Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tsemppiä kaikille :Heartred

Avautuminen :'(
... Täällä edelleen lapsellinen lapseton...
Taas kerran raapasi, uusi raskaus uutinen..
Ei tässä ole kuin 12 vauvaa luotu kavereille kun itse jää kierto toisen perään ilman..

Niin aina vaan yrittää nautti muista hetkistä .... Te tiedätte...
 
Vaapukkamaa, sympatiaa :/ ... toivotaan, että vielä kohdalle osuu!!
Tsemppiä ja jaksamista sinne teille.
Mä oon melko helpottuneena nyt odottelemassa niitä menkkoja sitten. Katsotaan, onko viimeisen huurunenän kyydissä joku sielu haluamassa tähän maailmaan meidän perheen kautta.
 
Vaapukkamaa, tiedän tunteen. Kaikki ymmärrys sinulle! Täällä kans tulee tuttavapiiriin uusia raskausuutisia ja vauvoja. Esikoista yritettiin 4v kun sitten tärppäsikin ihan luomuna. Mihinkään tutkimuksiin ja hoitoihin ei ees uskallettu lähteä. Riipasee jokainen uusi raskausuutinen... ja jokapuolella kävelee naisia maha pystyssä. :sad001

Kakkosta yritetty nyt 2v.
Ollaan sisällä lapsettomuuspolilla.
Miehellä vikaa spermassa, mulla pcos ja ilmeisesti nyt sitten myös munatorvet tukossa..

Tossa viime tiistaina kävin tuba-ultrassa ja ei mennyt keittis mihinkään suuntaan. Ei niitä sitten ees lähdetty avaamaan. Olisi kuulemma mennyt liian kauan aikaa. Varasin soittoajan yksityiselle, jos siellä voisi ensi kierrossa koittaa.

Mulla on lähete menossa ravitsemusterapeutille, vaikka tämän terveellisemmin ei varmaan vois edes syödä. Ja liikuntaa tulee tosi reilusti. En vaan laihdu. Sain metforemit, ne on vieny ruokahalun oikeestaan kokonaan ja kuvottaa vaan ajatella että pitäisi jotain syödä, että tämäkö se sitten terveellistä... ?? painoa pitäisi saada pois 10kg että bmi on alle 40 ja päästäisiin varsinaisiin hoitoihin. Pcos pitää kyllä painosta kiinni tosi lujasti.
Josko tää joskus tästä iloksi muuttus!
 
vaapukkamaa, täällä kans lähipiiri on lisääntyny viime vuosien aikana siihen malliin, että välillä ihan oikeasti tuntuu, että oon ainut jolla ei oo lasta :sorry: Tsemppiä :Heartred
 
Vähän luulen, ettei tästä ekasta pistoshoitokierrosta onnistuta, kun ei meillä sitten tota seksiä ollut kun vaan tiistaina ja torstaina. Mua ittee ihan vituttaa, kun oisin halunnu hyödyntää enemmän. Mutta mies ei ehtinyt pysähtyä hetkeksi, ei auta muu kuin toivoa että se torstai aamuinen seksi riitti..

Tänään aloitettu muuten luget.
 
Täällä on aika hajalla mennyt olo tämän päivän tuhruttelusta ja 1kp käännöksestä.Olimme niin toivoa täynnä kun limakalvokin oli pitkästä aikaa hyvä, johtofollikkeleita useita ja annoskin oli paljon, paljon suurempi nähden inseminaatio annoksiin.Tuntuu että kaikki on raskaana,kaikkilla on lapsia ja kaikkien hoidot menevät eteenpäin mutta me aina junnataan vuodesta vuoteen tässä samassa pisteessä.
 
Heitsu, harmi. Tiedän tuon tunteen, kun vuosikausia tahkottiin IVF:ssä. Toivotaan, että onni viimein kääntyy ja vuosien uurastus teillekin palkitaan!!
Täällä kp 1 täysillä päällä ja vuodan kuin pistetty sika.
 
Täällä on aika hajalla mennyt olo tämän päivän tuhruttelusta ja 1kp käännöksestä.Olimme niin toivoa täynnä kun limakalvokin oli pitkästä aikaa hyvä, johtofollikkeleita useita ja annoskin oli paljon, paljon suurempi nähden inseminaatio annoksiin.Tuntuu että kaikki on raskaana,kaikkilla on lapsia ja kaikkien hoidot menevät eteenpäin mutta me aina junnataan vuodesta vuoteen tässä samassa pisteessä.

Voiei heitsu! Pahoittelut :sad001
Täällä on kans tullut kaveri- ja lähipiiristä monta raskausuutista.. meinaa usko loppua tähän hommaan. Mutta onhan meidänkin onni joskus käännyttävä!! Just luin jonkun jutun naisesta joka oli menettänyt lapsen kohtuun rv38.. sai sitten seuraavaksi keskenmenon .. ja vielä seuraavaksi joutui keskeyttämään raskauden kun lapsella todettiin vakava kehitysvamma.. seuraavalla kerralla odottikin kaksospoikia ja kun ajattelivat että haluavat vielä yhden tytön niin tulikin taas kaksoset!!!

Mä uskon että niin teillä kun meilläkin, onni vielä kääntyy ja nää vaikeudet ja haasteet käännetään vaan voitoksi. :Heartred tsemppiä!

Millanen jatko teilla seuraavaksi?
 
Mä oon tässä miettinyt, että miten hitossa voi olla niin, että nyt on koko kevään tippunut raskausuutisia, kun viime vuonna tyyliin kukaan tuttavapiiristä ei lisääntynyt. On vähän hajottanut, että tää oma toistaiseksi tulokseton yritys on sitten osunut just tällaiselle vuodelle. Mutta oon samaa mieltä kuin Unicorn, että kai sen meidänkin onnen on pakko joskus kääntyä?
 
Heitsu, harmi. Tiedän tuon tunteen, kun vuosikausia tahkottiin IVF:ssä. Toivotaan, että onni viimein kääntyy ja vuosien uurastus teillekin palkitaan!!
Täällä kp 1 täysillä päällä ja vuodan kuin pistetty sika.
Tsemppiä ja sympatiaa sulle myös.Kiitos kovasti sympatioista.Alkaa toden teolla rassamaan tämä hoidot/yrittäminen.Yli neljä vuotta yritystä ja hoitoja yksityisen sekä julkisen puolella.Hoito historiassa 2ovulaatioinduktiota,8 inseminaatiota ja 3kiertoa letroja.Yksi kohtukuolema ei mene hyvin.
 
Voiei heitsu! Pahoittelut :sad001
Täällä on kans tullut kaveri- ja lähipiiristä monta raskausuutista.. meinaa usko loppua tähän hommaan. Mutta onhan meidänkin onni joskus käännyttävä!! Just luin jonkun jutun naisesta joka oli menettänyt lapsen kohtuun rv38.. sai sitten seuraavaksi keskenmenon .. ja vielä seuraavaksi joutui keskeyttämään raskauden kun lapsella todettiin vakava kehitysvamma.. seuraavalla kerralla odottikin kaksospoikia ja kun ajattelivat että haluavat vielä yhden tytön niin tulikin taas kaksoset!!!

Mä uskon että niin teillä kun meilläkin, onni vielä kääntyy ja nää vaikeudet ja haasteet käännetään vaan voitoksi. :Heartred tsemppiä!

Millanen jatko teilla seuraavaksi?
Kiitos tsempeistä :) kai tämä tästä.Elokuussa aikaisintaan uusi yritys hoitojen suhteen nyt auki vain yritetäänkö kotona vai jätetäänkö yritykset hoitoihin
 
Nyt sainkin kuin sainkin pitkän yrittämisen jälkeen yhteyden Naikkarille.Yhessä vaiheessa pääsin läpi mutta puhelu katkesi ja ei ottanut ollenkaan yhteyttä mutta sitten sainkin yhteyden uudelleen.Kerroin tuloksen että testi nega ja yöllä alkanut vuoto mitä tehdään?Hoitaja laittaa ilmoituksen lääkärille ja lääkäri tekee suunnitelmat mitkä katson sitten kanta palvelusta pitäisi kuulema näkyä 1vk-puolentoista viikon kuluttua.Niitä odottelessa.150annoksella gonal-f:ää tulee alkamaan lyhyt kaava ivf ja elokuussa aikaisintaan alkaa hoito.
 
Mä oon tässä miettinyt, että miten hitossa voi olla niin, että nyt on koko kevään tippunut raskausuutisia, kun viime vuonna tyyliin kukaan tuttavapiiristä ei lisääntynyt. On vähän hajottanut, että tää oma toistaiseksi tulokseton yritys on sitten osunut just tällaiselle vuodelle. Mutta oon samaa mieltä kuin Unicorn, että kai sen meidänkin onnen on pakko joskus kääntyä?
Täällä onki paljo tuttuja :)

Oon miettinyt samaa, pari vuotta sitten kukaan tutuista ei ollut raskaana, viimeisen vuoden aikana kun ollaan itse yritetty, on mun laskujen mukaan 9 tuttua raskaana/saanut vauvan!

Paitsi me, tää päivä on hajottanut niin pahasti.
Tuntemattomille lyhyt tarina:vuosi yritystä, kaksi km, eilen mahtava plussa dpo11 ja tänään vain haamujen haamu :sad001

Kyllä välillä tuntuu kaikkien muiden raskaus/vauva/lapsionni niin epäreilulta. Vaikka kuinka aattelis et vielä tulee meidän vuoro niin onhan tää kuukaudesta toiseen toivon ja toivottomuuden rumba ihan pirun raskasta!
 
Rintta, antaa tulla vaan ulos ja muutkin, yrittäminen ja pettyminen vie niin järkyttävästi energiaa, että pitää päästä välillä purkamaan. Reaalimaailmassa harvoin osuu kohdalle kaveria, joka olis jämähtänyt samaan tilanteeseen (ja hyvä niin, eihän tämmöstä kelleen toivo).
Tsemppiä naiset ja eteenpäin vaikka hampaat irvessä!
Rintta, mä oon sitä aiemminkin täällä foorumilla ihmetelly, että toisille tarttuu alkiot, jotka ei sit jaksakaan (paljon kemiallisia, varhaisia km) ja toisille ei tartu parhain priima kultatarjottimella... epäreilua, mutta realismia monelle. Joka 5. pari kärsii tahattomasta lapsettomuudesta jossain elämänsä vaiheessa. Eikä tuo määrä ole vähenemään päin.
Katjusha kp 2. 10 vuoden yrittämisellä yksi lapsi.
 
Takaisin
Top