Ehkäisy?

Ennen esikoista 8 vuotta e-pillerit, esikoisen ja kuopuksen välissä kondomit. 2 lasta, enempää ei mies anna:hilarious: mut päästiin yhteisymmärrykseen ettei ihan vielä mene sterilisaatioon -siihen siis itse haluaa. En miekään enempää lapsia halua, mut toi sterilisaatio on kuitenkin pelottavan lopullinen (vaikka on sekin mahdollinen perua). Puoli vuotta oon empiny hormonikierukan kanssa, nyt aika varattu reilu kuukauden päähän:nailbiting: Kahdella ystävällä on, kehuvat maasta taivaaseen -toivotaan et sopii miulle kans! Ylimääräsiä hormoneja en ois kroppaan halunnu, mut ton hormonikierukan helppous kiehtoo ja jos vaikka jäis menkat kokonaan pois niinku monella jää..
 
Olin käyttänyt yli 14 vuotta erilaisia/merkkisiä pillereitä ja kokeillut ehkäisykapseliakin, ennen entisen miesystävän ruunausta. Sen jälkeen jätin kaikki hormonaaliset tykitykset pois, enkä enää ikinä aio palata siihen hullunmyllyyn!
En tiedä mitä ehkäisyä sitä lasten jälkeen alkaisi käyttää, koska kuparikierukka ei hirvittävän nikkeliallergian takia luultavasti sovi ja kumien käyttäminenkin on vähän niin ja näin :confused:
 
Ennen lapsia käytin e-pillereitä ja myöhemmin minipillereitä, mikään merkki ei tuntunut sopivan eikä ole mitään positiivista sanottavaa. Kuopuksen syntymän jälkeen kävin laitattamassa hormonikierukan ja oon positiivisesti yllättyny, olin jo maalaillu kauhukuvia miten tää ei tule sopimaan ollenkaan. Silti samaan aikaan takaraivossa jyskyttää ajatus etten haluais mitään hormonaalista ehkäisyä enää käyttää, juurikin niiden hormonien takia, mut kortsujen käyttö ei oo meidän juttu yhtään (ja kuparikierukkaa mulle ei voi laittaa). :confused:
 
Takaisin
Top