Ei ehkä raskaana mutta onko muilla kokemusta?

Arianrhod

Vauhtiin päässyt keskustelija
Moikka :) olen uusi tällä foorumilla, minulla on kaksi lasta ja yritämme nyt uuden puolison kanssa saada ensimmäistä yhteistä lasta joka siis minulle olisi kolmas. Olemme olleet ilman ehkäisyä noin puoli vuotta ja minulla on pcos eikä kuukautisia tule ilman terolutia, edellinen raskaus alkoi clomifenilla. Tunnistin ovulaation (?) 2.4. ja peittoa heiluteltiin, dpo 3 alkoi rintojen arkuus, kipu ja rintarauhasen turvotus ja aaltoilevat menkkamaiset kivut jotka kestivät varmaan viikon verran, oli myös lisääntynyttä valkovuotoa mutta ei veristä vuotoa. Nyt siis dpo 12 ja olen saanut korkeintaan haamujen haamun tai viivanpaikan dpo 10/11 ja rintojen arkuus vaan jatkuu niin kovana ettei vatsallaan pysty nukkumaan. Muistan että kun ensimmäinen raskauteni alkoi spontaanisti, minulla oli tätä 2 viikkoa ennen plussasta mutta ei koskaan muuten näin kovaa kipua molemmissa rinnoissa liittyen kuukautiskiertoon, korkeintaan ollut lievää kipua muutama päivä ennen menkkoja ja aina vain toisessa rinnassa... Olisiko muilla vastaavia kokemuksia?
 
Mä oon yrittänyt jo kohta 2v ja vieläkään ei raskaana. Minulla olisi pitänyt kuukautisten olla 21.-24.12.17 mutta ei oo näkynyt. Jätin e-pillerit pois maaliskuun puolessa välissä 2017. Tänään tein apteekin digitaalisen testin joka näyttää kuinka pitkällä raskaus on jos olen raskaana. Vastaus oli EI RASKAANA, vaikka mulla raskausoireita on ollut
 
Takaisin
Top