän kohdalla joilla pidempi yritystaival, että ei ihan pääse samalle aaltopituudelle sen epätoivon kanssa, joka on siinä alle 6kk kohdalla :Grinning Face With Smiling Eyes:
 
Tää alkaa tuntua kyllä semmoselta "Kerää koko sarja" -tyyppiseltä touhulta. Ainoa kilpailu missä minäkin menestyn.

On nimittäin aiemmassa elämässä koettu yritysvaiheissa azoospermiadiagnoosia, inssejä, ivf:iä, passeja, keskeytynyt keskenmeno, spontaani keskenmeno komplikaatioineen, lääkkeellinen tyhjennys, kaavinta kertaa kaks joista kummallakin kerralla läpäistiin kohdun seinä, HUPSISTA. Metotrexat-piikkiä, isoja klinikkalaskuja ja sit sagan päätteeksi kaksi onnistunutta raskautta "peräkkäin" :red-heart::red-heart:

Nykyisessä yrityksessä on edetty vasta seuraavat stepit: turha luomuyritys, ihan helkkaristi liikaa raskaustestejä, kaikki lisäravinteet ja vitamiinit mitä maailmasta löytyy, ivf ja pas, isot laskut, keskeytynyt keskenmeno, lääkkeellinen tyhjennys, lisää piinailua ja isoja laskuja klinikalta.

Innolla odotan tulevaa :smiling face with heart-eyes: kysymys ei liene mun kohdalla siitä, että tuleeko paskaa naamalle, vaan siitä et miten isolla lapiolla..
 
Tää alkaa tuntua kyllä semmoselta "Kerää koko sarja" -tyyppiseltä touhulta. Ainoa kilpailu missä minäkin menestyn.

On nimittäin aiemmassa elämässä koettu yritysvaiheissa azoospermiadiagnoosia, inssejä, ivf:iä, passeja, keskeytynyt keskenmeno, spontaani keskenmeno komplikaatioineen, lääkkeellinen tyhjennys, kaavinta kertaa kaks joista kummallakin kerralla läpäistiin kohdun seinä, HUPSISTA. Metotrexat-piikkiä, isoja klinikkalaskuja ja sit sagan päätteeksi kaksi onnistunutta raskautta "peräkkäin" :red-heart::red-heart:

Nykyisessä yrityksessä on edetty vasta seuraavat stepit: turha luomuyritys, ihan helkkaristi liikaa raskaustestejä, kaikki lisäravinteet ja vitamiinit mitä maailmasta löytyy, ivf ja pas, isot laskut, keskeytynyt keskenmeno, lääkkeellinen tyhjennys, lisää piinailua ja isoja laskuja klinikalta.

Innolla odotan tulevaa :smiling face with heart-eyes: kysymys ei liene mun kohdalla siitä, että tuleeko paskaa naamalle, vaan siitä et miten isolla lapiolla..
...no huhhuh mikä kauhallinen sontaa tosiaan sulla tullut vastaan! Sanattomaksi vetää ihan täysin :Face Without Mouth: sun elämästä vois tehdä jonkun televisiosarjan lapsettomuuden tuskista, ja silti juonenkäänteet olis liian epäuskottavia :Grimacing Face:

Muoks: hui kauhee, pitää vielä perään sanoa että en siis pitäny epäuskottavana tuota vaan koitin korostaa miten kamalan monta erilaista vastoinkäymistä tullut! Ei pitäisi yhden ihmisen noin montaa joutua kokemaan!
 
Tää alkaa tuntua kyllä semmoselta "Kerää koko sarja" -tyyppiseltä touhulta. Ainoa kilpailu missä minäkin menestyn.

On nimittäin aiemmassa elämässä koettu yritysvaiheissa azoospermiadiagnoosia, inssejä, ivf:iä, passeja, keskeytynyt keskenmeno, spontaani keskenmeno komplikaatioineen, lääkkeellinen tyhjennys, kaavinta kertaa kaks joista kummallakin kerralla läpäistiin kohdun seinä, HUPSISTA. Metotrexat-piikkiä, isoja klinikkalaskuja ja sit sagan päätteeksi kaksi onnistunutta raskautta "peräkkäin" :red-heart::red-heart:

Nykyisessä yrityksessä on edetty vasta seuraavat stepit: turha luomuyritys, ihan helkkaristi liikaa raskaustestejä, kaikki lisäravinteet ja vitamiinit mitä maailmasta löytyy, ivf ja pas, isot laskut, keskeytynyt keskenmeno, lääkkeellinen tyhjennys, lisää piinailua ja isoja laskuja klinikalta.

Innolla odotan tulevaa :smiling face with heart-eyes: kysymys ei liene mun kohdalla siitä, että tuleeko paskaa naamalle, vaan siitä et miten isolla lapiolla..

Jösses. Laitan sulle postissa sellaisen seinälle laitettavan pahvitaulukon, johon voi kerätä tähtitarroja erinäisistä asioista, paljon oot puskenut läpi :folded: Tätäpä tää tuntuu osalla porukasta olevan, niin vaikeeta. Ja sit jotku pesee kalsarit samassa pyykkikoneessa ja se riittää.
 
...no huhhuh mikä kauhallinen sontaa tosiaan sulla tullut vastaan! Sanattomaksi vetää ihan täysin :Face Without Mouth: sun elämästä vois tehdä jonkun televisiosarjan lapsettomuuden tuskista, ja silti juonenkäänteet olis liian epäuskottavia :Grimacing Face:

Muoks: hui kauhee, pitää vielä perään sanoa että en siis pitäny epäuskottavana tuota vaan koitin korostaa miten kamalan monta erilaista vastoinkäymistä tullut! Ei pitäisi yhden ihmisen noin montaa joutua kokemaan!
Mun mielestä tuo on aikalailla keskiverto lapsettoman tarina. Oon lukenut monista paljon epäonnisemmista ja kipeimmistä tarinoista kuin omani ja tietyssä joukossa pidän itseäni jopa "vähällä päässeenä". Ja mehän saatiin kuitenkin sitten lopulta se tuplapalkinto kaiken päätteeksi :Heavy Black Heart:

Oon vaan hivenen ehkä katkera, että uuden puolison kanssa joudun TAAS tarpomaan tämän paskapolun, jossa takeita onnistumiselle ei anneta :Pouting Cat Face:
 
Jösses. Laitan sulle postissa sellaisen seinälle laitettavan pahvitaulukon, johon voi kerätä tähtitarroja erinäisistä asioista, paljon oot puskenut läpi :folded: Tätäpä tää tuntuu osalla porukasta olevan, niin vaikeeta. Ja sit jotku pesee kalsarit samassa pyykkikoneessa ja se riittää.
Huippua :Face With Tears Of Joy:
Epäonnistumistaulukko, jossa välietapeista saa palkintoja. Ja sit ei mitään haavekarttaa vaan "kuinka monta haavetta meni murskaksi" -kartta :Smirking Face:

Jokohan Simpukalla tai jollain taholla olis myynnissä jotain vastaavaa..:Smiling Face With Open Mouth
 
Onpas meitä kyllä porukka. Ihan liikaa monet joutuneet kokemaan :sad001 Toisaalta kiva tietää, että ei ole yksin näiden ajatusten kanssa. Silti toivoisin ettei kukaan joutuisi tässä ketjussa kirjoittaa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Emir, ei olla juuri nyt hoidoissa. Ei meitä varsinaisiin lapsettomuushoitoihin ainakaan julkisella oteta, kun raskaus kuitenkin aina joskus ja jouluna alkaa. Keskenmenotutkimukset on tehty sekä julkisella että yksityisellä, ei löytynyt mitään syitä.

Tonni, mä oon aina jotenkin tykännyt sun tavasta kirjoittaa!
 
Jos tässä vielä raskaudutaan niin odotukset on kyllä korkealla.
Meillä on onnistunut tähän mennessä joka toinen raskaus ja viimeks tuli km niin pakkohan sen seuraavan on sit onnistua, alkais ny vaan.

Tässä kun on kiva vertailla itteensä muihin, niin kun alettiin tätä kolmatta yrittämään 9/2019, niin yks tuttu vielä odotti toista lastaan.
No tähän päivään mennessä hän on saanu jo kolmannen, joka just täytti vuoden. Siinä sitä huomaan kuin hienosti muilla tää homma toimii.

Ja juu ei sitä oikeen osaa löytää sympatiaa noita "voi ei menkat alkoi ja yk4" kohtaan. Joo o oliskin alkanut noin nopeesti.:tears:

Kaverikin odottaa kolmatta ja tää oli kuulemma tekemällä tehty kun yk4 vasta tärppäs.:rolling:
Muut alkanu yk1.
 
Miehen kans tossa mietittiin kun edellinen kierto päättyi taas menkkoihin. Olis kiva nähdä tonne munajohtimiin, että mikä siellä menee pieleen kuukaudesta toiseen. No mulla ikä jo vaikuttaa mutta muuten.

Edellisessä kierrossa mulle tehtiin aukkari (jotkut sanoo että sen jälkeen on raskautunu helpommin), mulla oli kaksi johtofollia ja yhdynnän ajoituskin oli täydellinen. Silti ne menkat taas vaan alkoi.
Niin olis kiva nähdä että missä kohtaa menee vikaan.
 
Miehen kans tossa mietittiin kun edellinen kierto päättyi taas menkkoihin. Olis kiva nähdä tonne munajohtimiin, että mikä siellä menee pieleen kuukaudesta toiseen. No mulla ikä jo vaikuttaa mutta muuten.

Edellisessä kierrossa mulle tehtiin aukkari (jotkut sanoo että sen jälkeen on raskautunu helpommin), mulla oli kaksi johtofollia ja yhdynnän ajoituskin oli täydellinen. Silti ne menkat taas vaan alkoi.
Niin olis kiva nähdä että missä kohtaa menee vikaan.
Todellakin! Minäkin niin mielelläni pistäsin jonkun seurantalaitteen tuonne mikä raportois että löysikö siittiöt perille, tapahtuko hedelmöittyminen, löysikö munasolu kohtuun jne :D on niin suuri mysteeri koko homma, miten sitä ei pysty selvittämään paremmin.
 
Takaisin
Top